fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
סטפן

דוקאטי פניגאלה V4 שובר שיאים

דוקאטי פניגאלה V4 שובר שיאים

רביב כהן

צילום: יצרן

פניגאלה V4, שם שמתגלגל על הלשון ומעודד חלומות מתוקים על מסלולי מירוצים ונשים בשמלות אדומות, אופנוע שכל כולו מבפנים החוצה ולצדדים צועק דבר אחד – מהירות!

הפניגאלה V4 שהושק בתחילת השנה, עם מנוע המבוסס על מנוע הדסמוסדיצ'י ממירוצי המוטוג'יפי, לא איחר לשבור שיאים כשעליו רוכב טייס המבחן הבכיר של דוקאטי, אלסנדרו וואליה, כשקבע את זמן ההקפה המהיר ביותר לאופנועים ביצור סדרתי על מסלול "בודהה אינטרנשיונל" בהודו.

אלסנדרו רכב על האופנוע בצורתו המקורית ולמעט זוג צמיגי סליקס המתאימים למסלול ובחירת מצב "מירוץ" על צג האופנוע (Race Mode), האופנוע נשאר בדיוק כמו שיצא מן המפעל, וקבע זמן של 1:56:316 דקות על המסלול באורך 5.1 קילומטרים, שובר את השיא הקודם בכמעט 2 שניות, שיא שהוחזק על ידי ימאהה R1.

נראה שהדבר היחיד שמנע מאלסנדרו לרכוב מהר יותר היא רגלית הילוכים שהתעקמה כתוצאה מזוית ההטיה החריפה שהייתה קצת-יותר-מדי בשביל האופנוע, בזכות הצמיגים הדביקים, הרוכב המהיר והאופנוע המעולה.

שבירת השיא במסלול בהודו בכאלה פערים גדולים מראה את גודל הפוטנציאל האדיר שיש לפניגאלה V4, ואולי אף בקרוב נזכה לראות אותו מתחרה באחת מליגות הסופרבייק בעולם, מנצל את מלוא יכולתו.

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל