fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר

סיכום אליפות ישראל באנדורו – סבב 3 בפצאל

סיכום אליפות ישראל באנדורו – סבב 3 בפצאל

מערכת מוטו דוגרי

צילום: עמרי גוטמן

אז אחרי לא מעט תהפוכות, ההתאחדות מעמידה מירוץ התשה, בניצוחו של ניב צורי, וכדי לתאר את החוויה שהייתה השבת (12/05), הנה מספר ציטוטים מפי המתחרים המותשים: "מירוץ אתגרי ושובר עצמות", "לא פחות ממושלם", "היה קטלני", "תענוג", "צריך לאסוף את הסתימות מהמסלול" ועוד פנינות לשון של 98 האמיצים + אמיצה אחת, מספר 100 – רן יוחאי הצעירה, ששרדו כדי לספר לחבר'ה.

קטגוריות הילדים והנוער
קטגוריות הילדים – (65 סמ"ק, עד גיל 11) ושתי קטגוריות הנוער – מקצועי ועממי (עד 85 סמ"ק, עד גיל 14), יוצאים ל-45 דקות מתישות של הקפה קצרה יחסית לבוגרים, שי ספקטור מוביל בגדול את כלל הקטגוריות הצעירות בפתיחה חזקה מאד, אבל תקלה טכנית מאלצת אותו לפרוש כשהוביל בבטחה, ובכך מאפשר לעומר רוזנבלום, שהפגין רכיבה יפה מאד, להוביל את הג'וניורים עד גיל 14, בקטגוריית הצעירים גיל 8 עד 11, מוביל כרגיל בן אלמגור מ-KTM, כאשר בתחילת המירוץ בן הצעיר מוביל את כלל הקטגוריות הצעירות, אבל בהמשך המירוץ נכנע לעומר רוזנבלום מהנוער, עם כלי עדיף ובעל גלגלים גדולים יותר, לסיום בן אלמגור מנצח בילדים, ולאחריו אופיר קייסי צמח שסבל מתקלה ורן שמאי, בנוער כאמור מנצח עומר רוזנבלום, ואחריו בפער משמעותי בועז סאסי וארז מלמן, כבוד לכל הילדים והנוער.

קטגוריות עממיות
קטגוריות C1 בנפחי 125\250 סמ"ק, C2 בנפחי 250\450 סמ"ק, והשלישית, C3 הפתוחה לכל הנפחים

שעה וחצי של מסלול מאובק ומדברי, מתובל בלא מעט אבנים, שולחים כ-25 מתחילים לשעה וחצי של הקפות התשה, במסלול ההיירסקרמבל ארוך מאשר הנוער, בו נדרשים המתחרים לעשות כמה שיותר הקפות בזמן נתון, את כלל הקטגוריות מנצח דווקא הנפח הקטן ביותר, מקטגוריית C1 – בנפח 125 סמ"ק עליו רוכב גיל זרקו, שגם מתחרה במוטוקרוס, שקובע את זמני ההקפה המהירים ביותר בכלל הקטגוריות העממיות, וכן מסיים ראשון בשלושת הקטגוריות העממיות, אחריו ב-C1 מסיימים גן בן דוד ויהב פייגין מהעמק, בקטגוריה הבינונית C2 מנצח חן כהן המדוייק והמהיר, ואחריו צח תורג'מן וצחי בני, את העממית הפתוחה C3, מנצח אזברגה איברהים, שאר התוצאות בטבלאות המצורפות.

את קטגוריית הסניורים, גילאי 40 ומעלה, מנצח אחרי 1:34 שעות ובקרב די צמוד אוריה כרמלי הוותיק, כאשר 2 דקות אחריו מגיע יוסי גוטמן, ודקה לאחר מכן אדי קלדס, המוכר לכולנו מ-Fox.

הקטגוריות המקצועיות
E1 בנפחי 125\250, E2 בנפחי 250\450 ו-E3 הפתוחה

כרגיל, את מירב העניין ומיטב הקרבות מספקות קטגוריות הגלדיאטורים, אשר יוצאים לשעתיים תמימות של התשה סביב המסלול הארוך, בקטגוריית הנפח הנמוך (E1) מנצח הפעם בר נוב, עם 8 הקפות וזמן של 2:07:42, כאשר הקרב האמיתי הוא על המקום השני, בין דן מיה לתומר שמש, כאשר הקפה לפני הסיום תומר מצמצם על דן, אבל דן מתעשת ובורח בשארית האנרגיה שלו, רק כדי לעלות על הפודיום מספר 2, בהפרש זעיר של 6 שניות, גם הקרב על המקום הרביעי צמוד ביותר, כשסער יעקב ואריאל שלי מגיעים לקו הסיום 5 שניות לפני תום השעתיים, ונשלחים להקפה נוספת, אותה קוטף סער בשארית כוחותיו – שאפו.

את הקרבות בקטגוריית הביניים (E2) מובילים כהרגלם נמרוד חמו וזיו כרמי, כאשר כמה מטרים לפני קו הסיום כבה המנוע של נמרוד חמו שהוביל על זיו, ספק תקלה טכנית ספק דלק שאזל, ונמרוד בריצת אמוק עם הכלי התקול והכבוי, רץ איתו לכיוון קו הסיום, רק כדי להשיג את זיו כרמי ב-2 שניות בלבד, את המקום השלישי תופס יוני לוי שפתח חזק מאד, אך איבד את ההובלה בחלקו השני של המירוץ.

הקטגוריה הבכירה (E3) , קובי חמד שהוביל במהלך כל המירוץ, נעקף בהקפה האחרונה ע"י טל אייזנבד, וכך טל ראשון, קובי שני בהפרש של שניה אחת אחריו, כאשר 10 שניות אחריהם מסיים שלישי חאבייר אלחנדרו המקצועי – כבוד.

ההתאחדות מבקשת להודות למשרד התרבות הספורט, לנותני החסות: דלב מוטוספורט, מטרו מוטור, מאיר הונדה ובחסות משנית: שרקו, טיאם, סטומפ.

וכך הסתיים לו סבב שלישי – קשה, מתיש, מאובק ומלא באמוציות עד קו הסיום, כל הכבוד ל-99 הגלדאטורים, ולגלדיאטורית אחת, צעירה בת 15, רן יוחאי. להתראות בסבב הבא.

תוצאות בוגרים

תוצאות ילדים ונוער

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל