fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה

מוטוGP רד בול רינג: תוצאות מקצה דירוג

מוטוGP רד בול רינג: תוצאות מקצה דירוג

תמי גורלי

צילום: Michelin

אפשר לומר שמסלול ה'רד בול רינג' המכונה גם ה-'A1' או 'שפילברג' שבאוסטריה, היה הטרטוריה של דוקאטי מאז שאליפות העולם הגיעה אליו. הדסמוסדיצ'י עם כוחות הסוס, יכולות בלימה והטופ ספיד, יכלו על כל מי שרכב בדרכם, ביניהם גם מארק מארקז. אלוף העולם לא ניצח עדיין במסלול הקצר עם 10 הפניות. הוא איבד את זה פעמיים בפנייה האחרונה כשרוכבי דוקאטי אנדראה יאנונה, אנדראה דוביציוזו וחורחה לורנסו לוקחים את הניצחונות בשלוש העונות האחרונות. העונה, זה נראה כאילו שהספרדי רוצה לקלקל את החגיגה באדום ולשבור את המאיימים הגדולים עליו בעונות האחרונות. המוסך שלו הומה מתחילת סוף השבוע בנציגים של הונדה, הוא עם שלדה חדשה וחבילה אירודינאמית המסייעת לו ביציבות והוא חדור מטרה מאי פעם.

 

Copyright: Honda Racing Corporation

בביקור הראשון במסלול הוא התייצב מאמצע השורה השנייה למרוץ, ב-2017 זינק מהפול פוזישן בפער של 114 אלפיות ובעונה שעברה בפער של שתי אלפיות בלבד מדוביציוזו במיקום השני. העונה, אחרי שליטה מוחלטת עם צמיגים משומשים במקצי האימונים, הוא ניפץ את שיא המסלול ופתח פער של 434 אלפיות. מי יודע מה היה קורה אם קבוצתו רפסול הונדה, לא הייתה שולחת לו מסר לחזור למוסך ואם היה מנסה עוד הקפה שבה הוא דוחף לרדת לתחום הדקה ו-22 השניות כמו שסבר שהוא יכול.


לצידו יזנק פאביו קווארטררו עם זמן מצוין בשביל הימאהה, מהיר ביותר משתי עשיריות מהימאהה הראשונה בעונה הקודמת ושלישי יזנק אנדראה דוביציוזו שינסה לשמור לדוקאטי על הכבוד, אך זה נראה קצת אבוד.

בשורה השנייה, מאווריק וינאלס שיכול להיות מרוצה מהמיקום שיאפשר לו להילחם על מקום בפודיום ושני רוכבים להם זה הביקור הראשון בשורה השניה, טקאקי נקגאמי ופרנצ'סקו בגנאיה הרוקי של פראמק דוקאטי.

מזג האוויר צפוי להיות קצת יותר קריר מהתנאים הקשים ששררו בעת שנערך הקרב על הגריד, תנאים שהקשו על רוכבים בחימום יתר של צמיגים כמו לקאל קראצ'לו . ולנטינו רוסי מאוכזב ממיקומו לזינוק, עשה טעות בפניה 3 מה שמנע ממנו זמן טוב לדירוג.

זה יהיה מרוץ על שמירה על הצמיגים, מיכל הדלק וקווים נכונים במסלול הקצר, המהיר והדורשני.

 

Copyright: Michelin

 

1. מארק מארקז 

2. פאביו קווארטררו 

3. אנדראה דוביציוזו

4. מאווריק וינאלס

5. פרנצ'סקו בגנאיה

6. טקאקי נקגאמי

7. אלכס רינס

8. ג'ק מילר

9. קאל קראצ'לו

10. ולנטינו רוסי

11. פול אספרגארו

12. דנילו פטרוצ'י

13.מיגל אוליביירה

14. פרנקו מורבידלי

15.טיטו רבאט

  1. 16. יוהאן זרקו

17. קארל אברהם

18. אנדראה יאננונה

19. אליקס אספרגארו

20.חפיז שייארין

21. סטפן בראדל

X. חואן מיר

 

במוטו2 היה צפוף מאוד עם 24 רוכבים בתחום השנייה. טטסוטה נגאשימה, הרוכב היפני לקח פול פוזישן ראשון בקריירה בשביל קבוצת SAG עם שלדת קאלקס, בראד בינדר הצליח להחדיר את ה-KTM לאמצע השורה הראשונה כשהוא על גרסה קצת מיושנת במסלול הביתי וסומקיאט צ'אנטרה הרוקי התאילנדי, רשם שורה ראשונה לו וראשונה לתאילנד בקטגוריה מאז רטאפארק ווילירוט בעונת 2010.

אלקס מארקז מוביל אליפות העולם, יזנק רק מאמצע השורה הרביעית.

 

Copyright: Michelin

 

תחילה זה היה נראה שבמוטו3 חזר רומנו פנטי לפול פוזישן, לראשונה מאז סילברסטון 2017. הרוכב האיטלקי שנראה כבוי בזמן האחרון, הצליח הפעם לנצל סליפ סטרים מרוכבים אחרים בשביל לקבוע את ההקפה המהירה. אבל שש שעות בערך ממקצה הדירוג ואחרי הרבה בדיקות של צוות הנהלת המרוץ, הוחלט על שיטה חדשה לעונשים וההקפה המהירה של פנאטי מבוטלת, כמו גם של עוד 12 רוכבים, בגלל רכיבה באיטיות במהלך מקצה הדירוג. מי שיזנק מהמיקום הראשון הוא ג'ון מקפי כשלצידו פנאטי וקייטו טובה. אנטונלי וקנאט לא הצליחו לעשות הקפה אחת נקייה נוספת לזו שבוטלה ויזנקו ממיקום 13 ו-14 בהתאמה ואילו אנדראה מיניו נשלח למיקום ה-29 לאחר שעונשו היה שכל ההקפות שלו בוטלו. 

 

מאז אינדיאנפוליס 2009 לא היה מייק דה מאגליו בפול פוזישן, אך בסבב השני של ה-מוטוE, הרוכב הצרפתי של קבוצת מארק VDS הצליח לקבוע את ההקפה המהירה. קסביאר סימון הבלגי הרוכב עבור אווינטייה, מאוד אוהב את מקצה הדירוג בשיטת הE-Pole שבו יוצא כל רוכב להקפה אחת. במיקום השלישי בראדלי סמית' המקווה להוביל את המירוץ מהזינוק. הבלימה קשה מאוד עם האופנועים הכבדים של המוטוE, הדיוק הנדרש במסלול האוסטרי גרם לכך ששלושה רוכבים מנוסים תפסו את השורה הראשונה ולא רוכבי מוטו2 באליפות ה-CEV כמו בגרמניה.

רק שש הקפות למרוץ הקצר וזה בגלל שהמסלול המהיר בסבב, דורש הרבה אנרגיה מהסוללות. אקשן מההתחלה ועד הסוף.

Copyright: Honda Racing Corporation

 

זינוק המוטוE בשעה 11:00

מוטו3 12:00

מוטו2 13:20

וזינוק המוטוGP בשעה 15:00

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל