fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן

דירוג F1 אוסטריה: פרארי בשורה הראשונה, לראשונה מאז 2003

דירוג F1 אוסטריה: פרארי בשורה הראשונה, לראשונה מאז 2003

ארבעה נהגים מגיעים למקצה הדירוג ברדבול רינג עם עונשים, אלבון וסיינז עם יחידות כח חדשות, יזנקו מסוף הטור. מגנסון עם עונש של על החלפת תיבת הילוכים והולקנברג גם הוא עם חמישה מקומות על החלפת חלקים במנוע. לראסל וקוביצה, שני נהגי וויליאמס הקובעים באופן קבוע את זמני ההקפה האיטיים ביותר, מצטרפים הפעם שני נהגי רייסינג פוינט. בעוד שסטרול רגיל לזמנים איטיים השנה, פרז מפתיע ולא מצליח לעבור לחלק השני של מקצה הדירוג. קוויאט, בניסיון לקבוע זמן מהיר, נתקל בוויליאמס של ראסל בפניה שמונה העיוורת, ראסל בעצמו התארגן לבצע הקפה מהירה והתנהל באיטיות על המסלול, וכמעט מתנגש בראסל ונאלץ לצאת מתחומי המסלול. קוויאט מאבד כל סיכוי לקבוע זמן שיאפשר לו להמשיך לחלק השני. האירוע כולו ייחקר על ידי שופטי המסלול לאחר מקצה הדירוג. עוד עליהם לבדוק האם המילטון חסם את רייקונן ולכן כנראה שתוצאות מקצה הדירוג לא ישקפו את הגריד מחר.

סיינז, שגם כך יזנק מסוף הטור, לא הצליח לקבוע זמן מספיק לעשיריה הראשונה שממשיכה לחלק השלישי של מקצה הדירוג, כמו גם אלבון שיזנק מחר לצידו. ריקארדו והולקנברג ברנו, גם הם לא מצליחים לבצע זמן מהיר מספיק ומסיימים את חלקם להיום. גרוד'אן קובע רק את הזמן ה-11 בטיבו בעוד שמגנסון דווקא מצליח לעלות לחלק השלישי של מקצה הדירוג ב-Haas שלו.

הפרארי של וטל סובלת מתקלה טכנית והגרמני לא יוצא אפילו להקפת דירוג אחת בחלק השלישי של המקצה. להקלר לעומתו, לא רק שמצליח לקבוע את הזמן המהיר ביותר ולזנק מחר ראשון למרוץ, אלא גם קובע שיא מסלול חדש. מרצדס, לשם שינוי, לא מצאו את הסט-אפ הנכון למסלול והמילטון הצליח להשיג רק את הזמן השני בטיבו. ורשטפן, במסלול הביתי של רדבול, מתמקם בשורה השניה כשלצידו בוטס. המסלול מאיר פנים גם ל-Haas וגם לאלפא רומיאו שיזנקו בעשיריה הראשונה.

לאחר מקצה הדירוג שופטי המסלול מצאו את המילטון אשם בתקרית עם רייקונן, המליטון נענש בשלושה מקומות בזינוק.

סדר הזינוק למחר בשעה 16:10
1. שארל להקלר
2. מקס ורשטפן
3. ואלטרי בוטס
4. לאנדו נוריס
5. לואיס המילטון
6. קימי רייקונן
7. אנטוניו ג'ובנצי
8. פייר גאסלי
9. סבסטיאן וטל
10. קווין מגנסון
11. רומן גרוז'אן
12. דניאל ריקארדו
13. סרחיו פרז
14. לאנס סטרול
15. דניאל קוויאט
16. ניקו הולקנברג
17. ג'ורג' ראסל
18. רוברט קוביצה
19 אלכסנדר אלבון
20. קארלוס סיינז

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל