fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר

מוטוGP מוג'לו: ניצחון מתוק-מריר לדוקאטי – עם לורנזו

מוטוGP מוג'לו: ניצחון מתוק-מריר לדוקאטי – עם לורנזו

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

איטליה צוהלת לאחר ששני דוקאטים כובשים את הפודיום בראשם המנצח, וגם שני איטלקים כולל רוסי הגדול ודוביציאוזו עולים לדוכן הגביעים לקול שאגות ההמונים. אבל השמחה לא מושלמת. כי ההמנון הוא של ספרד… מה לעשות במבינו, הרוכב שמנצח את המירוץ עם דוקאטי הוא לא אחר מאשר חורחה לורנזו. כן המיורקאי שהיה אליל הרוכבים עד לפני שנתיים ומאז הפך לשק חבטות בדוקאטי עד שהשיא הגיע ממש עכשיו בסוף השבוע של מוג'לו כאשר לורנזו מפוטר רשמית מהעונה הבאה עם דוקאטי וירכב ב-2019 כנראה בימאהה חצי רשמי – אם כי הבוס של דוקאטי קלאודיו דומיניקאלי עדיין מצהיר כי המגעים נמשכים… ודווקא בשפל הזה לורנזו מכה עם ניצחון מבריק, הראשון שלו בשנתיים המזוויעות עם דוקאטי, חוזר לימים של שלוש אליפויות עולם עם ימאהה כאשר הוא מוביל מהזינוק ומגהץ את הפניות השוטפות של גן העדן הטוסקאני כמו שרק הוא יודע, חלק ומהיר ונמוך עד אימה. לורנזו רוכב כה חלק עד כי הוא מצליח לסיים את המירוץ עם צמיגים רכים על אספלט רותח, עדות נוספת לחלקות הרכיבה שלו.

לורנזו לא מבזבז זמן לאחר המירוץ ופודה בראיון נקמה ישירה בדוקאטי, שכאמור לפי דומיניקאלי עדיין סבורה שהוא לא אבוד מבחינתם… "זה מאוחר מדי עבורי לחזור לדוקאטי בעונה הבאה" מחסל לורנזו את חרטות הנהלת דוקאטי, "לא קיבלתי את החלקים הטובים ביותר למרות שדווקא ג'יג'י דאליניה ראש הקבוצה היה לצידי מאה אחוז, אני חוזר בעונה הבאה לימאהה אתם תדעו הכול בעוד שבוע".

לורנזו מנצח ומכה את האויב מספר אחת שלו כיום, בן קבוצתו דוביציאוזו, מי שהחל כרוכב משני ובשבועות האחרונים טיפס רשמית על פני לורנזו  למעמד של הרוכב מספר אחת כולל הכפלה ויותר של השכר. דוביציאוזו מתגבר על זינוק עצל וגובר די בקלות על רוסי ויאנונה, אולם לא מצליח לסגור על לורנזו ומסיים שני, מתנחם בצמצום הפער שלו מראש הטבלה ב-20 נקודות שלמות, ל-29 בלבד, מכיוון שמי שמוביל את הטבלה אך איבד חופן משמעותי של נקודות היום הוא מארק מארקז ביום הגרוע ביותר עבורו ועבור הונדה מאז תחילת העונה.

איזו נסיגה חמורה במשמעת הרכיבה עבור מארקז שחוזר להיות פרוע ומשולח, בניגוד לכול ההצהרות שלו טרם המירוץ, על כמה הוא מבין שזה מסלול לא מיטבי מבחינתו וההונדה, וחשוב לסיים ולקחת נקודות אליפות, בלה בלה בלה… כמה שהוא רוכב ענק, גאון הכי גדול, מארקז השליך את כול השיקולים שהוא עצמו שורר בשנייה שהאורות האדומים כבו והתנפל על המירוץ כאילו זו ההקפה האחרונה. והוא היחיד עם צמיגים קשים, כאלה שצריך לחכות לפחות עשר הקפות בטרם הם יראו יתרון על שאר השדה שאיש לא העז לבחור בשניים קשים, אולם מארקז לא ממתין וחובט את דרכו למקום השני, אולם הוא כול כך להוט עד כי הוא דוחף את הקדמי חזק מדי נמוך מדי שאפילו הוא הגאון עם עשרים מרפקים על האספלט כבר לא יכול להציל, וגומר את המירוץ סתם כול כך מוקדם, 21 הקפות לסיום, כאשר איפה הוא ואיפה הנקודות. רוסי שמסיים שלישי וכמעט מכה את דוביציאוזו עולה למקום השני בטבלה ממרחק של 23 נקודות ממארקז וזה על חשבון בן קבוצתו ויניאלס שמתפרק לחלוטין במוג'לו ובקושי מסיים שמיני. עם לורנזו פנוי… זמן טוב למחשבה בקבוצת ימאהה הרשמית שבמקום לחפור משום מקום קבוצה חדשה עבור לורנזו הם פשוט יחליפו אותו בויניאלס שמוכיח עצמו ככישלון מוחלט.

סוזוקי מרשימה עם מקומות 4-5 ליאנונה ורינס, בולט במיוחד מול הכישלון של הונדה עם פדרוזה מתרסק בהקפה הראשונה ומארקז זמן לא רב לאחר מכן, שוב אירוניה שדווקא יאנונה מקבל גט כריתות מסוזוקי במוג'לו ומככב בכול סוף השבוע.

הסבב הבא בעוד שבועיים בקטלוניה.

 

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל