fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

מוטוGP קטלוניה: לורנזו מנצח במירוץ עתיר התרסקויות

מוטוGP קטלוניה: לורנזו מנצח במירוץ עתיר התרסקויות

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

סבב 7 של המוטוGP בקטלוניה לא יהיה זה שיפרסם את המתח והעניין בסדרה. המירוץ הפחות מעניין בעונה ראה את חורחה לורנזו ממשיך את מסע ההתאוששות המדהים שלו עם ניצחון שני רצוף לאחר שהוא מוביל כמעט בכול ההקפות, גובר על מארקז בשלב מוקדם ומתרחק לבליץ המותיר את אנשי דוקאטי המומים.

ומה שקורה בדוקאטי הוא המעניין מכיוון שבאליפות לורנזו חסר משמעות, הניצחונות של לורנזו מעלים אותו רק למקום השביעי בטבלה עם בקושי חצי ממספר הנקודות של מארק מארקז מוביל הטבלה, כלומר לא רק מירוץ די דל באירועים, אפילו רוסי שניצח כאן יותר מכול אחד אחר בקושי הורגש וסיים שלישי חיוור, יזדקק להרבה יותר מזה כדי לאיים על מארקז בהמשך העונה, גם מבחינת האליפות היה מירוץ חסר משמעות ולכן הפוקוס על מחנה דוקאטי שמאבד היום במידה רבה את הסיכוי להשיג את האליפות הנכספת גם בעונה הזו בה הושקעו עשרות מיליונים.

הניצחון המטורף של לורנזו היום הושג למול התרסקות מיותרת של דוביציאוזו, שגם עד אז הסתפק בלהיות מרוחק במקום השלישי, מהורהר כזה, לא ברור, מה שברור שכך לא רוכב מי שרוצה להשיג אליפות עולם ראשונה בפרמייר ליג, ואז דובי סתם נפל ונסחב עמוק עמוק מחוץ לסיכויים במירוץ לאליפות העולם. מחשבות שניות יהיו שם המשחק בעונה הזו שכולה בצל החתימות המוקדמות והפיטורין המוקדמים של מיטב הרוכבים, ימאהה כבר בוכה בגלוי על ויניאלס שגמור מבחינת העונה הזאת, וגם הוא מתגעגע לפתע לסוזוקי שמצידה דווקא שמחה להיווכח שהזריקה של יאנונה הייתה מוצדקת למרות שזה הולך לעלות לסוזוקי מיליונים כי האיטלקי מחסל להם את האופנוע בדרך לשום מקום.

ומעל הכול הבעיטה שחטף לורנזו מדוקאטי ומה שקרה מאז כמו בטרגדיה קלאסית כתובה היטב, לורנזו זורח לפתע דווקא אחרי שזרקו אותו. דוביציאוזו מאידך עובר משבר נפשי זה ברור, העונה הקודמת ראתה אותו דורס את מארקז בדרך לאיום ישיר על האליפות, והשנה רק נס יביא אותו למקום הזה, ממוקם שמיני בטבלה עם אותו מספר נקודות כמו לורנזו… והפרצופים שהוא רואה בדוקאטי עכשיו בצד השני של הפיטס, החוגג שני ניצחונות רצופים לספרדי השנוא, וגם בצד שלו, לא להתחלף איתו.

האופנוע של רבאט עולה באש ומוציא אותו מהמרוץ

מארקז יוצא מרוצה למרות שחוצה את הקו יותר מארבע שניות אחרי מי שיהיה בן קבוצה מר וחריף בעונה הבאה, מארקז מתעשת במידה רבה במירוץ עצמו יחסית לטירוף שאחז בו ביום הדירוג, ומבין בשלבים מוקדמים כי אין לא מה לנסות להתמודד בתנאים אלה מול לורזנו שמצליח בדרך נס לרכב במסלול ארוך ולוהט עם שני צמיגים רכים בעוד מארקז עם שניים קשים, ומסתפק בהגדלת הפער בטבלה מהמדורג שני רוסי ל-27 נקודות שזה יותר מירוץ אחד, פער טוב לאין ערוך ממה שהיה למארקז בעונה הקודמת בשלב זה, כפי שהוא עצמו התבטא לאחר הנפילה במוג'לו, ורוסי כפי שרכב היום לא יהווה איום משמעותי בהמשך עונה ארוכה ומפרכת.

הסבב הבא ב-1 ביולי באסן.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל