fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר

מוטו GP מאלזיה גריד: פדרוזה בפול, תחזית למירוץ רטוב

מוטו GP מאלזיה גריד: פדרוזה בפול, תחזית למירוץ רטוב

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

מקצה דירוג מרתק נערך בשבת במאלזיה למירוץ מחר יום א' בשעה 09:00 שעון ישראל, עם עליית מפלס המתח להכרעה אפשרית ודי סבירה על האליפות, כאשר מזג האוויר איך לא, הגשם ששיחק תפקיד לכול אורך העונה הזאת הולך בסבירות גבוהה להציף את המסלול המאלזי כפי שהמטחים האלה יודעים, מערכת הניקוז בספאנג אמנם שופרה אבל הכמויות שם עלולות להיות מטורפות.

המצב באליפות עם מארק מארקז רוכב הונדה מוביל בפער 33 נקודות המאפשר לו לסיים שני ועדיין להיות אלוף גם אם דוביציאוזו רוכב דוקאטי הדולק אחריו מנצח; ניצחון של דוביציאוזו בעוד מארקז שלישי ומטה ידחה את ההכרעה על האליפות 2017 למירוץ האחרון ב-12.11 בוולנסיה.

כמובן שאם מארקז מנצח מחר בבוקר הרי שהכול גמור, ומה שהרוכב הגאוני הזה נתן היום היה לא פחות מטירוף. זה התחיל עם הצלה על אנושית במקצה אימון4, כאשר האופנוע כבר מרוח בפניה על הצד, תכלס נפל מהצמיגים, הקדמי מעוות מתחפר לאספלט עם אפס היגוי וכול מה שנשאר ברוב המכריע של מצבים כאלה של אופנוע כפי שאתה מכיר אותו עשרות בשנים – זה שהוא יפול וזהו. אבל לא, עם הברך, והמרפק והכישרון המופלא הזה מצליח מארק מארקז לצאת גם מהדבר הזה, וההילוך האיטי הוא משהו שיזכר לדורות. מצד שני מארקז חזר להתרסק ובדיוק בתזמון הלא נכון, מקצה הדירוג הקובע, למרות זאת הוא מצליח לצמצם נזק ויזנק למירוץ מחר מהשורה השנייה, ממש לא משמעותי עבורו, גם בתנאים רטובים מארקז כבר ניצח העונה והוא כאמור יכול להסתפק במקום השני ולא להתאבד על דוביציאוזו בפנייה האחרונה כפי שעשה שני מירוצים העונה.

יריבו הגדול דוביציאוזו קובע זמנים מעולים ומוביל את הגריד בהקפות האחרונות של הדירוג אולם שני רוכבים מצליחים להכות את דוביציאוזו, למרות שהוא ביכולת מצוינת במסלול מעולה עבור דוקאטי, יוהאן זרקו רוכב ימאהה טק3 המעולה יזנק שני בעוד משום מקום מגיע דני פדרוזה שלא היה קיים בשני הסבבים האחרונים ולוקח את הפול פוזישן. רוסי מוביל את השורה השנייה אולם מתלונן על הקושי הגופני, מירוץ ארוך ומתיש זה לא הקפה בודדת בדירוג.

מירוץ מוטו גיפי במאלזיה מחר בבוקר בסבירות גבוהה לגשם וסבירות גבוהה לסגירת האליפות.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל