מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינדיאן ימין
שרקו
קונה אופנוע
אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
פרפקט קוביה שמאל
ברקום שמאל
אוגוסטה קוביה הכי עליון
KTM עליון קוביה
סטומפ
לרט
1 על 1
תמוז
סטפן
לרט
מתלה לקסדה
HJC
מונדיאל קוביה
אינדיאן קוביה שמאל
הארלי שמאל

המנצח בראלי גיברלטר – הונדה X-ADV!

המנצח בראלי גיברלטר – הונדה X-ADV!

אביעד רייס

ספקנים – תתכוננו לאכול את הכובע. ראלי גיברלטר שהסתיים השבוע סיפק סנסציה גדולה במיוחד: כשהוא מקדים אופנועים קשוחים דוגמת הק.ט.מ 790 אדוונצ'ר R, ק.ט.מ 950 סופר אנדורו, הונדה אפריקה טווין, הוסקוורנה 701 ועוד, משיג בוגר הדקאר רנאטו זוקי את המקום הראשון בקטגוריה 2 בה התחרה, ומקום 7 בדירוג הכללי – כאמור על גבי המקסי-סקוטר של הונדה, ה-X-ADV 750.

המרוץ מכסה לא פחות מ-7,000 ק"מ ב-14 סטייג'ים של שטח טכני, סינגלים ושבילים מהירים בין הים הבלטי לאוקיינוס האטלנטי, ועובר במדינות כמו פולין, גרמניה, ספרד, פורטוגל ועוד.

זוקי מציין כי מצב ה"שטח" החדש, שמתאים את הכח והאחיזה לסוג השטח עליו רוכבים, סייע לו רבות בהגעה אל הניצחון. המנוע והשלדה נשארו מקוריים, והקטנוע הוגבה על מנת שיוכל להתמודד עם הקטעים הטכניים במסלול. מערכת פליטה של SC-PROJECT, רכיבי בולם של אוהלינס וגלגלים וצמיגים קרביים התווספו כדי לאפשר לקטנוע לעמוד במשימה. השנה, נדרשו המתחרים להיאבק לא רק בתנאי הדרך, אלא גם בחום הכבד ששרר לכל אורך המרוץ.

בסוף המשימה, פינק עצמו זוקי ביום מנוחה ומשם רכב על הקטנוע איתו ניצח את הראלי 2,000 קילומטרים עד הבית במילאנו. הונדה זה הונדה…

התמונות מעמוד הפייסבוק הרשמי של הראלי
Photo source: Gibraltar race official Facebook page

תגובה אחת ל המנצח בראלי גיברלטר – הונדה X-ADV!

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2