fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

מוטו GP קטאר גריד: זרקו מדהים עם פול פוזישן

מוטו GP קטאר גריד: זרקו מדהים עם פול פוזישן

גיא בן ברק

מקצה דירוג 2 של המוטו גיפי למירוץ פתיחת העונה מחר בקטאר ב-18:00 שעון ישראל המשיך והעלה את מפלס המתח והעניין שהורגש כבר באימונים, עם צפיפות, דקות אחרונות של החלפת מובילים בקצב מסחרר, זמנים צוללים ושפע קסדות אדומות המסמלות הקפות מהירות מדליקות את המסכים.

בסיום היה זה יוהאן זרקו רוכב קבוצת ימאהה טק3 שדווקא לאחר ההודעה על פרידת הקבוצה והרוכב מימאהה בשנה הבאה, ולאחר שבאימונים אתמול היה חיוור מאוד, התעלה עם הימאהה הישן שלו לזמן הקפה מטורף של 1:53.668 ד', הזמן המהיר ביותר במסלול זה אי פעם, וכבש את הפול פוזישן.

עם זמן כזה התקשו גם גדולי הרוכבים בסדרה להתמודד, מארקז שני בהפרש יחסית גדול של 0.2 שנ', פטרוצ'י עם הדוקאטי החצי רשמי שלישי בהפרש זעיר אחרי ההונדה של אלוף העולם, קראצ'לו מלמד שוב כי ההונדה טובה פותח את השורה השנייה לפני דוביציאוזו עם הדוקאטי המוביל שאמור היה להיות במקום טוב יותר מאשר שורה שנייה, רינס שישי עם סוזוקי.

רוכבי ימאהה הרשמיים רוסי ויניאלס מאכזבים במיוחד למול הישגו של זרקו הרוכב על ימאהה נחותה בקבוצה החצי רשמית, או אולי לא כול כך נחותה מאחר וגם הימאהות הרשמיות עושות שימוש בשילדה מעונת 2016, רוסי יזנק 8 בעוד ויניאלס שנאלץ להתמודד גם במקצה דירוג 1 ממשיך לאכזב ויזנק 12.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל