fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מוטוGP מוג'לו: תוצאות מקצה דירוג

מוטוGP מוג'לו: תוצאות מקצה דירוג

תמי גורלי

צילום: MotoGP

את מרוץ המוטוGP במוג'לו פתח בעונה הקודמת ולנטינו רוסי מהפול פוזישן. אשתקד, הצמיגים לא החזיקו מעמד, אך הוא עדיין סיים על הפודיום מול אלפי אוהדים נלהבים. העונה, את המרוץ השישי באליפות 2019, ולנטינו יפתח מהמיקום הנמוך שלו על הגריד מאז אינדונזיה 1996 (לא כולל עונשים). מתחילת סוף השבוע ולנטינו התקשה לא רק עם הטופ ספיד אלא גם עם המהירות בתוך הפניות – החוזקה של הימאהה; רק שהפעם שום דבר לא עבד. טעות בפניה האחרונה במקצה האימון השלישי מנעה ממנו לקבוע הקפה מהירה ולטפס ל-Q2 ואז טעות באסטרטגיה וחיפוש סליפ סטרים מאלכס רינס רוכב סוזוקי גרמה לדוקטור לחצות את קו הסיום חצי שניה אחרי הדגל המשובץ, עם זמן איטי משל טיטו רבאט, קארל אברהם, אליקס אספרגארו וחורחה לורנסו. קטסטרופה.

Copyright: MotoGP.com

דוביציוזו ומיקלה פירו, רוכבי דוקאטי, היו אלו שהצליחו לטפס למקצה השני אך גם להם לא עבד הכל כמו שצריך:  דוביציוזו, למרות המאמצים, לא הצליח לתפור הקפה מושלמת ויזנק רק מהשורה השלישית כשבן קבוצתו, דנילו פטרוצ'י, יזנק מהמיקום השלישי כשהוא קובע הקפה מהירה בכמעט מחצית שניה. לצידו יזנק מהשורה הראשונה הרוקי, פאביו קווארטררו, שהיה קרוב מאוד לפול פוזישן השני שלו אלמלא מארק מארקז. אלוף העולם הצליח לקטוף את הזמן המהיר, וההקפה המהירה בהיסטוריה של המסלול, כשהוא מתזמן הקפה מושלמת אחרי לא פחות מסגנו במצבת האליפות, אנדראה דוביציוזו. מארקז שהרגיש שמיקלה פירו, הווילד קארד של דוקאטי, נדבק אליו ומנסה לשבש את התנהלותו, הצליח להתחמק מהאיטלקי והפך מנרדף לרודף כשהוא מנצל את הסליפ-סרים להקפה מושלמת שתאפשר לו לנסות ולברוח ישר מהזינוק למרוץ החשוב. מארקז רוצה לנצח במרוץ הבייתי של דוקאטי כשהוא כבר חושב על התואר ולא רק על נצחונות בודדים. אחרי מספר עונות ללא הצלחה במסלול של יריביו הגדולים – אם זה דוקאטי או ולנטינו – הספרדי רוצה את מלוא הקופה ובעיקר את הניצחון המורלי. המרוץ שיוזנק בשלוש (זמן ישראל) יהיה מאתגר מבחינת עמידות הצמיגים, אך הטכנולוגיה החדישה של מישלין יכולה לאפשר למארקז לפתוח חזק, למרות שכנראה יאלץ לבחור בתרכובות קשות יותר מהרוכבים לצידו על השורה הראשונה.

 

1. מארק מארקז 1:45.519
2. פאביו קווארטררו
3. דנילו פטרוצ'י
4. פרנקו מורבידלי
5. ג'ק מילר
6. קאל קראצ'לו
7. מאווריק וינאלס
8. פרנצ'סקו בגנאיה
9. אנדראה דוביציוזו
10. טקאקי נקגאמי
11. פול אספרגארו
12. מיקלה פירו
13.אלכס רינס
14. טיטו רבאט
15. אליקס אספרגארו
16. קארל אברהם
17. חורחה לורנסו
18. ולנטינו רוסי
19. יוהאן זרקו
20. חואן מיר
21. חפיז שייארין
22. מיגל אוליביירה
23. אנדראה יאננונה

 

במוטו3, טוני ארבולינו האיטלקי של קבוצת סנייפר יזנק עם ההונדה מהפול פוזישן, קאנט שמוביל את האליפות יזנק רק מהמיקום העשירי.

Copyright: MotoGP.com

במוטו2 היה זה מרסל שרוטר, רוכב קבוצת דיינוולט ושילדת קאלקס, שהצליח לעשות את הזמן המהיר ביותר, כשבן קבוצתו תומאס לוטי לצידו על הגריד. הכוכב הביתי ומוביל האליפות, לורנזו בלדסארי, יזנק רק מהשורה החמישית.

גלריה

  • Copyright: Yamaha Motor Racing Srlש

  • Copyright: MotoGP.com

  • Copyright: MotoGP.com

  • Copyright: MotoGP.com

  • Copyright: Honda Racing Corporation

  • Copyright: Honda Racing Corporation

  • Copyright: Honda Racing Corporation

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל