fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מוטוGP מיזאנו: #93 בראש

מוטוGP מיזאנו: #93 בראש

תמי גורלי

צילום: MotoGP

בסוף מקצה הדירוג במיזאנו היה ברור שמארק מארקז קיבל את כל הדלק שהוא צריך כדי לקחת עוד צעד אחד בסאן מרינו. אחרי שהפסיד וסיים פעמיים ברציפות בפנייה האחרונה של המרוץ, כל מה שהיה צריך להוסיף לו כטריגר עם עוד כמה כוחות סוס, זו תקרית עם ולנטינו על המסלול ועוד כמה צעקות בוז מכיוון הקהל. אם רוכב אחר עלול לתרגם את זה לחשש או מטרד, אלוף העולם משתמש בזה לטובתו ואת שאגותיו ומשמעותן אי אפשר לפספס, מארקז ניצח את כל רוכבי ימאהה ואת כל שונאיו כשהוא ממשיך וסוגר את הפער מול אגוסטיני במספר הנצחונות ובגיל 26 כבר רושם 77 נצחונות ועוד צעד בדרך לאליפות השמינית שלו עם פער של 93 נקודות מסגנו באליפות, אנדראה דוביציוזו.

את המרוץ מארקז פתח מהמיקום החמישי באמצע השורה השנייה, הוא דחף חזק מההתחלה אבל זינוק לא טוב אילץ אותו לנסות לסגור את הפער ובפנייה השמינית כבר מצליח להיצמד ולא איפשר למאווריק וינאלס ופאביו קווארטררו לברוח קדימה. את שתי ההקפות וינאלס עוד מצליח להוביל אך בשלישית הוא מאבד את התחושה הטובה שהייתה לו עם הקדמי ומתדרדר למיקום השלישי שם גם מסיים את המרוץ. פאביו קווארטררו שומר על ההובלה כשהוא משאיר את מארקז בפער קטן במקום השני עד שאלוף העולם תוקף בפתיחת ההקפה האחרונה כשהוא מוביל לפנייה הראשונה אך הצרפתי לא מוותר ועוקף חזרה בפנייה השמינית. הסקטור השלישי שהיה החזק עבור אופנועי הימאהה, אפשר לרוקי להשיב מלחמה אך לא הצליח לסגור את הדלת בפנייה ה-14 ומארקז לקח את ההובלה ואת הניצחון שהיה זקוק לו כל כך. קווארטררו נראה מאוכזב שהפסיד אך יכול היה להתנחם במילים החמות ששלח לעברו אלוף העולם כשהוא מחמיא לו ומציין כי רואה אותו כמנצח עוד העונה וכמתמודד על אליפות העולם בעונה הבאה "אם לאמר את האמת, ידעתי שאני לא חייב לנצח כי ראיתי שרינס התרסק ושדובי היה רחוק מאחור אבל אירועי אתמול היו לי כעוד מוטיבציה. כל מה שעשיתי זה היה לנסות להישאר שם, לא הייתי בטוח אבל החלטתי לנסות בהקפה האחרונה".

Copyright: MotoGP

אחרי שנתקע זמן רב אחרי תלמידו, ולנטינו רוסי הצליח לעקוף את פרנקו מורבידלי וסיים בפעם השלישית ברציפות במיקום הרביעי ומורבידלי פעם נוספת במיקום החמישי אבל תחת הצל הענק של בן קבוצתו הצעיר שעוד פעם מטפס על הפודיום בעונת הבכורה שלו באליפות.
דובי כאמור סיים שישי ואחריו פול אספרגארו וה-KTM אחרי שנלחם והתמודד עם רוכבים רבים שניסו לעוקפו לאורך המירוץ הארוך.

זה היה סבב שכל רוכבי ההונדה ירצו לשכוח עם התרסקויות של שני רוכבי LCR, נקגאמי וקראצ'לו וסיום של לורנסו בפער של יותר מ-47 שניות מבן קבוצתו כאשר הוא צובר רק שתי נקודות. אצל דוקאטי, קבוצת המפעל ממשיכה ומגדילה אמנם את הפער באליפות מקבוצת רפסול אך תוצאות שני רוכביה מאכזבות אחרי ההצלחה במסלול בעונות הקודמות.

רק חמישה ימים עד חזרה לפעילות על המסלול והפעם באראגון אשר בספרד, במסלול בו מארקז ניצח כבר ארבע פעמים בקטגורייה הבכירה, האליפות שלו נראית קרובה מתמיד.

Copyright: MotoGP

 

 

1.מארק מארקז
2.פאביו קווארטררו
3.מאווריק וינאלס
4. ולנטינו רוסי
5.פרנקו מורבידלי
6.אנדראה דוביציוזו
7.פול אספרגארו
8.חואן מיר
9.ג'ק מילר
10.דנילו פטרוצ'י
11. יוהאן זרקו
12.אליקס אספרגארו
13..טיטו רבאט
14.חורחה לורנסו
15.חפיז שייארין
16.מיגל אוליביירה
17.קארל אברהם
18.טקאקי נקגאמי

X אלכס רינס
X קאל קראצ'לו
X פרנצ'סקו בגנאיה
X מיקלה פירו

XX אנדראה יאננונה

Copyright: MotoGP

במרוץ המוטו2 אגוסטו פרננדז עשה מרוץ דומה למנצח במוטוGP, הוא ישב לאורך המרוץ צמוד לפאביו דיג'אנאנטוניו הרוקי על שלדת ספידאפ ותקף רק לקראת הסוף אך רוכב קבוצת פונס חותך באגרסיביות ואפילו יורד מתחום המסלול כדי להימנע לדבריו ממגע ולסגור את העקיפה. הוא משאיר רוקי מאוכזב מאחוריו ורושם ניצחון שלישי העונה. פרננדז סוגר את הפער באליפות מאלכס מארקז ל-26 נקודות בלבד ועם שישה סבבים עד תום העונה, עוד הרבה יכול לקרות. מוביל האליפות סיים שלישי בלבד אך עבורו, במסלול בו עד היום הצליח לסיים רק עשירי, זו תוצאה טובה.

Copyright: MotoGP

בקטגוריה הקטנה רוכב הקבוצה הביתית של פאולו סימונצ'לי, טסאזוקי סוזוקי רושם ניצחון בכורה באליפות העולם לשמחת האוהדים הרבים שגדשו את המסלול מיזאנו מרקו סימונצ'לי. סוזוקי שזינק מהפול פוזישן שמר על ההובלה לאורך כל המרוץ כשהוא משאיר מאחוריו את שאר הרוכבים להילחם ולהתרסק כשרק 17 חוצים את קו הסיום. ארון קנאט שזינק שני והיה הרוכב היחיד העונה שצבר נקודות בכל המרוצים סבל מבעיה טכנית ולורנזו דה לפורטה סיים שמיני אחרי שגם קיבל עונש על יציאה מתחום המסלול. טוני ארבוליני סיים שלישי וג'ון מקפי מקבוצת פטרונס הצליח לסגור פערים וסיים במיקום השני למרות סוף שבוע לא מוצלח עד אז.

Copyright: MotoGP

המרוץ השני לסוף השבוע של גביע המוטוE הסתיים עם ניצחון נוסף של מטאו פרארי מקבוצת גרסיני כשהוא מצליח אפילו לפתוח פער גדול יותר מהרוכבים אחריו. הקטור גרזו מסיים שני פעם נוספת ובפודיום בכורה רוכב קבוצת SIC58 מתייה קסידאי במיקום השלישי. כשנותרו רק עוד שני מרוצים שיערכו בסבב האחרון של העונה בולנסיה פרארי מגדיל את הפער ברשימת הרוכבים כשרוכבים שנראו עד כה מסיימים נמוך או מתרסקים כמו בראדלי סמית' שסיים שמיני ומייק דה מגליו לא מתחרה עקב פציעה מהמרוץ הראשון.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל