fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

דירוג F1 אטליה: אדום בראש

דירוג F1 אטליה: אדום בראש

מיקי כהן

צילום: יח"צ

אחרי שמנוע הונדה הוחלף ברדבול של אלבון לפני המרוץ הקודם, הגיע תורו של ורשטפן לקבל את מנוע ההונדה החדש, אי לכך, ורשטפן יזנק מסוף התור. אולם ורשטפן אינו היחיד, גם גאסלי ונוריס עם מנועים חדשים ויזנקו מאחור.

יחידת הכוח של מרצדס המותקנת ברייסינג פוינט של פרז הכריזה על שביתה איטלקית ומוציאה את הדגל האדום המפסיק את מקצה הדירוג 4 וחצי דקות לפני סיום החלק הראשון, עד לפינוי הרייסינג פוינט מן המסלול. לאחר חידוש מקצה הדירוג, יוצאים כולם למסלול לשפר זמנים מלבד ששת הראשונים. ורשטפן מתלונן על אובדן כח מנוע אולם מצליח לחזור לרחבת הטיפולים אך לא קובע זמן דירוג ויזנק מחר אחרון. קוביצה וראסל, כרגיל מסיימים את מקצה הדירוג מוקדם, הפעם גרוז'אן הוא המצטרף לחבורה שמסיימת את העבודה להיום.

שתי מכוניות הטורו רוסו של קוויאט וגאסלי, כמו גם נוריס ממקלארן, לא מצליחים לקבוע זמנים מספיק טובים על מנת להמשיך במקצה הדירוג. אצל שני האחרונים, שגם כך יזנקו מאחור, זה לא משנה. לעומתם, מגנסון וג'ובנצי היו רוצים לזנק מחר ממקומות יותר גבוהים מ-11 ו-12.

 

רייקונן מאבד את האלפא-רומאו בפניית הפרבוליקה והאלפא בודקת את חוזק גדר הצמיגים. הדגל האדום יוצא. אלבן וסטרול, לא מספיקים לבצע הקפת מדודה אולם נותרו עוד שש וחצי דקות לסיום המקצה.

המקצה מתחדש אולם כולם מחכים לראשון שיצא למסלול ו"ינקב" חור באוויר על מנת ליצור אפקט גרירה לשאר הנהגים. מחכים, מחכים ומחכים יותר מידי. מלבד סיינז, אף אחד לא מספיק לקבוע הקפה מדודה לפני שמסתיים זמן המקצה. מזל שרוב הנהגים הספיקו לקבוע הקפה מהירה לפני הדגל האדום.

סדר הזינוק למחר בשעה 16:10:

1. שארל להקלר

2. לואיס המילטון

3. ואלטרי בוטס

4. סבסטיאן וטל

5. דניאל ריקארדו

6. ניקו הולקנברג

7. קארלוס סיינז

8. אלכסנדר אלבון

9. לאנס סטרול

10. קימי רייקונן

11. אנטוניו ג'ובנצי

12. קווין מגנסון

13. דינאל קוויאט

14. רומן גרוז'אן

15. סרחיו פרז

16. ג'ורג' ראסל

17. רוברט קוביצה

18. לאנדו נוריס

19. פייר גאסלי

20. מקס ורשטפן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל