fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן

מוטוGP אוסטריה גריד: מארקז שוב בפול במדינת דוקאטי

מוטוGP אוסטריה גריד: מארקז שוב בפול במדינת דוקאטי

גיא בן ברק

צילום: MotoGP

לפני זמן קצר הסתיימו מקצי הדירוג לקראת מירוץ מס' 11 של המוטוGP במסלול רד בול באוסטריה (יום א' שעה 15:00 שעון ישראל), לאחר גשם לעיתים זלעפות שירד בשישי והיום עד הצהריים, יצאה שמש ומקצי הדירוג נערכו על מסלול יבש כמעט לגמרי. התחזית למחר: יבש וחם במיוחד, מה שיאתגר את הרוכבים שלא התאמנו בטמפרטורות כאלה בכול סוף השבוע, עם בחירת צמיגים קשים שלא היו בשימוש בגלל התנאים באימונים.

מארקז מארקז רוכב הונדה כבש את הפול, הפתעה מסוימת כי ההונדה אינה אידילית למסלול זה, אבל זה מארקז שיכול לעשות הכול, מה עוד שגם בשנה שעברה זינק כאן מהפול. המסלול האוסטרי תפור בול על אופנועי דוקאטי, ואכן רוכב דוקאטי דוביציאוזו יזנק שני בפער של 2 אלפיות השנייה בלבד, במקום השלישי חורחה לורנזו וגם במקום הרביעי דוקאטי, של פטרוצ'י. הקרב בין לורנזו לדוביציאוזו בתוך דוקאטי יהיה הפוקוס של מה שנשאר מהעונה הזאת, גם כי מארקז די סגר את האליפות ואינו צריך לנצח יותר אלא לסיים שני עד תום העונה ועדיין יהיה אלוף, וגם כי…

…ולנטינו רוסי וימאהה מגיעים ככול הנראה לרגע האמת בעונת 2018, שבירה נכון יותר. צבר גדול מדי של כשלים, מצד היצרן – אופנוע המירוץ הרשמי מצויד בשילדה משנת 2016, האלקטרוניקה נחותה אפילו מאופנועי הלווין העניים ביותר על הגריד – פלוס שני רוכבי הקבוצה הרשמית הסובלים כול אחד מבעיה אחרת, רוסי מבוגר, ויניאלס עם עצמה נפשית של תינוק והולך ומרסק את הקבוצה מבפנים עם הדיכאון שלו. אפילו רוסי הכול יכול לא מסוגל עוד לפצות על צבר הבעיות הללו. וכך יזנק רוסי למירוץ מחר מהשורה החמישית, מקום כה גרוע הוא ראה לאחרונה בשנת 2011, סיכוי רב כי רוסי יאבד כבר מחר את המקום השני בטבלה, נקווה לטוב כי הדבר האחרון שמישהו בעולם רוצה זה דעיכה כואבת של רוסי.

 

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל