fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
MV קוביה
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

מוטו GP ארגון גריד: רוסי מדהים על השורה הראשונה

מוטו GP ארגון גריד: רוסי מדהים על השורה הראשונה

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

מקצה הדירוג הקובע למירוץ המוטו GP ה-14 בעונת 2017 בארגון ספרד רואה את ולנטינו רוסי הגיבור לא רק מצליח לרכב תחת הפציעה ברגלו, רוסי יזנק למירוץ מחר מהשורה הראשונה, מקום שלישי תוך מאמץ ניכר בחום הכבד במסלול, חום שרק צפוי להיות חמור יותר מחר.

בן קבוצתו של רוסי, מאבריק ויניאלס, נאבק מול האופנוע עד שמצא את הנוסחא ממש בהקפות האחרונות ויזנק מהפול במירוץ שעלול להיות אחרון מבחינת הרלוונטיות של הספרדי לאליפות השנה. במקום השני לורנזו ההולך ומשתפר, מכה לדוביציאוזו בן קבוצתו שיזנק מהמקום השביעי, דובי צמוד למארקז בראש הטבלה וכול פיפס בשלב זה של מירוץ אחרון לפני שלושה מירוצים באוקיאניה קריטי.

ומארקז? המסלול בארגון בהקפות שמאליות אהוב על מארקז שאמור היה לכבוש פול פוזישן חמישי רצוף מאז החל לרכב בקטגוריה העליונה בשנת 2013. מארקז הוביל כצפוי בחציו הראשון של מקצה הדירוג – ואז באה ההתרסקות הבלתי נמנעת אצלו, כמו במקצה אימון4 ממש דקות קודם, זה לא נגמר, נכון שמארקז מצליח לקום מכול התרסקות כאילו כלום אבל משהו מהעוד ועוד נפילות הללו עלול להיגמר רע באמת. מארקז יזנק מהמקום החמישי, גם הוא בשלב קריטי במירוץ הצמוד לאליפות ובמסלול זה הוא אמור היה לפתוח את הפער החשוב ביציאה לשלב האחרון באליפות. נראה מה יהיה במירוץ, מחר בשעה 15:00 שעון ישראל.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל