fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
סטפן
voge מוטו24 באנר

קנדה F1 גריד: וטל יזנק ראשון

קנדה F1 גריד: וטל יזנק ראשון

מיקי כהן

צילום: יח"צ

לנהגי קבוצת וויליאמס – קוביצה וראסל – הרגילים לסיים את מקצה הדרוג מוקדם, מצטרפים גם נהגי הקבוצה המקומית, רייסינג פוינט עם סטרול ופרז, אבל הפתעת המקצה הוא רייקונן – שלא מצליח לעלות לחלק השני של מקצה הדרוג ומסיים את עבודתו להיום.

שלוש הקבוצות המובילות, מרצדס, פרארי ורדבול, מוציאות את הנהגים שלהם עם צמיגים בעלי תרכובת בינונית על מנת להשיג זמן מספיק טוב ןמנת לעבור לחלק השלישי של מקצה הדרוג וגם לזנק עם הצמיגים האלו למרוץ מחר ולהרוויח עוד כמה הקפות לפני שיאלצו להחליף צמיגים. למרצדס ופרארי זה עובד כשארבעת נהגי הקבוצה אכן קובעים את הזמנים המהירים ביותר, לרדבול זה לא כל כך עובד והקבוצה נאלצת להוציא את שני הנהגים שלה שוב לפני סיום המקצה. גאסלי מצליח לבצע הקפה בזמן שמספיק לו לעבור לחלק השלישי של מקצה הדרוג ונראה כי גם הזמן של ורשטפן מהיר מאוד אבל אז, בשניות האחרונות בחלק השני של המקצה, מגנסון פוגע בקיר האלופים ומרסק את ה-Haas שלו לרוחב המסלול. מקצה הדרוג נספק מיידית ו-ורשטפן מוצא עצמו מחוץ לחלק השלישי של מקצה הדרוג. איתו מסיימים את מקצה הדרוג גם קוויאט ואלבון בוטרו רוסו, ג'ובנצי וגרוז'אן. מגנסון, באופן מפתיע, מצליח לקבוע זמן מהיר מספיק על מנת להשתתף בחלק השלישי של מקצה הדירוג אולם לא נראה כי מהנדסי קבוצת Haas יספיקו לתקן את המכונית עד לסיום מקצה הדרוג.

בחלק האחרון של הדרוג וטל והמילטון ברגעים מותחים על הזינוק מהעמדה הבכירה למרוץ כשבסופו של יום וטל הוא זה שידו על העליונה. להקלר יזנק שלישי אולם ריקארדו מצליח להעלות חיוך על אנשי רנו כאשר הוא קובע את הזמן הרביעי בדרוג. גאסלי, שנותר נציג רדבול היחידי ב-Q3, יזנק חמישי, בעוד שהמרצדס השניה של בוטס רק שישית. ברנו ממשיכים לחייך כשהולקנברג יזנק שביעי. גם במקלארן יש ניצוצות שמחה עם נוריס וסיינז בעשיריה הראשונה.


סדר הזינוק למחר בשעה 21:10

1. סבסטיאן וטל
2. לואיס המילטון
3. שארל להקלר
4. דניאל ריקארדו
5. פייר גאסלי
6. ואלטרי בוטס
7. ניקו הולקנברג
8. לאנס נוריס
9. קרלוס סיינז *כפוף לשימוע על חסימה במקצה הדרוג
10. קווין מגנסון *כפוף לחלקים שיוחלפו במכונית
11. מקס ורשטפן
12. דניאל קוויאט
13. אנטוניו ג'ובנצי
14. אלכסנדר אלבון
15. רומן גרוז'אן
16. סרחיו פרז
17. קימי רייקונן
18. לאנס סטרול
19. ג'ורג' ראסל
20. רוברט קוביצה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל