fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
MV קוביה

מוטוGP ארגנטינה: תוצאות מקצה דירוג

מוטוGP ארגנטינה: תוצאות מקצה דירוג

תמי גורלי

זה הביקור השישי של אליפות העולם במסלול טרמס דה הונדו שבארגנטינה ומארקז היה צריך להחזיר את הדברים על תקינותם.

אחרי שבעונה הקודמת אלוף העולם, מארק מארקז, זינק רק מהמיקום השישי, מקצה השורה השניה, מארקז לקח את הפול פוזישן החמישי מתוך שש הזדמנויות. למרות שבמהלך מקצה האימון הרביעי היתה לו בעיה עם השרשרת, מארקז והקבוצה שינו את האסטרטגיה וכשלרוכב רק אופנוע זמין אחד, הוא עדיין הצליח להיות המהיר מכולם.

לצידו על השורה הראשונה יהיו מאווריק וינאלס, רוכב הימאהה, ואנדראה דוביציוזו, שהפעם האחרונה שהיה על הפודיום בדרום אמריקה הייתה ב-2015, וזה היה הפודיום היחיד של היצרן האיטלקי.

וינאלס, למרות בעיות עם האחיזה מאחור, הצליח למצוא את ההקפה המהירה, כך גם ולנטינו רוסי שיזנק מראש השורה השנייה, מהמיקום הרביעי. הדוקטור, שניצח במסלול לפני ארבע עונות, לא זינק כל כך גבוה בארגנטינה מאז השורה הראשונה בעונת 2016.

Copyright: Honda Racing Corporation

מבנה המסלול עם הפניות הארוכות והמהירות עזר לרוכבי הימאהה כשכל הרוכבים, כולל קבוצת פטרונס – קוורטאררו ומורבידלי – עלו ישר למקצה הדירוג השני, כשכל הארבעה בתוך שבעת המיקומים הראשונים.

ג'ק מילר, שזינק מהפול פוזישן בעונה הקודמת, הימר על שני צמיגים רכים אך כמעט היי סייד בפנייה מספר 11 מנע ממנו לעשות הקפה מהירה, מילר יאלץ להסתפק במיקום האמצעי של השורה השנייה.

ההונדה הבא אחרי אלוף העולם, הוא המנצח של העונה הקודמת, קאל קראצ'לו – רק מהמיקום השמיני. גם האנגלי עשה טעות בהקפה המהירה ואיבד את ההזדמנות היחידה למיקום גבוה יותר לאחד מהמרוצים הארוכים של העונה.

Copyright: Yamaha Motor Racing SRL

בסוזוקי נרשמה אכזבה גדולה כששני רוכביה, אלכס רינס – שהיה על הפודיום בעונה הקודמת – וחואן מיר, לא הצליחו להעפיל למקצה הדירוג השני, כך גם רוכבי אפריליה, כשיאנונה שמודה שבחר עם הקבוצה בכיוונון הלא נכון, הוא יזנק אחרון למרוץ אחרי יום מתסכל על המסלול.

חורחה לורנסו, שהצליח תחילה להתמקם בקצה השורה השלישית, נדחק בסופו של דבר למיקום ה-12 אחרי שבוטלה לו ההקפה המהירה כי יצא מתחומי המסלול.

היום צפוי לרדת גשם בארגנטינה בשעות מרוץ הקטגוריה הבכירה, ומאז ולנסיה לא התנהלו מבחנים או מקצים במזג אוויר שכזה. מארקז, שנראה רמה אחת מעל כולם, מקווה שלפחות יהיה להם זמן אימון רטוב, בכל מקרה – הכל יכול לקרות.

17:55 תחילת שידורים; 20:50 הזנקת מרוץ מוטוGP – אפיקים 555 או 59 למנוי הוט ו-Yes בהתאמה.

גלריה

  • Copyright: Yamaha Motor Racing SRL

  • Copyright: Honda Racing Corporation

  • Copyright: Yamaha Motor Racing SRL

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל