מוטו מדריך. עכשיו בחנויות וכאן

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
פרפקט אופנועים
אבניר באנר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
אפריליה
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
אייפקס
KTM עליון קוביה
פרפקט קוביה שמאל
לארט
אופנוסנטר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
Ad motorsport
רפידו
HJC
כרמיאל קוביה שמאל
ברקום קוביה שמאל
מטרו לבן – קוביה שמאל
אוגוסטה קוביה הכי עליון
הארלי שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
HRP קוביה שמאל

סוף שבוע מתוק חמוץ לירין שטרן

סוף שבוע מתוק חמוץ לירין שטרן

מיקי כהן

צלם: יח"צ

זהו הסוף השבוע השלישי בו מתקיימת אליפות ה-G1 האיטלקית והפעם במסלול קרמונה שבצפון איטליה הידוע בהיותו מסלול ארוך ומהיר מאוד.

בסוף השבוע הזה השתתפו 8 מתחרים באליפות ה-G1 Series הישראלית, על רכבי ה-G1 של חברת Griiip.

לרוב, אנו מדווחים על קורות מקצה הדרוג והמרוץ, הפעם חרגנו ממנהגנו ונתנו לירין שטרן לספר את קורותיו בסוף השבוע.

פול פוזישן במקצה הדרוג:

למקצה הדירוג עליתי עם תחושות טובות והרבה בטחון כשאני יודע שיהיה לא פשוט. מהר מאוד כל הנהגים מתחילים לקבוע זמנים מהירים מאוד, ואני מתמקם בטופ 3, אבל זה לא מספיק טוב בשבילי, אני מרגיש שאפשר יותר. מקבל החלטה זריזה, מתריע למכונאים בקשר, ואני נכנס לפיטס לשינוי מהיר של לחצי אוויר. יוצא חזרה למסלול, כש-3 דקות בלבד נותרו למקצה הדירוג, וישר מתחיל לרוץ קדימה. והנה זה קרה, ההימור השתלם! פול פוזישן! וכמו שצפינו בהתחלה, זה היה קרוב, מאוד קרוב. כל השלישיה הראשונה של המרוץ, התמקמה בפער של 22 אלפיות השניה, כשאני בראשה!

 

מירוץ ראשון: מקום שני

מרוץ ראשון יוצא לדרך, אני מזנק מצוין, חוסם את הקו הפנימי בכניסה לפניה אחת ושומר על ההובלה מפני מיגל מאטוס ואנדריה פונטנה. אני מרגיש בנוח עם הרכב ומתחיל לפתוח פער בהקפות הראשונות, בזמן שאנדריאה ומיגל נלחמים על המקום השני. המרוץ מתקדם חלק ואני פותח פער, עד להקפה מספר 9, בה עשיתי טעות קטנה שעלתה הרבה, בפנייה 8 ממש בכניסה לישורת. חזרתי לגז טיפה מוקדם מדי, מה שגרם לרכב להיזרק רחב וירדתי לדשא עם 2 הגלגלים הימניים שלי. באותו הרגע כל הפער שהיה לי נעלם, ומיגל נצמד אליי בזמן שהוא מכין את ההתקפה בסוף הישורת. עובר מימין לשמאל ושוב לימין, מנסה לחסום את מיגל, אבל הוא לא מוותר, ואחרי קרב צמוד במשך 4 פניות הוא מצליח לעבור. ואני יורד למקום השני ושומר עליו עד הסיום.

מירוץ שני: אי סיום בעקבות תאונה

למרוץ השני זינקתי מהמקום השני, לקראתו ביצענו כמה שינויים בסט-אפ הרכב על מנת לקבל יותר אחיזה בחלק האחורי של הרכב. אני מסיים את הקפת החימום והרכב מרגיש מצוין, השינויים עזרו, ואני רק מחכה לרגע הזינוק כדי שאוכל ולהילחם על הניצחון "שברח" בגלל הטעות במרוץ הקודם. זינוק מצוין, ואני נכנס לפניה הראשונה, ואז משום מקום זה הגיע, חבטה חזקה מאוד בצד שמאל של הרכב שלי שהגיעה משום מקום, שברה לי את המתלה השמאלי של הרכב ושלחה אותי לחצץ. סלבטורה ליוטי, שזינק מהמקום הרביעי, בלם מאוחר מדי לתוך פניה אחת, איבד שליטה ברכב פגע בי וגמר לי את המרוץ.

סיכום סוף השבוע:

סוף שבוע שהתחיל בצורה מדהימה, ונגמר בתחושת החמצה גדולה. התחלתי עם פול פוזישן ומרוץ ראשון טוב, ונגמר בצורה מבאסת נורא וחסרת מזל, כשנגמר לי המרוץ עוד לפני שהספקתי להבין מה קורה.

תגיות:

תגובות

הונדה מגדל 520