מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינדיאן
הווסקוורנה באנר שמאל
שרקו
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אבניר באנר קוביה שמאל
רפידו
סטפן
KTM עליון קוביה
תמוז
לרט
לרט
1 על 1
רוית עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
פרפקט קוביה שמאל
HJC
ברקום שמאל
HRP קוביה שמאל
כרמיאל קוביה שמאל
אייפקס
הארלי שמאל
מתלה לקסדה

מירוץ 'זמן מטרה' – סבב II

מירוץ 'זמן מטרה' – סבב II

כתב: עופר פלג   צילום: שחר אלגזי

ביום שבת 3.3.18 התקיים הסבב השני של מירוץ "זמן מטרה" ליגת קאדילק.
כבר מיד אחרי הסבב הראשון רחשה הרשת וגעשה, מירוץ החימוש נמצא כבר בעיצומו! מתחרים חדשים הצטרפו, רכבים שודרגו בצמיגים דביקים, מתלים כוילו ונדמה שמכוני הפרונט עבדו שעות נוספות.
נהגים רבים אף ניצלו את הזמן לאימוני נהיגה, רציני העסק הזה.

ההפקה הפעם משומנת עוד יותר אפילו מהסבב הראשון והלו"ז הצפוף נערך לטובת ניצול מרבי של שעות האור.
72 נהגים השכימו קום, התייצבו עם רכבים מצוחצחים ובאו לתת את כל מה שיש על המסלול.
הפעם התוואי הפוך מהקודם – מה שמייצר תוואי מעניין, טכני ומאתגר שרבים טרם התנסו בכמותו מעולם.

חלוקה לקטגוריות כאשר הקטגוריה הפתוחה מארחת את כל מפלצות התאוצה והאחיזה, נעולות בצמיגי הסליקס – חגיגה.
מזג האוויר אביבי והשמש מחמת את האספלט, מושלם.

חודש שלם היה לי להתכונן ולהכין את הרכב טוב יותר למירוץ, האם עשיתי משהו בנידון? – לא ממש.
הטרידו אותי יותר תיקוני הפגמים הקוסמטיים…סדר עדיפות מעוות של מראה על פני ביצועים…מוזר.
לפחות אודיבה-ארט, האלופים, עשו עבודה מדהימה והחזירו לי את הכלה יפה מתמיד.
הקטגוריות עולות זו אחר זו ומי שלא נמצא על המסלול דואג להתעדכן במערכת הזמנים שמתעדכנת בזמן אמת.

מגיע תורי לעלות!
מהדק חגורה, קסדה, כפפות, חיוך גדול, זמן ליהנות.

אקצר ואחסוך בתירוצים אבל התחושה והחיבור עם המכונית רחוקים מלהיות אידיאליים, אני יורד אחרי שקבעתי זמן של 52.5, קצת פחות מ-4 שניות הפרש ממוביל הטבלה… – 4 שניות זה נצח!
מתחיל מקצה מס' 2 ואני מחליט לדחוף חזק יותר, וזה מה שאעשה!? – אני יורד לרחבת הפיטס בתחושה ששיפרתי הרבה, האם השעון מראה על שיפור? התוצאה היא 52.6!!! לא ממש.
במקצה השלישי אני מאמץ כמה טיפים, ממתחרים מוצלחים יותר וקובע זמן של 51.8 … ואולם השמחה על השיפור מהולה באכזבה מהפער שנותר.

לפחות זה לא פגע לי בחווית המשתתף, היה ממש כיף!

יש פה לא מעט לימונים, כדי שנעשה לימונדה.
כי יש פה קרקע פוריה לסדר מכני, חשמלי, כיולים ואימונים נוספים.

הבטחתי לעצמי שאבוא מוכן יותר לפעם הבאה, טיפול מכני, טיונינג למנוע, כיול מתלים ואימונים נוספים…כל זאת כדי להתברג גבוה יותר בטבלה בפעם הבאה.
אגב טבלה, מעבר למצבי הפרטי, הנה כמה מילות סיכום כלליות, ותוצאות:

קטגוריה A מכוניות עם מנועים מקוריים לא מוגדשים עד 220 כ"ס או 1.8 ליטר מוגדשים, ללא הגבלת רוחב צמיגים

1. מור מושקוביץ במוו 328 – 50.350
2. ניר מי פז מאזדה MX5 50.355
3. אריאל לוי סיאט קופרה 51.356

קטגוריה B
מכוניות עם מנועים מקוריים לא מוגדשים עד 355 כ"ס (ללא הגבלת רוחב צמיגים), עד 3.0 ליטר מוגדש (הגבלת רוחב צמיגים ל-245) או עד 2.0 ליטר מוגדשים עם הנעה כפולה ודיפרנציאל פתוח

1. גנאדי סרוצאן אלפא 4C – 49.315
2. דקל נער פיזו 308 Gti- 49.522
3. קובי כהן רנו מגאן קאפ- 49.572

קטגוריה C
מכוניות עם מנועים מקוריים והנעה כפולה עם דיפרנציאל נעול-ממוחשב

1. גיא אמודי במוו M2 – 49.343
2. סימון אלישקוב סובארו Sti- 49.915
3. לוטן פלג סובארו Sti- 50.152

קטגוריה D
קטגוריה פתוחה

1. ערן גומר מיצובישי איוו – 8 47.370
2. מוטי נתן ניסאן 370- 47.788
3. שלומי שביב פורשה Gt3- 47.988

לרשימת המתחרים המלאה

Stay tuned.

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל