fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
MV קוביה

גלריה: אימון סופרמוטו בפצאל בהדרכת מארק ריינר שמידט

גלריה: אימון סופרמוטו בפצאל בהדרכת מארק ריינר שמידט

אסף לביא

צילום: בני דויטש

אם אתם טיפה מכירים את עולם הסופרמוטו אז שמעתם את השם 'מחרוק'; דודו, האב, הוא המנוע הדוחף את עמותת הסופרמוטו קדימה בשנים האחרונות ועושה הכל בכדי לקדם את הענף ואת הספורט המוטורי; הבן שלו, אדם, מתחרה באליפויות ברחבי העולם, איטליה, מקסיקו, ארה"ב ועוד, תחת קבוצת L30 על גבי הונדה CRF450 ומתגורר בחו"ל, על קו איטליה-מקסיקו וגיחות מזדמנות לישראל. בשבוע שעבר הביאו 'המחרוקים' לארץ את Marc-Reiner Schmidt, גם הוא מקבוצת L30, שהגיע לכאן לצורך הדרכה של יומיים לרוכבי הסופרמוטו הישראלים.

המחרוקים רצו להביא לארץ גם את בעל הקבוצה, אייבן, רק שזה לא יכל להגיע בשל הסמיכות לתחילת עונת המרוצים של אליפות העולם. מארק העביר את ההדרכה למיטב רוכבי הסופרמוטו של ישראל, ביניהם אביב גואטה, גיא יצחק לריאה, רן יוחאי, לי ברדה, אילן ברברמן ושון אופשטיין הצעיר – איתו היה למארק חיבור מיוחד והתרשם מאוד מהרוכב הצעיר.

את שני ימי האימון העביר מארק על גבי צמד אופנועי הונדה CRF450, האחד הוא האופנוע המשני של מחרוק שנמצא בישראל והשני אופנוע חדש לחלוטין שסופק ע"י מאיר חברה לרכב, יבואנית אופנועי הונדה, והותאם על ידם לצורכי סופרמוטו; הונדה ישראל גם סייעו בהפקת האירוע וסיפקו ציוד רב לתמיכה בו.

מאחורי הקלעים שמענו רחשים מאוד חיוביים, הביקור הזה של מארק וההתרשמות שלו ממסלול המרוצים בפצאל, אותו הוא תיאר כמושלם לעבודת סופרמוטו, יכולים לפתוח פתח לכניסה של ישראל כסבב באליפות אירופה, אם הבירוקרטיה הישראלית תאפשר את הדבר. בני דויטש היה שם להנציח את האירוע, וכמו תמיד – כל קליק שלו הופך ליצירת אומנות.

 

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובה אחת ל גלריה: אימון סופרמוטו בפצאל בהדרכת מארק ריינר שמידט

  1. תודה על התמונות!
    מה עם התמונות כשמארק רכב על האופנוע של שון?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל