fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

אליפות ישראל בסופרבייק – סבבים 5+6 פצאל

אליפות ישראל בסופרבייק – סבבים 5+6 פצאל

אסף לביא

צילום: לנה טאובס

ביום שישי, ה-12.10, התקיימו סוף סוף סבבים 5+6 של אליפות ישראל בסופרבייק. הסבבים הקודמים, כזכור לכם, התקיימו במאי, אחריהם נקבע מרוץ לתאריך 7.9 שבוטל. לכן הוחלט שיופקו ע"י ההתאחדות לשם קיום רציף עד לסוף העונה.

תחילה תוכננו 5 קטגוריות אך עקב מיעוט מתחרים הוחלט שהסופרבייק 1000 (שני מתחרים – אלמוג מנגד ואבי אלבז) ירכבו עם הסופרספורט 600 שכללה 6 מתחרים. סופרספורט 300 מובילים על שאר הקטגוריות במרוץ אחד אחרי שקיימו את הסבב השלישי במהלך השקת מסלול ערד, לכן בשבילם אלו סבבים 6+7. לצערנו מתחרים בולטים נעדרו מהקטגוריה, ביניהם האלוף המכהן של הקטגוריה, אלי כרמל.
בקטגורית הג'וניורים התחרו 6 ילדים, בהרכב מעט שונה משראינו בליגת פירלי קאפ, נעדרו עידו חן, אסלן אדמוז ואורון מנגד. רז איתח, תומר זנדברג ועומר ארד הצטרפו ליונתן מאירי, יונתן חדד ועידו מנגד.
בגביע החובבים ראינו לראשונה את דור שידלו על ה-R6. מוביל הקטגוריה, חן אביוב, הגיע הפעם חמוש באפריליה שיבר 900. על המסלול גם 3 דיוקים 690 של גל בן דהן, רוסלן נייבלט ויוסי אביזוב. גיל ברנשטיין עם ימאהה XSR700 ורוסלן טובברג, שירד מהסופרספורט 300, אך הציל את היום – על כך בהמשך.

 

גביע החובבים

הקטגוריה המעורבת נשלטת מתחילתה ע"י חן אביוב, רוכב קבוצת המרוצים של אופנועי השרון ועופר אבניר, אביוב הגיע לסבבים הראשונים של העונה על ימאהה MT-07 הפרטי שלו, לאחר מכן על סוזוקי GSX-S1000 וכעת על אפריליה שיבר 900, כולם סטוק למעט צמיגי סליקס, בין סבב לסבב כבר הספיק להתחרות בליגת פירלי קאפ על הוסקוורנה 401 סוורטפילן ועל סוזוקי GSX-S750.
מי שמהווה איום לרצף הניצחונות של חן הוא עמית פוקס, שבסבב השני של ליגת פירלי קאפ אף ניצח אותו, ולצערנו נעדר מהסבבים הנוכחיים באליפות ישראל ובסוף היום מפנה את המיקום השני בטבלת האליפות לגל בן דהן שאת המרוץ הראשון מסיים במקום השני אחרי חן אביוב, שלישי הרוקי דור שידלו אחרי קרב צמוד עם יוסי אביזוב שמסיים רביעי, רוסלן נייבלט מסיים חמישי, אחריו גיל ברנשטיין ואחרון רוסלן טובברג.
במרוץ השני מצליח דור שידלו לעקוף את גל בן דהן שמסיים שלישי, שאר המיקומים נותרים זהים. הזמן הטוב ביותר במרוץ הראשון עומד על 41.809 שניות ושייך לחן אביוב, במרוץ השני דווקא שידלו קובע את הזמן המהיר עם 42.437 שניות.

 

סופרספורט 300

מרוץ ראשון נפתח בהובלה של בר לוי על ה-CBR500R ואביו מולי עם ה-YZ450F, אופנוע שמסיים את דרכו בקטגורייה הזאת ולא יורשה להתחרות יותר בסופרספורט 300, תוך מספר הקפות מצליח חיים זנדברג על ה-YZF-R3 לעקוף את מולי שבתורו נלחם ושומר את המיקום השלישי כשניר מרגוליס על הנינג'ה 300 צמוד אליו ומחכה להזדמנות לעקוף.
אסף חייבי על ה-GS500 מסיים חמישי, ליאור אליה, שמשאיר את ה-R1 המפורסם מההיי סייד במרוץ ISBK בבית ובוחר להגיע לקטגוריית ה-300 על אופנוע שכור מבית הספר לסופרבייק ישראלי של יוגב הרוש ואלי חן, מסיים במרוץ הראשון שלו בפצאל במקום השישי ושירה פרי סוגרת את הרשימה.
התקלות בין ניר מרגוליס לבר לוי במרוץ השני שולחת את לוי אל העפר ועוצרת את המרוץ, לוי יוצא שלם אך כואב ואופנועו מושבת מלסיים את המרוץ, רגע לפני ההזנקה החוזרת נותן רוסלן טובברג את הק.ט.מ RC390 שלו לבר, לוי, שלא מכיר את האופנוע, מוזנק מהמיקום ההאחרון, פותח טוב ומתמקם שלישי, תוך הקפה אחת הוא כבר מוביל את המרוץ, אחריו חיים זנדברג ושלישי מולי, ניר מרגוליס לא מוותר ונלחם על המקום השלישי, הקפה לפני סיום מצליח לעקוף את מולי ומסיים שלישי, אחרי בר לוי וחיים זנדברג, כל זה הוא עושה על אופנוע נינג'ה 300 סטוק איתו גם הגיע בנסיעה (!), אין מה לומר, המרוץ הזה היה המותח והמדהים ביותר עם שני הישגים יוצאי דופן, האחד – בר לוי אחרי נפילה, על אופנוע שאינו מכיר ומוזנק מהסוף – מנצח את המרוץ כשהוא מוביל אותו כבר מתחילתו.
השני – ניר מרגוליס, על אופנוע נחות משמעותית משל מולי לוי נלחם חזק מאוד ובתצוגת רכיבה מרשימה לבסוף מצליח לעקוף את לוי.
עוד דבר יפה שראוי לציין: בטקס חלוקת הגביעים על הפודיום העניק בר לוי את הגביע על ניצחון המרוץ השני לרוסלן טובברג שנתן ללוי את האופנוע שלו בכדי שיוכל להשלים את המיוץ.
בר לוי ממשיך להוביל את טבלת האליפות, אחריו חיים זנדברג. הזמן המהיר ביותר במרוץ הראשון שייך לבר לוי ועומד על 42.219 שניות, במרוץ השני חיים זנדברג קובע את הזמן המהיר עם 42.867 שניות.

 

סופרספורט 600 + סופרבייק 1000

לפני ההזנקה מוחלט שהסופרבייק 1000 יזנקו מאחורי ה-600, בעיקר מכיוון שבמקצה דירוג זמניהם היו איטיים יותר משל ה-600 המובילים – ב-1000 אלמוג מנגד עם 39.808 ואבי אלבז עם 40.612; ב-600 יוגב הרוש עם 38.440, ביי שפסו עם 38.693 וליעד לב עם 39.713.
הרוכבים מוזנקים ויוגב הרוש מוביל את המרוץ עד שמחליק בפניה מספר 6, כשהוא מתאושש חוזר למרוץ במיקום החמישי ומצליח לשפר עד שמסיים במקום השלישי.
ראשון מסיים ביי שפסו, אחריו ליעד לב, רביעי חיים זנדברג, משה מנצור חמישי ואחרון עופר איתח עם צביעה חדשה אדומה.
אלמוג מנגד עובר את הקו הסיום שני, כשהוא ראשון בקטגוריה שלו, אחריו אבי אלבז שני ואחרון.
במרוץ השני יוגב שומר על ההובלה ומסיים ראשון, אחריו ליעד לב, לאחר החלקה ביי שפסו לא מסיים את המרוץ, שלישי חיים זנדברג, רביעי משה מנצור וחמישי עופר איתח.
ב-1000 הפעם אלמוג מנגד מנצח את אלבז בפער של כ-40 שניות לעומת שניות בודדות במרוץ הראשון.
הזמן הטוב ביותר במרוץ  שייך ליוגב הרוש ועומד על 38.141 שניות – זמן שיא חדש בקטגוריה במסלול פצאל. במרוץ השני אלמוג מנגד קובע את הזמן הטוב ביותר עם 38.320 שניות.

 

ג'וניורס – אובלה

הכוכבים העתידיים של הספורט המוטורי בישראל, חבורת ילדים שאולי כולם "הבן של" אבל כל אחד מהם עומד בזכות עצמו.
מרוץ הג'וניור הוא אולי גם המרוץ האמוציונלי ביותר עם אבות שמטפסים על הגדרות מרוב התרגשות.
מי שמסיים את המרוץ הזה ראשון הוא כמובן מנגד הצעיר, שאם לא חוקי הרישוי התחרותי כבר יכל להלחם על ההובלה בקטגוריית ה-300, אחריו רז איתח, יהונתן מאירי מסיים במקום השלישי והסופר מכובד, אך מבקש הזדמנות נוספת לאחר שנתקע מאחורי סמן אחורי זמן רב ובכך איבד הזדמנות לסגור את הפער מהמקום השני.
למזלנו בקשתו נענית והג'וניורים מקבלים מרוץ נוסף, הפעם מצליח מאירי הצעיר לסיים שני.
במהלך מקצה דירוג קובע עידו מנגד זמן מדהים של 47.318 שניות על אופנוע אובלה.

גלריה

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל