fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC

מוטוGP אראגון: תוצאות מקצה דירוג

מוטוGP אראגון: תוצאות מקצה דירוג

תמי גורלי

צילום: MotoGP

מתחילת סוף השבוע דבר אחד לא נותן מנוח למארק מארקז, מה שקרה באוסטין. אלוף העולם הגיע למסלול האמריקאי עם ציפיות והבטחה לשליטה והוא עשה את זה עד ש…התרסק.

מי שמגיע עם 93 נקודות בכיס באליפות העולם לאראגון אשר באמצע המדבר הספרדי, הגיע כ"מיועד" אך הפעם, הוא הרבה פחות רגוע "אוסטין נמצא לי בראש כל הזמן אז עלי לשמור על ריכוז ולנהל את המרוץ הכי טוב שאני יכול", אמר מארקז במסיבת העיתונאים אחרי שקבע את ההקפה המהירה במקצה הדירוג שבאופן מפתיע איטית מזו שקבע כבר באימון הראשון של סוף השבוע כשסימן טרטוריה. מארקז רוצה לנצח מרוץ שני ברציפות אחרי מיסאנו, רוצה לעשות זו בדומיננטיות ולנצל את חולשת רוכבי דוקאטי דוביציוזו ופטרוצ'י המזנקים מהמיקומים העשירי וה-14 בהתאמה ומתקשים לשמור על מהירות בתוך הפניות.

Copyright: Honda Cooperation

 

בשורה הראשונה יזנקו גם פאביו קווארטררו המצהיר שהמטרה שלו לסיים בתוך החמישייה הראשונה והציג קצב מרוץ לא רע ומאווריק וינאלס שעושה זאת בפעם השביעית העונה ומצליח לזנק מהשורה הראשונה כבר פעמיים יותר מאשר בעונה הקודמת. וינאלס ינסה לסגור את הדלת בזינוק ומקווה הפעם לא לאבד אחיזה בהובלה עם מיכל דלק מלא. מה שברור לכל רוכבי הימאהה זה שהישורת הארוכה באראגון של 968 מטרים מהווה בעייה עבורם עם הטופ ספיד הנמוך שלהם בהשוואה לשאר היצרנים.

ג'ק מילר מצליח לשים מאחור את מיסאנו ויזנק כדוקאטי הראשון כשאליקס אספרגארו עם האפריליה מדהים עם זמן המושיב אותו במרכז השורה השנייה. את ההישג הזה עושה אליקס כשהוא עדיין מוטרד ממצבו של אחיו הצעיר שנפצע במהלך האימון הרביעי ולא יצא למסלול בזמן מקצה הדירוג והוכרז בעקבות זה לא כשיר עקב שבר בשורש כף היד.

Copyright: MotoGP

זו פציעה לא נעימה לפול אספרגארו ול-KTM שהראו עקומת שיפור מרשימה במרוצים האחרונים, ולמרוץ יזנק רק מיקה קאליו המחליף את יוהן זרקו עד סוף העונה בצד השני של המוסך של היצרן האוסטרי.
ולנטינו רוסי יזנק מקצה השורה השניה, מהמיקום השישי כשהוא מקווה סוף סוף לחזור לפודיום ולא לסיים רביעי כמו בשלושת הסבבים האחרונים.

בסוזוקי אלכס רינס לא הצליח לקבוע הקפה מהירה במקצי האימונים וגם לא מספיק מהירה במקצה הדירוג הראשון כשמורבידלי ואנדראה יאננונה מצליחים לטפס ל- Q2 במקומו. זו הייתה הפעם הראשונה שיאננונה השתלב עם האפרילייה בחלק השני של מקצה הדירוג והפעם הראשונה שהיו בתוך ה-12 הרוכבים המהירים על הגריד שני רוכבים עם אופנוע של היצרן האיטלקי.

Copyright: MotoGP

המרוץ הזה, כמו אוסטין יהיה מרוץ של מארקז להפסיד. אין רוכב אחד שקרוב בזמנים אל הרוכב הספרדי שכל כך אוהב מסלולים נגד כיוון השעון וכל כך הרבה פניות שמאלה. הקרב יהיה על המיקום השני אלא אם כן יקרה מה שלפעמים קורה גם לטובים בעולם ודווקא בגלל זה כולם יתייצבו לזינוק ביום ראשון.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל