fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70

רוי ניסני חותם כנהג מבחן בקבוצת פורמולה 1

רוי ניסני חותם כנהג מבחן בקבוצת פורמולה 1

מיקי כהן

צילום: שאולי לנדנר

היה זה בשנת 2005, ב-2 לפברואר 2005 ליתר דיוק, בה הוחתם חנוך ניסני לנהג מבחן של קבוצת מינארדי ובכך הפך לישראלי הראשון אשר זכה לחוזה בקבוצת פורמולה 1. היום, 15 שנים מאוחר יותר, בנו רוי ניסני, הוחתם בקבוצת וויליאמס כנהג שלישי.

בהודעה רשמית נאמר כי רוי בן ה-25 יקח חלק בשלושה סופי שבוע של מרוצים במהלך העונה, יבצע מספר נסיעות מבחן בסימולטור הקבוצה ויהיה מעורב בכל מחלקות הקבוצה על מנת לעזור ולפתח את מכונית המרוץ.

ניסני: "אני נרגש להיות נהג המבחן הרשמי של ROKiT Williams Racing. זוהי גם נקודת ציון לספורט המוטורי בישראל. כאשר בחנתי את המכונית עבור הקבוצה בדצמבר באבו דאבי, הרגשתי מיד בנוח ברכב ועם הצוות".

ניסני ימשיך ויתחרה השנה בפורמולה 2 לאחר שגם בעונה הקודמת התחרה ואף זכה במספר מרוצים. זו לא תהיה הפעם הראשונה בה יחזיק רוי ניסני הגה מכונית פורמולה 1, שכן נהג בוולנסיה בשנת 2014 במכונית הפורמולה 1 של סאובר.

מנהלת הקבוצה, קלייר וויליאמס: "תענוג לקבל את פני רוי ניסני לקבוצת וויליאמס בתפקיד נהג המבחן הרשמי שלנו. רועי הדגים יכולות הנהיגה טובות במבחנים שלאחר העונה באבו דאבי בשנה שעברה והתרשמנו מאוד ממה שהוא יכול לעשות בזמן קצר. הוא עובד קשה ואנחנו נרגשים לעבוד איתו השנה"

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל