fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
סטפן
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

אליפות העולם במוטוקרוס סבב 1: בריטניה

אליפות העולם במוטוקרוס סבב 1: בריטניה

אביעד רייס

צילום: יח"צ

בצל הקורונה שגרם לביטול של לא מעט אירועים חשובים בעולם, פסטיבל המוטוקרוס החשוב ביותר של השנה יצא השבוע לדרך. במסגרת האליפות אמורים להתקיים סבבים גם באיטליה, שעשרות אלפי תושבים בה נמצאים בבידוד ובחודש ספטמבר גם בסין מוכת הנגיף. גם אם יימצא פתרון עד אז, לא ברור מה יהיה המצב במדינה ואם הסבב יתקיים.

הקטגוריה הראשית היא ה-MXGP, בה מתחרים רוכבים כגון טים גאג'סר רוכב הונדה, ג'פרי הרלינג, טוני קאיירולי רוכבי ק.ט.מ ועוד רבים וטובים. הקטגוריה השנייה בחשיבותה היא קטגוריית ה-MX2. במהלך החודשים הקרובים (עד סוף ספטמבר) צפויים להתקיים 21 סבבים בכל רחבי העולם ובין השאר גם בארגנטינה, רוסיה, פינלנד, אינדונזיה, טורקיה ועוד, כאשר הרוכבים צפויים להתמודד עם כ-3 מרוצים בכל חודש. לא פשוט בכלל.

מרוץ מס' 1 – בריטניה

מרוץ מספר 1 סיפק לרוכבים התמודדות בוצית במיוחד, במסלול MATTERLEY BASIN, מרחק של כמה שעות נסיעה מלונדון. בסופו של האירוע שכלל שני מרוצים, מסיים ג'פרי הרלינג רוכב ק.ט.מ ההולנדי במקום הראשון עם 47 נקודות, אחריו גאג'סר הסלובני עם 38 נקודות וסוגר את השלישייה הראשונה טוני קאיירולי האיטלקי, רוכב ק.ט.מ, שמסיים גם הוא עם 38 נקודות. גאג'סר סיים את המרוץ הראשון במקום ה-8 בלבד, אבל הצליח לצמצם יפה על הרלינג וקאירולי, כשהוא מסיים את המרוץ השני עם ניצחון.

ג'פרי הרלינג ההולנדי – מקום ראשון בדירוג הכללי

רוכבי קבוצת המפעל של גאס גאס שנכנסה לראשונה לאליפות השנה עם אופנועים מבוססי ק.ט.מ, רשמו הישגים יפים בסבב הראשון של אליפות העולם – גלן קולדנהוף שרוכב על ה-MC 450F מסיים במקום השישי, ואיבו מונטצ'לי מסיים במקום ה-24.

את אליפות היצרנים מובילה ק.ט.מ עם 47 נק', אחריה הונדה עם 45, ימאהה שלישית עם 40 נק', קאוואסאקי רביעית עם 32, גאס גאס במקום החמישי עם 30 נקודות והוסקוורנה במקום החמישי והאחרון עם 16 נק' בלבד. ב-MX2 מוביל את הדירוג הכללי גאגו גריטס הבלגי שמנצח את המרוץ הראשון במסלול הבריטי. בהפרש של 3 נקודות מאחורי המוביל מתמקם טום ויאלה הצרפתי רוכב ק.ט.מ, שניצח את המרוץ השני.

טוני קיירולי – ק.ט.מ מובילה את אליפות היצרנים

לצד אליפות הגברים, מתנהלת במקביל גם אליפות העולם במוטוקרוס לנשים, ה-WMX (לא הגיע הזמן לאחד?). בסבב הבריטי זוהי קורטני דנקן רוכבת קאוואסאקי הניו-זילנדית ששולטת ללא עוררין במסלול, עם נצחונות בשני המרוצים. במקום השני בדירוג הכללי בהפרש של 10 נקודות מהמובילה, נמצאת לריסה פפנמאייר הגרמניה רוכבת ימאהה ובמקום השלישי קיארה פונטנסי, רוכב ק.ט.מ מאיטליה שמסיימת עם את המרוץ עם 37 נקודות.

בסבב הבא נשארים באירופה, כשהקבוצות יסעו למסלול ולקנסוורד בהולנד, לא רחוק מאיינדהובן, שם יחל האירוע כבר ביום שישי הקרוב.

 

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל