fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
MV קוביה
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

מארק מארקז לא יעבור עוד ניתוח בכתף

מארק מארקז לא יעבור עוד ניתוח בכתף

מערכת מוטו

צילום: Honda Racing Corporation

*התמונות מתהליך שיקום כתף שמאל טרום העונה הקודמת.

בשיחה עם קבוצת הונדה על השמועות שמארק מארקז עומד לעבור ניתוח שני, אנשי הקבוצה הבהירו לכתבתינו תמי גורלי כי השמועות על ניתוח נוסף כרגע הן סך הכל כותרות קליק-בייט, או במילותיהם – בולשיט. נכון לעכשיו אלוף העולם ממשיך בתהליך ההחלמה כרגיל.

מארק מארקז שעבר ניתוח דומה לזה שעבר בעונה הקודמת, נאלץ לעבור גם ניתוח בכתף ימין, ולמרות שזה היה ניתוח פשוט יותר, הפעם אלוף העולם אמנם כואב פחות, אך חלש יותר.
מסתבר שהפעם גם נעשה נזק לעצב, לא ברור איזה, וכרגע כדי לכפר על זה צריך לחזק את כל שאר השרירים, כשישנה אפשרות שהעצב יבריא לחלוטין, חלקית או כלל לא.

מומחית פיזיותרפיה עימה שוחחה תמי גורלי על הנושא, אמרה כי ישנה אפשרות רחבה לפגיעה בעצבים – מאלו הסובבים את הכתף ועד לכף היד והאצבעות – ואכן צריך לעבוד לחיזוק השרירים הסובבים, עוד הוסיפה שמספר הטיפולים שמארק עובר – 250 שעות בפחות מחודשיים – מטורף לכל אדם באשר הוא והוסיפה שסביר להניח שפריקות הכתף קורות לו כי הוא גמיש יותר מרוב האנשים, למרות שהיא לא בדקה אותו, לא קראה חומר רפואי עליו ולא יודעת מי הוא הרוכב היא קלעה בול.

כך הסבירה לנו תמי: "המצב כרגע של מארק מארקז מאוד בעייתי שכן הוא צריך לכפר על כתף פצועה עם הכתף השנייה, אך גם עליה הוא צריך לשמור שכן היא לעולם לא תהיה בריאה במאת האחוזים. הוא גם אינו יכול להציל את האופנוע מהתרסקויות כי פלג גופו העליון חלש יותר ועל כן צריך לשנות קצת את אופי הרכיבה וזה לוקח זמן. ההחלמה מפציעה שכזו אמורה לארוך בין ארבעה חודשים לחצי שנה ואפילו נקגאמי שעבר ניתוח בכתף חודשיים לפניו עדיין סובל מכאבים וחולשה. למארקז קשה כרגע להתעלם מהכאב ואולי לראשונה מאז ההתרסקות הגדולה שלו בספאנג 2011 כשנפגע בארובת העין, הוא מרגיש עוד פעם מה זה להיות אנושי".

כל זה לא פוסל אפשרות שמארקז יעבור ניתוח בהמשך, אך נכון לרגע זה אין כוונה לעוד הליך רפואי מעבר לחיזוק השרירים.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל