fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן

ליגת G1: ירין שטרן עם עוד ניצחון כפול כמתנה לפתיחת שנה

ליגת G1: ירין שטרן עם עוד ניצחון כפול כמתנה לפתיחת שנה

כתב: מיקי כהן    צילום: עמית אגרונוב

פתיחת שנה מדהימה לספורט המוטורי הישראלי עם ניצחון של ירין שטרן במרוץ הראשון בסבב החמישי של ליגת הG1 Series.

עם פתיחת הסבב החמישי של ליגת ה-G1 במסלול Nuvolari אשר בצפון איטליה, שטרן, במקצה הדרוג, קובע זמן של 1.12.95 ובכך לא רק שהוא מקבע לעצמו את העמדה הראשונה לזינוק אלא גם קובע שיא מסלול חדש. אחריו, יזנקו, דוידה ויטורי, דוידה דלרה, ומיגל מאטוס, המתחרים העיקריים של שטרן, מהמקומות 2-4 בהתאמה.

כזכור, בכל סבב מתקיימים שני מרוצים ובמרוץ הראשון, מי שמזנק טוב מאוד הוא דווקא דוידה ויטורי, זינוק המציב אותו בעמדה נוחה לעקיפה על ירין בפניה הראשונה, אבל ירין מצליח לחסום את ניסיו העקיפה ונוהג בקו הגנתי בדרך לפניה השנייה ושומר על ההובלה.

בכל אותו הזמן, מאחרו מתחיל מאבק, מיגל מאטוס עובר את דוידה דלרה בפניה הראשונה ובפניה הרביעית, גם את דוידה ויטורי. ומתחיל מרדף משולש על ההובלה בחצי הראשון של המרוץ. בחצי השני של המרוץ הראשון, שטרן, מגדיל את הפער ממיגל מאטוס ודוידה ויטורי וחוצה את דגל השחמט ראשון.

למרוץ השני, סדר הזינוק נקבע על פי המיקום בסיום המרוץ הראשון, מה שממקם את ירין שטרן בעמדת הזינוק הבכירה, מיגל מאטוס ודוידה ויטורי סוגרים את השלישיה הראשונה.
זינוק טוב לכלל הנהגים, כאשר עמוס גבעול הוא המזנק הטוב ביותר מהמקום החמישי ועוקף עד למקום השלישיועד לפניה הראשונה הוא מהווה איום גם על שלושת המובילים. ההקפות הראשונות היו מלאות באקשן בין קבוצת המובילים כשבסופן ירין שטרן מוביל את החבורה, מיגל מאטוס במקום השני ודוידה ויטורי במקום השלישי ומאסימו פגאניני לא רחוק ברביעי. כאשר הפערים נשארים די דומים בין הנהגים והסדר נשמר עד לסוף המרוץ ומעניק לשטרן ניצחון כפול נוסף.

ירין שטרן: "מתנה לשנה החדשה, נצחון כפול נוסף ונצחון רביעי ברציפות! איזה כיף לפתוח ככה את השנה. המרוץ השני היה קצת מלחיץ כי היה חם מאוד והרכב שלי היה כל המרוץ על הגבול של התחממות יתר, אז הייתי צריך להיות מרוכז מאוד על הטמפ' שלא יחרגו יותר מדי. בסופו של דבר סיימתי את המרוץ בשלום והגדלתי את הפער בטבלת האליפות!
בנוסף אני רוצה לאחל בשמי ובשם גריפ, שנה טובה ומתוקה לכולם, עם המון מוטוריקה!"

 

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל