fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
MV קוביה

מוטוGP רד בול רינג: דסמו-דובי שומר על הכבוד

מוטוGP רד בול רינג: דסמו-דובי שומר על הכבוד

תמי גורלי

צילום: MotoGP

יום המרוצים באוסטריה התחיל דומה ליום המרוצים שהיה בברנו. מזג האוויר אמור היה להיות יבש וקריר אך במהלך מקצה החימום של הבוקר ואחרי לילה גשום מאוד ששטף את כל הגומי מהאספלט, החל לרדת גשם.

אחרי חימום רגוע יחסית כדי לא לקחת סיכונים מיותרים ואחרי מרוצי הקטגוריות הקטנות שייבשו את קווי הרכיבה במסלול המהיר, התמקמו רוכבי המוטוGP על הגריד ונאלצו לבחור מחדש עם אילו צמיגים לצאת החוצה, אל ארץ המרוצים המאתגרים למיכל הדלק ולצמיגים שלהם.
מארק מארקז מהפול פוזישן בחר בצמיגי המדיום של מישלין, דוביציוזו בחר בתרכובת הרכה האחורית וכל השאר בחרו מכל מגוון התרכובות שהיו למישלין להציע.

כבר מהזינוק היה ברור שזה יהיה מרוץ מטורף, בהקפה הראשונה מארקז ניסה לברוח, דובי סגר ובדרך פאביו קווארטררו הצליח לקחת את ההובלה. רוסי, רינס וויניאלס זינקו טוב וקראצ'לו שנדחק לאחור מהמיקום התשיעי, סיים בחצץ אחרי תקרית שנוצרה עקב תקלה טכנית של אופנוע ה-KTM של פול אספרגארו, בתחילת ההקפה השנייה. בהמשך התרסקו גם חפיז שייארין שחטף זעזוע מוח, ג'ק מילר וטיטו רבאט.

Copyright: MotoGP

 

הסנסציה של קבוצת פטרונס המשיך להוביל עם הימאהה עד ההקפה השישית, אבל אז דובי ומארקז לוקחים חזרה את ההובלה ודוחקים את הצרפתי למקום השלישי והמכובד – כך גם חצה את קו הסיום. קווארטררו היה לימאהה הראשון המוביל מרוץ באוסטריה, מאז ההקפה הבודדת שהוביל ולנטינו בתחילת המרוץ ב-2016. הרוכב הבכיר של ימאהה סיים את סוף השבוע האוסטרי במיקום הרביעי ובפער של 7.7 שניות מהמנצח כשהוא מעודד מהתוצאה, למרות שלא היה על הפודיום מאז אוסטין. אחריו סיים מאווריק וינאלס שגם היום התדרדר לאחור עם הזינוק, אך הפעם הצליח לטפס חזרה ובמיקום השישי אלכס רינס עם הסוזוקי – אחרי התחלה נהדרת שלא החזיקה מעמד. פרנצ'סקו בגנאיה לא הצליח לשמור על מיקום גבוה אך עדיין סיים כדוקאטי השני ועוד לפני פטרוצ'י כשאחריו במיקום השמיני ה-KTM עם התוצאה הטובה באוסטריה, מיגל אוליבירה של קבוצת טק3.

כל העת מקדימה הקרב בין דובי למארקז רק מתחמם, דובי לא שיחרר את מארקז וישב צמוד אליו גם כשמארקז כבר החל להתקשות עם הצמיג האחורי בתרכובת הבינונית. כשנותרו עשר הקפות לסיום, עקף דובי את מארקז והוביל את המרוץ עד שנפתח הקרב מחדש, עם ארבע הקפות לסיום ולא נגמר עד הפנייה האחרונה – בתום 120 הקילומטרים – כשדוביציוזו מצליח לסגור יפה את הפנייה התשיעית ולעקוף את רוכב ההונדה.

זה היה מרוץ של ענקים כשהשניים שכבר למודי קרבות משותפים, מציגים כיצד אפשר להילחם נקי (למרות כיסוי הבלם הידני שהתעופף באוויר) ובעיקר כיצד אפשר ללמוד וליישם את המהלכים של יריבך על המסלול. מארקז שיפר את אספקט התכנון, האסטרטגיה והקווים הנקיים, דוביציוזו שיפר את פן הלוחמנות כשהוא עוקף את מארקז במהלך "מארקזי" שכזה.
אף סיכום לא יעשה כבוד למרוץ הזה – לכו לצפות.

Copyright: MotoGP

כמה שעות אחרי סיום המרוץ נודע כי יוהאן זרקו שסיים במיקום ה-12, ביקש שחרור מהחוזה שלו ב-KTM. עוד לא ברור לאן ואם בכלל מיועדות פניו למקום אחר ומי אמור להחליפו.

1. אנדראה דוביציוזו 39,34.771
2. מארק מארקז
3. פאביו קווארטררו
4. ולנטינו רוסי
5. מאווריק וינאלס
6. אלכס רינס
7. פרנצ'סקו בגנאיה
8. מיגל אוליביירה
9. דנילו פטרוצ'י
10. פרנקו מורבידלי
11. טקאקי נקגאמי
12. יוהאן זרקו
13. סטפן בראדל
14. אליקס אספרגארו
15. קארל אברהם
16. אנדראה יאנונה

X. טיטו רבאט
X. ג'ק מילר
X. חפיז שייארין
X. קאל קראצ'לו
X. פול אספרגארו

– חואן מיר
– חורחה לורנסו

Copyright: MotoGP

במוטו2 הביא בראד בינדר כבוד למפעל האוסטרי כשהוא חוגג את יום הולדתו ה-24 בניצחון ראשון מאז אוסטרליה וליצרן מאז ולנסיה בעונה הקודמת. במקום השני מסיים מוביל האליפות אלכס מארקז, אחרי טיפוס יפה מהמיקום ה-11 על קו הזינוק ושלישי נבארו, עם שלדת הספיד אפ. מרוץ המוטו2 היה עמוס בהתרסקויות והוצאה של רוכבים עקב בלימות עמוקות מדי וטעויות, בעיקר בגלל סליפ סטרים כפול.

Copyright: MotoGP

 

במוטו3 מנצח רומנו פנאטי לראשונה מאז יפן 2017 כשאחריו מסיים בן קבוצתו טוני ארבולינו ושלישי חוצה את קו הסיום ג'ון מקפי שזינק מהפול פוזישן. מקפי הצליח לנצל את הסליפ סטרים והשאיר את צ'לסטינו ויאטי, רוכב קבוצת SKY, המום עם פער של 15 אלפיות. המרוץ שהוכרז כמרוץ רטוב היה עמוס אקשן, התרסקויות, טעויות ועקיפות כשרק פנאטי מצליח באמת לברוח קצת קדימה.

Copyright: MotoGP

 

מרוץ המוטוE היה אמנם קצר וכלל רק 5 הקפות, אך האופנועים הזהים סיפקו בסבב השני של העונה הרבה מאוד חילופי מיקומים, כמה יציאות לחצץ ואפילו שתי התרסקויות, בקרב על הפודיום. מייק דה מגליו לוקח ניצחון ראשון מאז 2008 ועולה להוביל את האליפות כשקסביאר סימאון מסיים שני ובראדלי סמית' שלישי.

גלריה

  • Copyright: MotoGP

  • Copyright: MotoGP

  • Copyright: MotoGP

  • Copyright: MotoGP

  • Copyright: Honda Racing Corporation

  • Copyright: Honda Racing Corporation

  • Copyright: Ducati Motor Holding

  • Copyright: Honda Racing Corporation

  • Copyright: Ducati Motor Holding

  • Copyright: MotoGP

  • Copyright: MotoGP

  • Copyright: MotoGP

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל