fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

סוזוקה 8 שעות 2018: ימאהה מנצחת, הונדה אלופת EWC

סוזוקה 8 שעות 2018: ימאהה מנצחת, הונדה אלופת EWC

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

מירוץ הסיבולת סוזוקה 8 שעות הוא סבב אחד בלבד בלוח השנתי של אליפות הסיבולת העולמית – אולם עבור ארבעת היצרנים היפנים האירוע הזה הוא החשוב ביותר בלוח השנה, יותר מסבב מוטו GP יפן. כול הבכירים בהנהלות היצרנים מתייצבים במסלול, מאז 1978 אז נערך המירוץ הראשון, מייצרים ארבעת היפנים אופנועים מיוחדים למירוץ הזה ממש, לדוגמא במירוץ של 1999 הונדה בנתה גרסה של RC45, האחרון שיצרה לפני הפסקת הדגם, אופנוע כביש אחד שנסע במירוץ אחד ויחיד, בהשקעה של עשרות מיליוני דולרים… בנוסף משגרים היצרנים את מיטב הרוכבים שלהם באליפויות העולם לאירוע, רוסי ואדוארדס ניצחו שם עבור הונדה ב-2001 רוכבים על SP1 שגם הוא יוצר במיוחד בעלויות דמיוניות.

השנה התייצבו מיטב רוכבי הסופרבייק העולמי בראשות ג'וני ריי האלוף, אולם קבוצת החלומות של קאוואסאקי סיימה במקום השלישי בלבד לאחר מזל רע נטו לג'וני ריי שעצר ללא דלק כמה מאות מטרים לפני הפיטס ונאלץ לדחוף, מאוחר יותר האלוף התרסק כאשר גשם שוטף החל יורד. את הניצחון לקחה קבוצת ימאהה עם הרוכבים אלקס לאוז ומייקל ואן דאן מארק שרשמו ניצחון רביעי ברציפות בסוזוקה בטרם הקבוצה פורשת מאליפות הסיבולת העולמית לטובת אליפות הסופרספורט העולמית (עוד הוכחה שה-600 ממש לא מתו).

מאחר והאירוע חותם את עונת הסיבולת 2018 הרי שהוכתרה קבוצה אלופה – קבוצת הונדה, לא רד בול שסיימה במקום השני בסוזוקה אלא הקבוצה הצרפתית FCC שסיימה בסוזוקה חמישית ועדיין הוכתרה כאלופת העולם ל-2018.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל