fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
MV קוביה
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

מוטו GP: דובי ודוקאטי ראשונים בקטאר ביום אימונים 1

מוטו GP: דובי ודוקאטי ראשונים בקטאר ביום אימונים 1

גיא בן ברק

עונת 2018 של המוטו GP החלה היום רשמית במסלול לוסייל בקטאר עם יום אימונים ראשון של סבב ראשון לעונה, לאחר שמקצה אימון 2 של המוטו גיפי היה מרתק, ללא רגע דל ואינטנסיביות של מירוץ, כולל עקיפות ונפנופי ידיים כועסים בין רוכבים, ברור כי אנו צפויים לעונה מרתקת וצפופה. ההבדלים בין האופנועים אפסיים, וכך גם הזמנים כאשר חצי שנייה מכסה את עשרת הרוכבים הראשונים.

בסיום יום האימונים הראשון מדורג רוכב דוקאטי דוביציאוזו במקום הראשון, וזאת שדווקא נראה לא הכי מרוצה ברוב שלבי המקצה, גם הרוכב החצי רשמי של דוקאטי פטרוצ'י לו מנבאים כולם עונה מצוינת מוכיח זאת וגם שהדוקאטי עובד מעולה במסלול זה כרגיל ומדורג שני, ועם סוזוקי ורינס מדורגים במקום השלישי ברור כי הכול קרוב ובלתי צפוי. מבחינת מארקז ולמרות המקום השישי זה סשן טוב, אין דימיון בכלל בין ההונדה של מארקז כיום והאופנוע הקודם איתו פתח את העונה שעברה, אופנוע שמארקז נאלץ לדחוף לסף התרסקות כול הזמן כדי להוציא משהו. לחלופין השנה זה הונדה שקאל קראצ'לו היה מעורב בפיתוחה והיא אכן ידידותית בהרבה אך ממש לא על חשבון כוח. למול הונדה הרי שימאהה מצויה בבעיות עם האופנוע, למרות החגיגיות בהחתמת רוסי, אין שמחה לימאהה ביום האימונים הראשון של העונה, שבא אחרי מבחני טרום עונה גם לא הכי מוצלחים. רוסי תשיעי בעוד ויניאלס שכיכב כאן בעונה שעברה מדורג הערב רק במקום ה-11.

הרבה מהמתח והעניין ביום האימונים הראשון אפשר לזקוף לזכות השינוי המשמעותי בלוח הזמנים בקטאר שהוכנס השנה, ובעיקר הקדמת האימונים לשעות היום ותחילת הערב במקום השעות המאוחרות עם טל על המסלול, כפי שהיה עד השנה. ואכן לא רק זמנים מהירים ראינו באימונים בקטאר הפעם – אלא גם אפס התרסקויות, וזה משמעותי לא פחות ומעיד על האחיזה והעליה ברמת הבטיחות הודות לשעות השונות.


מחר יום מקצי הדירוג, תחילה האימונים 3-4 בשעה 13:30 שעון ישראל, ומקצי הדירוג החל מ-18:20.

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל