fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
סטפן

מוטוג'יפי 2019 – רגע לפני שמתחיל הקרנבל

מוטוג'יפי 2019 – רגע לפני שמתחיל הקרנבל

תמי גורלי

בסך הכל 10 ימים קיבלו הקבוצות העונה, ע"פ החוקים החדשים, לשם מבחנים ובדיקות, והיו הרבה מאד החלטות לקבל – תחילה בולנסיה וחרז עוד בנובמבר, והחודש בספאנג וקטאר.

התכנון למסלול המדברי, לרוב הקבוצות, היה בדיקה חוזרת ואישור ההחלטות שנלקחו על בסיס המבחנים הקודמים והעבודה של קבוצות הניסוי.

ימאהה בחרו את המנוע כבר בנובמבר, סוזוקי ודוקאטי עשו זאת בספאנג, בקטאר הונדה ו-KTM עדיין בחנו שתי אופציות, אפריליה בחרו את המנוע הראשון לעונה, שכן הם (כמו KTM) זכאים להחליף מנועים במהלכה. למסלולים יצאו הקבוצות עם שלדות חדשות, אגזוזים כפולים, מזלגות וכל חידוש שהגו המהנדסים והמכונאים. אחד הטרנדים העונה בין הקבוצות היה ניסיון ליעל את דחיסת החמצן במנוע ופינוי הגזים ולכן נראו אגזוזים חדשים ותיבות אוויר גדולות יותר שיסייעו ביניקת אוויר יעילה יותר. החוקים החדשים לעונה אילצו את המפעלים לתכנן היטב את החבילות האוירודינאמיות עם עדכון אחד בלבד המותר במהלך העונה ואיסור שימוש כנפונים מתפרקים. חוק נוסף, שפחות השפיע על הקבוצות, הוא מגבלה על IMU – יחידת מדידת האינרציה – שלב נוסף בהגבלת האלקטרוניקה.

Copyright: Ducati Motor Holding SpA

דוקאטי בלטו מעל כולם בזמני הקפה מהירים ברוב ימי המבחן במלזיה, אך איבדו את ההובלה בקטאר כי התרכזו בשיפור זמני מרוץ ולא דירוג. ימאהה לקחו צעד קדימה, וכעת הם סובלים פחות מספינינג בהאצה, זמני ההקפות של וינאלס נראים טובים יותר משל בן קבוצתו ולנטינו רוסי. סוזוקי ואלכס רינס קבעו זמנים מהירים ועקבים כמעט לאורך כל המבחנים והרוכב הצעיר נראה כמנצח בטוח לעונה הקרובה. בהונדה, אלוף העולם עדיין מתמודד עם החלמת הכתף וחורחה לורנסו, הרוכב החדש, בקבוצה שבר את שורש כף היד בינואר, הפסיד מבחן אחד ובכל השאר סבל מפציעות – וזה פגם בעבודת הקבוצה ובהחלטות לגבי העונה. אפריליה ו-KTM לקחו צעדים גדולים בפיתוח ודוקאטי בראשות ג'יג'י דלאנייה המשיכו לעבוד מתודית, כשהם בונים על הפיתוח שעשו בעונה הקודמת ומנסים לשפר את המהירות בתוך הפניה תוך שימור המהירות בישורת. דנילו פטרוצ'י, הרוכב החדש בקבוצת המפעל, ואנדראה דוביציוזו, סגן אלוף העולם בשתי העונות האחרונות, עובדים יחד ומנסים לנצל את החולשה הזמנית של קבוצת החלומות של הונדה.

קבוצת הלווין Tech3 התקשתה קצת עם ה-KTM, לעומת קבוצת פטרונס החדשה שהתברגו בשישייה הראשונה עם ה-M1 של רוכביה – מורבידלי, והרוקי פאביו קוורטאררו.

עם כל כך הרבה רוכבים חזקים כשהאופנועים המיושנים ביותר על המסלול הם תוצרת 2018 (פקו בגנאיה בפרמאק, רוכבי ריאלה אווינטיה עם הדסמוסדיצ'י GP18 וטאקה נקגאמי עם ההונדה בקבוצת LCR) הזמנים קרובים וצמודים עם יותר רוכבים מתמיד שיכולים להתמודד על ניצחון ומקום על הפודיום.

גלריה

  • Copyright: Yamaha Racing Team

  • Copyright: Yamaha Racing Team

  • Copyright: Suzuki Ecstar

  • Copyright: KTM Racing Team

  • Copyright: Yamaha Racing Team

  • Copyright: Ducati Motor Holding SpA

  • Copyright: Repsol Honda

  • Copyright: Aprilia Racing Team

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל