fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
MV קוביה
voge מוטו24 באנר

אלופי ישראל 2019: סופרבייק וסופרמוטו

אלופי ישראל 2019: סופרבייק וסופרמוטו

אסף לביא

צילום: לנה טאובס

ביום שישי האחרון, ה-31.01.2020, התקיים טקס סיכום עונת המרוצים של 2019 ע"י ההתאחדות לספורט מוטורי. בטקס חולקו גביעים לאלופי ישראל בשלל הקטגוריות וסיפרו מעט על עתיד הפעילות הליגות וההתאחדות, שעוברת שינויים רבים – לכיוון החיובי – בתקופה הקרובה.

 

סופרבייק 1000, סופרספורט 600 וסופרספורט 300

עונת הסופרבייק החלה בדשדוש, ללא לו"ז מסודר, עם ביטול מרוצים ובהמשך גם החרמת הליגה ע"י חלק מהמתחרים, למרות זאת התקיימו 11 סבבים בתוך 6 אירועים, בתוכם גם מרוצי ילדים.

לעונה הבאה כבר נבחרו 6 תאריכים, 4 אירועים במסלול פצאל ו-2 במסלול מוטור סיטי, שאר הפרטים עוד לא סגורים אבל המתחרים יעודכנו ע"י קבוצות הוואטסאפ ובאתר האינטרנט של ההתאחדות. בנוסף קמה ועדה שתייעץ בנושאים מקצועיים, חבריה הם שי לב, בעל בית ספר לרכיבת מסלול; אבי ברמן, מנהל טכני; ליאון בנישו, רוכב אליפות סופרבייק צרפת לשעבר וליאור בר עמי, ממקימי ליגת פירלי. המתחרים ישפיעו ויעודכנו בכל ההחלטות בנושאים המקצועיים וישתתפו בסקרים שיקבעו בנושאים כמו קיום שני מרוצים ביום אחד, זמן מסלול ועוד.

לעונת 2020 מתכננת ההתאחדות לקיים ליגת ילדים עם 4 מרוצים שיתקיימו בפצאל יחד עם שאר הקטגוריות ועוד שני מרוצים רק של ליגת הילדים במסלול בית ברל.

בקטגוריית הסופרבייק 1000 זוכה בתואר אליפות ישראל אלעד איסוביץ', בחסות Trackademy, CrossCountry, מטרו מוטור ו-Motocheap, עם 275 נקודות והשתתפות בכל המרוצים; למקום השני מגיע ליאור אליה, בחסות כלבוטקס, לד סטאר ישראל, אמביל ו-HRP Motors, עם 179 נקודות והשתתפות בכל המרוצים; ויקטור צ'רנובסקי, בחסות Apex Motors, מגיע למקום השלישי עם 84 נקודות לאחר שהתחרה ב-7 מרוצים. למקומות רביעי וחמישי הגיעו גלעד סבן ואריק הירשהורן בהתאמה, שהשתתפו רק ב-4 מרוצים. שאר רוכבי הקטגוריה השתתפו רק בשני מרוצים.

 

בקטגוריית סופרספורט 600 זוכה בתואר אלוף ישראל אביב מרקוזון, בחסות RaceTrack ופוטוליין, עם 173 נקודות והשתתפות ב-9 מרוצים; במקום השני זוכה פז הופנברטל, גם הוא בחסות רייסטראק ופוטוליין, עם 165 נקודות והשתתפות ב-7 מרוצים אבל ניצחון ב-5 מתוכם; במקום השלישי אייל חוברה, בחסות חובי מרקט, עם 157 נקודות. לצערנו גם בקטגורייה הזאת נרשמה השתתפות מעטה במרוצים כשכל הרוכבים במקומות 4 עד 10 התחרו רק ב-2 מרוצים.

 

בקטגוריית סופרספורט 300 הגדושה והמעניינת ביותר קוטף את תואר אלוף ישראל עוד איסוביץ', הפעם זה הוא יצחק איסוביץ', עם רשימת חסויות ארוכה מאוד – מטרו מוטור, CrossCountry, פירלי, כלבוטקס, צוות 7 ו-Trackademy – לאחר שצבר 261 נקודות, השתתפות מלאה בכל העונה ו-10 נצחונות (!), כבר כשרכב על דיוק 390 בקטגוריה הפתוחה במהלך עונת 2018 זיהינו את הכישרון הרב וידענו שעוד נשמע רבות על הרוכב הזה; במקום השני ששי אליאס, בחסות RaceTrack, אליאס מוצרי חשמל ו-Putoline, עם 150 נקודות והשתתפות ב-10 מרוצים; במקום השלישי נמצא ניר מרגוליס עם 129 נקודות והשתתפות במהלך כל העונה.

 

בקטגוריה הפתוחה מעל 500 סמ"ק זוכה בתואר אלוף ישראל עמית פוקס, בחסות KTM ישראל ומוטוריקה, עם 220 נקודות שנצברו תחת גלגלי הדיוק 790 האימתני שלו, עמית לא יכל להתחרות בשני המרוצים האחרונים של העונה עקב פציעה שלו, למרות זאת הגיע לאסוף את הפרס כשהוא עוד מחלים; במקום השני אבי איסוביץ' (כן, זה האיסוביץ' השלישי באליפות), בחסות מטרו מוטור, Trackademy ו-CrossCountry, עם 145 נקודות והשתתפות ב-7 מרוצים בלבד; במקום השלישי יהודה מלצר, בחסות KTM ישראל, שצבר 133 נקודות והיה היחיד בקטגוריה שהתחרה בכל העונה אך לא הגיע לטקס, את הגביע שלו אסף מנהל מותג KTM, אלעד כהן.

 

בקטגוריה הפתוחה עד 500 סמ"ק זוכה בתואר אלוף ישראל יאן ויסקובסקי, בחסות MRT, מומנט אופנועים ו-KTM ירושלים, עם 220 נקודות, השתתפות ב-9 מרוצים וניצחון ב-8 מהם; במקום השני שיר דוד, בחסות Hdesign חולצות מודפסות ו-Special Performance, שצברה 157 נקודות והשתתפה ב-8 מרוצים; במקום השלישי אסף חייבי על סוזוקי GS500 עם 137 נקודות והשתתפות ב-10 מרוצים במהלך העונה.

 

בליגת הילדים התקיימו שני מרוצים כשבראשון מנצח יונתן מאירי, אחריו אדמוז אסלאן, שלישי יהונתן 'יו-יו' חדד ורביעי עמרי חן; במרוץ השני מנצח אדמוז אסלאן, שני יו-יו ושלישי עמרי חן, יונתן מאירי לא מסיים את המרוץ, מה שאומר שאדמוז מסיים את העונה במקום הראשון, אחריו יו-יו ושלישי עמרי חן.

 

סופרמוטו S1 וסופרמוטו S2
בליגת הספורמוטו התקיימו 8 אירועים לשתי הקטגוריות, 6 אירועים במסלול בערד ו-2 במסלול פצאל. לעונה הבאה כבר יש תאריכי מרוצים וגם תוכנית אימונים בשיתוף מסלול המרוצים בערד וחברת Trackademy במסלול פצאל. גם לענף הסופרמוטו הוקמה ועדה מקצועית שאולי תוכל למנוע את הטעויות של העונה הקודמת שנגמרה עם 3 ערעורים חשובים ועונשי ניקוד רבים לרוכבים, כך לדוגמה גיא יצחק לריאה ואילן ברוורמן איבדו את המקום הראשון והשני באליפות בגלל הורדת ניקוד של 33 ו-32 נקודות בהתאמה.

בקטגוריית S2 זוכה בתואר אלוף ישראל אסף טננבאום, בחסות דלב מוטוספורט ומוסך דינמיקה, עם 141 נקודות, אחריו במקום השני שי נוטלס, בחסות מוסך רמזור ו-zcrave, בפער של 2 נקודות ושלישי טל זהבי, בחסות מוטוליין, עם 130 נקודות.

 

בקטגוריית S1 זוכה בתואר אלוף ישראל אסף בן אהרון, בחסות אשל אופנועים יבואנית SWM, עם 305 נקודות והשתתפות ב-7 סבבים; מקום שני גיא יצחק לריאה, בחסות דלב מוטוספורט, הפודיום ומגזין מוטו, עם 292 נקודות אחרי הורדה של 33 נקודות מ-325, ניקוד גבוה שהיה מקנה לו את המקום הראשון באליפות; מקום שלישי אילן ברוורמן, בחסות הפודיום ו-KTM ישראל, עם 290 נקודות אחרי הורדה של 32 נקודות מ-322, ניקוד שהיה מקנה לו את המקום השני באליפות.

 

עוד מתוכננת לעונה הבאה ליגת קטנועים שתצטרף לכמה סבבים, אנחנו מחכים ומצפים לליגה כזאת בכיליון עיניים, שכן היא יכולה לרכז בתוכה רוכבים מהרבה קטגוריות ורוכבים חדשים שיטעמו לראשונה ליגת מרוצים אמיתית, אנחנו נעשה כל שביכולתנו לסייע לליגה שכזאת וכמובן לכל ענפי אליפות ישראל.

לצערנו עונת המרוצים והטקס הוחרמו ע"י חלק מהסופרטאים, בעיקר בענף הסופרבייק, ומכאן אנחנו קוראים ומבקשים מכל הענפים לשים בצד את העבר ולפעול יחד למען עתיד טוב לספורט המוטורי.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

גלריה

  • צילום: קסניה גלפרין

  • צילום: קסניה גלפרין

  • צילום: קסניה גלפרין

  • צילום: קסניה גלפרין

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל