fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
voge מוטו24 באנר

מוטוGP קטאר: תוצאות מקצה דירוג

מוטוGP קטאר: תוצאות מקצה דירוג

תמי גורלי

צילום: Michelin

עונת המוטוGP נפתחה בסוף השבוע בקטאר תחת הזרקורים ומזג אוויר הפכפך במדבר. אם ביום הראשון של הפעילות, באימונים החופשיים, מזג האוויר היה נוח יחסית עם רוח חלשה ולחות נמוכה אז עם רדת החשיכה ויציאת אופנועי הקטגוריה הבכירה אל המסלול, טמפרטורת המסלול והאוויר היו נמוכות מאלו שנמדדו לכל אורך המבחנים המקדימים לעונה ומקצי האימון ביום שישי.

כבר ב-FP4, האימון האחרון לפני מקצי הדירוג, הזמנים היו איטיים יחסית. הרוכבים סמית', רינס וזרקו התרסקו בפנייה 2 ומארק מארקז בפנייה 6, כשהוא לדבריו נמנע מלנסות להציל את הלואו סייד מחשש לפגיעה בכתף.

Copyright: Michelin

אל מקצה הדירוג הראשון יצאו גם כמה שמות גדולים שלא הצליחו לקבוע הקפה מהירה מספיק כדי להתברג בעשירייה הפותחת. ביניהם ולנטינו רוסי שסבר כי טעות בכיוונון גרמה לשחיקת צמיגים, לורנסו שהיה קרוב וקראצ'לו עם ההונדה.

למרות שלורנסו התרסק בבוקר וחטף מכה חזקה בגבו הוא נראה טוב בתחילת המקצה, ביחד עם שני רוכבי ההונדה האחרים, אך פנייה 2 עשתה את שלה שוב ולורנסו סיים את המקצה בחצץ, כשהוא נדחק מחוץ לשני המיקומים הראשונים ע"י צמד רוכבי LCR ולא יכול לעשות דבר מלבד לסמן שהלחות אשמה בהתרסקות. ולנטינו הצליח לשפר בזמנים אך רק למיקום הרביעי, הימאהה היחידה מחוץ לעשירייה.

Copyright: Michelin

כשנפתח המקצה השני טמפרטורת האספלט כבר הייתה הייתה מתחת ל-17 מעלות, לח וקר. רוב הרוכבים לקחו את זה בקלות, למעט וינאלס שהצליח לקבוע פול פוזישן עם זמן מצויין של 1.53:546, כשהוא רק מאבד זמן בסקטור הראשון בפניה הראשונה. שני סיים דוביציוזו שהופתע מהתוצאה אחרי מבחן לא מוצלח לדבריו, רק לפני שבועיים. שלישי, על אף התרסקות באימון, מסיים מארק מארקז, ואולי בזכות שעקב בשתי היציאות אחרי דנילו פטרוצ'י. דוקאטי אגב, הגישו על זה תלונה שככל הנראה לא תתפוס. ומארקז? איחל לפטרוצ'י – "ברוך הבא לקבוצת המפעל, זה עולם המירוצים".

Copyright: Michelin

ההפתעה הגדולה היה קוורטאררו שסיים חמישי כימאהה השנייה על הגריד במירוץ הבכורה, שלוש שורות לפני ולנטינו – האם הוא יעשה זרקו? האם ולנטינו ימצא את מה שחסר? ומה יקרה להונדה שאף אחד מרוכביה לא עשה הדמיית מירוץ מלאה?

הזינוק ב-19:00 זמן ישראל.

גלריה

  • Copyright: Michelin

  • Copyright: Michelin

  • Copyright: Michelin

  • Copyright: Michelin

  • Copyright: Michelin

  • Copyright: Michelin

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל