fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

פרדי ספנסר: KTM תהפוך את עונת 2019 של המוטוGP לטובה אי פעם

פרדי ספנסר: KTM תהפוך את עונת 2019 של המוטוGP לטובה אי פעם

אסף לביא

צילום: MotoGP

רוכב העל של הונדה בשנים 1981-1987 ואלוף העולם 3 פעמים אמר למוטורספורט אונליין ש-KTM עומדת בפתחה של העונה החשובה שלה ביותר עד כה באליפות הבכירה.

אחרי עונה קשה עם פציעות רבות של רוכבי המירוץ והניסויים של KTM, היצרן האוסטרי עומד לפתוח עונה עם רוכב חזק המסוגל לדחוף את האופנוע עד הקצה, יוהאן זרקו יצטרף בעונה הבאה לפול אספרגרו ודני פדרוסה ימונה, לצידו של מיקה קאליו, לרוכב מבחן – אחת מהחוליות החשובות לפיתוח האופנוע.

על כך אמר פרדי ספנסר, רוכב עבר בקטגוריית ה-500 סמ"ק, שהעונה הבאה תהיה התחרותית ביותר, מכיוון שבעיניו היצרן האוסטרי יכול לטפס לגבהים חדשים בזכות רוכב המבחן החדש ורוכבי האליפות – ולבסוף להוות מתחרים משמעותיים ליצרנים הבכירים, בעיקר להונדה.

"ל-KTM יש, לדעתי, את הפוטנציאל הטוב ביותר. בהחלט הולכת להיות להם תוכנית מבחן ופיתוח חזקה עם דני פדרוסה כרוכב מבחן", אומר ספנסר "זאת הולכת להיות הזדמנות מצוינת ל-KTM לעלות מדרגה".

"זה נהדר לראות את יוהאן מסיים את העונה חזקה (עם ימאהה) ומוביל את KTM לשינוי. ל-KTM יש את הפוטנציאל הטוב ביותר להתחזק ולהצטרף הונדה, דוקאטי, ימאהה וסוזוקי בהובלה בשנה הבאה, זאת הולכת להיות עונת ה-GP הטובה ביותר מבחינת היצרן".

לאחר 8 פודיומים של סוזוקי בעונה הנוכחית, ניתן בבירור לומר שלא רק KTM תהיה דומיננטית בעונה הבאה, גם היצרן היפני השלישי באליפות מבסס מעמדו; בעונה הבאה חואן מיר, אלוף המוטו2 הנוכחי והרוקי, יחליף את אנדראה יאנונה ויצטרף לאלכס רינס.

"סוזוקי נמצאת שם למעלה עם ביצועים חזקים וחבילה כוללת טובה, עם רינס ויאנונה. אני חושב שהצוות בהחלט היה יכול להיות חזק בשנה הבאה רק עם יאנונה… אבל עם חואן מיר שיצטרף בשנה הבאה, יש קצת חוסר ודאות.

אבל אנחנו יודעים שהאופנועים של סוזוקי מתחזקים יותר ויותר", מסכם ספנסר.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל