fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן

נפרדים מנחמיה סירקיס

נפרדים מנחמיה סירקיס

תצלום: מורה לחיים – גם אחרי שהפסיק לרכוב, מפאת הגיל, המשיך והדריך. גם אצלנו.

כתב: אופיר שמואלי
בנחמיה נתקלתי לראשונה ב-85', כנראה. היה זה במקום מפגש האופנוענים הפופולרי של אותם ימים – "המילקי" בלונדון מיניסטור. בין כל הצעירים בני ה-20/30 שפקדו את המקום היה נחמיה בהחלט חריג, מבוגר באיזה 30 שנה מממוצע הגילאים שם, עם קרחת בוהקת וקרס לא קטנה, אך לבוש בחליפת רכיבה – שהייתה באותם ימים דבר שראינו רק בתמונות. מודה שבתחילה הוא נראה לי קצת "קוקו", וכשהתברר לי על מה הוא רוכב (GSX750R) כבר הייתי בטוח בזה. אבל די מהר למדתי להכיר שזהו אחד הרוכבים המנוסים ביותר על כבישי ארצנו.

כששמשתי כרכז המערכת, בימיו הראשונים של מוטו, העמיקה היכרותי עם האיש שהתגלה לי כבעל ידע בלתי נידלה, עם ניסיון וחוכמת חיים שאין שנייה לה. כשארגן מועדון האופנועים הפגנה בכיכר מלכי ישראל (היום כיכר רבין), במחאה על מחירי הביטוח ומדיניות משרד התחבורה נגד האופנוענים, שלח המועדון את נחמיה להתראיין במהדורת החדשות בטלוויזיה – להציג את ענייננו בשפתו הרהוטה.

בשישי האחרון, בעטיה של האזכרה לטל שביט ז"ל והמפגש עם חברים ומכרים רבים מימיי כחבר מערכת מוטו, עלתה בזיכרוני גם דמותו של נחמיה ותהיתי באשר לגורלו. לא עבר שבוע והנה הגיעה הידיעה על לכתו מאיתנו…יהי זכרו ברוך.

2 תגובות ל נפרדים מנחמיה סירקיס

  1. איש ואושיה. מלח הארץ – מאחרוני המקוריים…

    כבר יומיים שלא יוצא לי מהראש תיאור רכיבה שלו, באחד הגליונות המוקדמים של מוטו, בו תאר רכיבה מתפתלת – מעבר לקו הירוק – ואיזו החלקה עקב מפגש על הכביש… והמחשבה שהוא מתאר שרצה לו בראש ; על מה יקרה אם יותקף… וכמה קרוב האקדוח אליו, בתיק המיכל של ה-R, והאם ידיעה שכזו הייתה אולי מרתיעה מראש – אילו ידע…

    סוג של סיכום ותמצות הערכים ותחומי העניין של נחמיה ז"ל.

    תהא נשמתך צרורה בצרור החיים. אמן.

  2. דמות אגדית מרתקת, אף פעם לא פגשתי אותו אולי למעט בחבורת רוכבים עם לאריו אדום או שזה היה לה מאנס בדרך למפעל בקריית ארבע, אבל הוא וטל יהיו חקוקים לי בראש בתור האושיות שהשקו וטיפחו את זרע הפורענות (אופנועים כמובן) שהיה בי מתחילת שנות השמונים, , תמיד נחמיה היה משתווה בעיניי לקווין קמרון הכתב האגדי לשעבר של מגזין סייקל וסייקל וורלד, אולי זה היה בגלל הזקן והיכולת הטכנית המדהימה שלו ואולי בגלל חיבתו ל 2 פעימות (rg500).
    עצוב מאוד שאדם כל כך מיוחד ומוכשר איננו איתנו היום, לפחות אני מתנחם שלטל תהיה חברה טובה למעלה, לשניהם לא ישעמם…

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל