fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC

ק.ט.מ זוכה בראלי דקאר 2018; קדשאי עושה היסטוריה במשאית

ק.ט.מ זוכה בראלי דקאר 2018; קדשאי עושה היסטוריה במשאית

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

ראלי דקאר 2018 שהחל בפרו בדיוק לפני שבועיים הסתיים היום בקורדובה ארגנטינה, בניצחון בקטגוריית האופנועים של רוכב ק.ט.מ מאתיאס פולקנר. האוסטרי הסתפק היום במקום שמיני בסטייג' 14 הנועל את הראלי והיה קצר כרגיל ליום האחרון, ולמרות נצחונו בסטייג' של יריבו העיקרי לניצחון הכללי רוכב הונדה בנווידס, הפרש הזמנים הכולל לזכותו של פולקנר עומד על 17 דקות והניצחון שלו. ק.ט.מ שוב חוגגת ראלי מוצלח עם ארבעה אופנועים בחמישייה הראשונה, רק בניווידס רוכב הונדה מסיים שני מקלקל שלמות אוסטרית, טובי פרייס כוכב הימים האחרונים מסיים שלישי כללי לפני מאו וג'רארד פארס גואל, שלושתם רוכבי ק.ט.מ.

מבחינתנו הישראלים יום היסטורי כאשר הצוות הישראלי עם משאית, הנהג אביב קדשאי, יזהר ערמוני הנווט ומעוז וילדר המכונאי, מסיים את סטייג' 14 במקום הפנטסטי 11, ובדירוג הכללי מסיים במקום ה-17. המילים נכתבות והמשמעות עצומה, אביב מסיים ראלי דקאר גם עם משאית, בטוח שבכך הוא הישראלי היחיד ולא בטוח שגם בעולם, ואביב רושם הישג זה כשהוא כבר לגמרי לא ילד, אביב קדשאי הלוחם ממרחביה עשה את זה באפריקה בשנת 1996 עם אופנוע, קאוואסאקי 650 פרטי, בשנת 1999 עם מכונית טויוטה ועכשיו עם משאית דאף הוא רושם פרק נוסף בהיסטוריית הספורט המוטורי הישראלי והעולמי. אם יש דבר כזה נהג מלידה הרי זה אביב, עם רישיון נהיגה על כול כלי רכב יבשתי ימי או אווירי שקיים, שלא לדבר על הפלדה ממנה עשוי האיש שלא מוותר לעולם, אבל לעולם. מכאן אנו שולחים ברכות וצהלות לצוות בהובלת אביב חביב, למשפחת קדשאי רווית הרעיה המופלאה והילדים והילדות, כול הכבוד..

בחזרה לאופנועים, ניצחון גורף לק.ט.מ אך זה בהחלט לא נראה כך בפתיחת ראלי דקאר השנה במהדורתו הארבעים מאז החל באפריקה במאה הקודמת, השנה ראינו מאמץ עצום של הונדה וימאהה, גם הוסקוורנה, למול טראומה לק.ט.מ עם פציעתו של כוכב הקבוצה הכתומה סאם סאנדרלנד שהיה בכושר שיא אך כבר ביום השלישי יצא מהתמונה. הונדה נראתה אז טוב עם בארדה בורט, בנווידס וברבק, גם ימאהה עם וואן בוורן והוסקוורנה עם קווינטנילה – אך ההמשך היה רע ליריבי ק.ט.מ ובראשם בארדה בורט ששוב נכשל בלספק את הסחורה וכלל לא מסיים את הראלי, שוב באנג באנג מתעופף החוצה הפעם בסטייג' 12, וגם כוכב ימאהה ואן בוורן נפצע ופורש, קווינטנילה גם הוא נחלש ומסיים שמיני בכללי. למול היריבים היפנים המתפרקים ק.ט.מ נהנית מעומק רוכבים מצוינים ומאופנוע עדיף ואמין שלא מתלקח בניגוד ליפנים, סיוע אדיר ומקצועי ובעיקר אותו ניסיון של מנצחים רצוף מאז 2001, והנה הם עושים את זה שוב.

בקטגוריית המכוניות זוכה קבוצת פיז'ו טואל עם קרלוס סיינז, בעוד בן הקבוצה האגדי סטפאן פטרהאנסל מסיים רביעי בלבד.

גלריה

2 תגובות ל ק.ט.מ זוכה בראלי דקאר 2018; קדשאי עושה היסטוריה במשאית

  1. זה דיי ברור שהונדה ניצחה ביותר סטייגים,
    ועושה אופנועים אמינים יותר,
    לk t m היה מזל יותר משכל.

    • לא כתבת בחוכמה ,KTM שולטים בראלי הזה בשנים האחרונות .
      ספציפית לזה ,ארבע מחמש הראשונים אומר הכול ,למרות שהונדה מותג עולמי בתחום האמינות .

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל