fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

הכירו: קבוצת המרוצים אופנועי השרון – פירלי

הכירו: קבוצת המרוצים אופנועי השרון – פירלי

מערכת מוטו

צילום: לנה טאובס

אופנועי השרון, אחד מהעסקים הותיקים והמוכרים ביותר בנוף הדו-גלגלי הישראלי. פעילים משנות ה-90, ממרכז השירות המוכר בהוד השרון. עם השנים, התגברה המעורבות של משה ומולי – האחים לוי מאופנועי השרון במרוצים, ועם הזמן הצטרף גם הדור הבא, בר, לאחר שהוכשר ונראה כי הולך בכיוון של רייסר מקצועי.

כבר משער הכניסה, אתה קולט שהגעת למקום עם היסטוריה עשירה, כאשר מגוון אופנועים מכל הסוגים, השנים והמינים נוכחים בחנייה הגדולה. בפנים, נמצאים הדברים המעניינים באמת – אופנועי מרוץ מיוחדים, כל אחד עם הסיפור שלו, כמו למשל הוסקוורנה נודה עם מיכל דלק של ק.ט.מ דיוק 390 וזנב של אפריליה RSV4 או אפריליה RXV450 שהפך לאופנוע סופרספורט עם פיירינג מלא וחישוקי שפיצים – כל פינה במקום זועקת אופנוענות טהורה ומעניינת.

על האופנועים המיוחדים של משפחת לוי אפשר להסתכל גם עד מחר, ועל האופנועים המיוחדים שיש למשה בבית (רמז – קטאנה קלאסית, משופצת במיוחד בקרוב אצלנו באתר) אפשר לדבר גם עד שנה הבאה, אבל אנחנו הגענו לכאן כדי לשמוע על קבוצת המרוצים שמתגבשת לה, שקמה בשיתוף עם 'תמיג', יבואן צמיגי פירלי לישראל, ומספקת בית חם לכמה מהרוכבים המסקרנים בישראל ביניהם בר לוי אלוף הארץ, משה ומולי לוי כמובן, שון בן יקר, חן אביוב, אלמוג ועידו מנגד, אוהד לנגר, גיל ברנשטיין ועוד. כאמור, סוכנות אופנועי השרון תמיד היתה מזוהה עם תחום המרוצים, וזה אך טבעי שסביבה תתאגד אחת מהקבוצות האיכותיות והמקצועיות ביותר בישראל.

שגיא מימון, מנהל מותג חברת 'תמיג' יבואנית פירלי בישראל, מספר לנו כי זה אך טבעי שפירלי תתמוך בספורט המוטורי בישראל, והיא עושה כך שנים רבות – ובדומה גם לשאר העולם, שם דילרים מקומיים של פירלי תומכים בקבוצות מרוצים, קטנות וגדולות כאחד. פירלי מספקת תמיכה לרוכבים הישראלים, עם סיוע בכל נושא הצמיגים כמובן, ובתחומים נוספים.

בקבוצת המרוצים אופנועי השרון – פירלי, מאמינים במיוחד בדורות הבאים, ומטפחים לא מעט רוכבים צעירים. כך למשל נמצא בקבוצה את עמרי חן בן ה-9, עידו חן ועידו מנגד בני ה-15 ואיציק איסוביץ' בן ה-19.

לוח הזמנים של הרוכבים בקבוצה כולל כמובן אימונים בין המרוצים, כאשר שני המרוצים הבאים (5+6) במסגרת ליגת העל של אליפות הסופרבייק בישראל יתקיימו ב-6.9.19 במסלול מוטור-סיטי בשדה תימן. חודש לאחר מכן, ב-17-18.10.19 יתקיימו מרוצים מס' 8+9 כחלק מיומיים של ספורט מוטורי ומרוצים במסלול שדה תימן Motorcity.

מוזמנים לעקוב אחרי הקבוצה:

בפייסבוק

באינסטגרם

 


רשימת הרוכבים המלאה:

#888 מולי לוי
#800 בר לוי
#46 משה לוי
#31 חן אביוב
#808 אוהד לנגר
#04 גיל ברנשטיין
#73 אבי אלבז
#7 שון בן יקר
#34 משה מנצור
#22 אייל חוברה
#1 אלמוג מנגד
#5 עידו מנגד
#95 אלי חן
#87 עידו חן
#15 עמרי חן
#26 מתנאל אזולאי
#67 אורן דהרי
#10 אלון חמו
#71 איציק איסוביץ׳

לוקחים חלק בקבוצת מרוצים פעילה? רוכבים בצורה תחרותית ורוצים להופיע במוטו? (שטח, כביש, טרקטרונים – כולם מוזמנים) צרו איתנו קשר ונשמח לכתוב עליכם!

תגובה אחת ל הכירו: קבוצת המרוצים אופנועי השרון – פירלי

  1. משפחה לתפארת, מולי, משה, בר ועדן,
    תעלו ותצליחו!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל