fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
סטפן
HJC

מוטו GP יפן גריד: זרקו בפול על טמטום של מארקז

מוטו GP יפן גריד: זרקו בפול על טמטום של מארקז

אירוע מוזר במקצה הדירוג הקובע למירוץ המוטו גיפי ביפן מחר בשעה 08:00 שעון ישראל – במצב בו נותרות כשבע דקות בלבד לסיום המקצה, הפול פוזישן מוחזק על ידי מארק מארקז, רוכב הונדה הקובע על צמיגי גשם זמן חולני המהיר ביותר משנייה מכול מה שהאחרים עושים; מארקז וקבוצת הונדה משוכנעים משום מה שאין סיכוי כי מישהו יגיע לזמנו של מארקז על המסלול הרטוב אך ללא גשם, ומחליטים לנסות צמיגי סליקס במקום צמיגי הגשם עליהם רוכבים כול האחרים. אה, חוץ מולנטינו רוסי המוכה מנפילה במקצה אימון4 דקות קודם לכן עד כדי כך עד שהוא מלכתחילה עולה עם סליקס בלי שום הצדקה. כי המסלול עדיין רטוב, ורוסי משתרך כול הסשן הרחק מאחור, נראה המום ותועה, ויזנק למירוץ מחר מהשורה הרביעית.

מארקז מגלה גם הוא באיחור טרגי כי אין מה לחפש עדיין על המסלול הרטוב עם צמיגי סליקס אבל הזמן נגמר ומארקז משלם על הטעות שלו בהדחה מהפול למקום השלישי, עדיין מה שחשוב זה המירוץ מחר ואליו יזנק מארק מהשורה הראשונה, בעוד יריבו היחיד לאליפות דוביציאוזו יזנק מהמקום השני.

אולם הפול נלקח על ידי יוהאן זרקו. זרקו נמצא בתקופה לא טובה, ממש כמו קבוצתו ימאהה טק3, קבוצה פרטית צרפתית הנמצאת בדיוק בטיימינג ביפן אולי במצב השפל העמוק ביותר לאחר שרוכבה השני פולגר חולה בלי סוף וכנראה לא יחזור, וגרוע מכך, הספונר מונסטר אנרג'י שוקל ברצינות להסיר את החסות מה שיעמיד בסכנה את המשך פעילות טק3 בעונה הבאה. ועדיין על ה-M1 של רוסי מהשנה שעברה זרקו מביא פול לימאהה ובכך מסובב את הסכין בימאהה הרשמית שהיום במוטגי נראית הכי גרוע שאפשר. מאבריק ויניאלס, מקום 14 על הגריד, מילא אחרי הונדה ודוקאטי אבל גם אחרי אפריליה, ק.ט.מ, כול הפרטיים של דוקאטי; מי זה הויניאלס הזה? ומי חשב לפני שמונה חודשים שהוא הולך לקחת אליפות עולם??

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל