fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
MV קוביה
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

FAQ דו"גרי 2012

FAQ דו"גרי 2012

אופיר דואק

צילום: רונן טופלברג

בדיוק לפני שנה נקטף מאיתנו טל שביט ז"ל. זה קרה מספר חודשים בלבד לאחר שעלה לאוויר האתר עליו עמל. דו"גרי הוא אתר שנבנה בדמותו של טל ואמור היה לשלב את כל אהבותיו, כשרונו, ניסיונו ואישיותו של טל לכדי מכלול אחד שלם. האתר יצא לדרך, אך טל לא זכה להשלים את המלאכה בה החל. אחרי לבטים רבים החלטנו להמשיך ולהחזיק את דו"גרי באוויר. בתחילה היה זה מכוח האינרציה, לרכז את כל ההתרחשויות שאחרי מותו ולרכז מכתביו והגיגיו לצד מתן במה לאנשים, בין שהכירו אותו ובין אם לא, להביע את תחושותיהם לגבי מי שהיה להם מודל לחיקוי.

לאחר מכן הגיעו הלבטים הקשים. האם להשאיר את דו"גרי כמות שהוא ולהפוך אותו לאנדרטה וירטואלית או לחפש דרך אחרת להמשיך את דרכו של טל. חיזוקים חיובים רבים שקיבלנו הביאה אותנו להחלטה שהאתר ימשיך להתקיים, אך כאן הקושי רק החל. כיצד יהיה אפשר להפוך את האתר לאטרקטיבי מחד ולכזה שמשמר את זכרו של טל מאידך בידיעה שפשוט אי אפשר להיכנס לנעלים הגדולות שהותיר טל? הרבה תהפוכות, ניסויים, תהיות וגם טעויות ליוו אותנו בשנה האחרונה, אך גם הצלחות לא מבוטלות. שנה אחרי מותו חסרונו של טל מורגש יותר ויותר בכל יום, אך עם זאת שמו ממשיך להתנוסס בגאון וללוות את דו"גרי והמיזמים שבעקבותיו כמו הדרכות הרכיבה והתרומה לקהילה.

אז מה עכשיו?
עכשיו, שנה אחרי, דו"גרי כאן בשביל להישאר, זו עובדה. אבל בשביל להישאר צריך גם לגדול וזה חשוב לנו לא רק כדי שנוכל להמשיך לשמר את זכרו של טל, אלא גם כדי להמשיך את מיזמי התרומה לקהילה והתמיכה בתרבות הדו-גלגלית.
טל, כידוע, היה אדם רחב אופקים שתחומי העניין והמומחיות שלו לא הסתכמו רק בעולם הדו-גלגלי. הגענו להחלטה שיש לתת במה לאותם נושאים מגוונים נוספים שהיו חלק מעולמו של טל לא רק כדי להנציח אותו ואת פועלו אלא גם כדי לאפשר לדו"גרי להתפתח ולפנות לקוראים נוספים.
שיהיה ברור, דו"גרי היה ויישאר אתר אופנועים באופיו, ייעודו ומהותו. רובו המכריע של האתר ומרצו ימשיך לעסוק ברכב דו-גלגלי והכיוון יהיה אותו כיוון שאותו התווה טל: ענייני, אוביקטיבי ושם את טובת הרוכבים והקהילה בראש ובראשונה.
התכנים הנוספים שיתווספו נועדו כדי לתבל את האתר, להפוך אותו למהנה יותר ולהביא עוד מרוחו ואופיו של טל אל הנושאים אותם אהב.

דו"גרי על 4
טל היה חובב מוטוריקה מושבע ואהב מאד גם מכוניות. גם אנחנו משוגעים על מכוניות וחושבים שבאתר שנושא את שמו של טל יש מקום גם למה שרוכבי אופנועים מכנים בזלזול "פחיות". רגע, הרגעו, אנחנו ממש לא הולכים להתעסק במשפחתיות יפניות או מיניואנים מרובי מושבים. אז באילו מכוניות כן נתעסק? במכוניות שכיף לאהוב. מכוניות ספורטיביות, מכוניות יוקרה וכל מה שכיף, מדליק ויוצא דופן על 4 גלגלים. מאזדה ליסינג לא. פרארי, אסטון מרטין, קדילאק אלדוראדו 1959 ואלפא רומיאו ספיידר כן וכן.

באגי וטרקטורונים
לבאגי וטרקטורנים אמנם יש כמה גלגלים עודפים ביחס לדו"ג אך הקשר בין שני העולמות ברור. אקשן ופאן בשטח משותפים הן לרוכבים על 2 והן לנוהגים על 4 ולכן אנחנו חושבים שיש לתת במה גם לכלים האלו.

קלאסיקה והיסטוריה
טל אהב היסטוריה מוטורית והיה בקיא בה כמו שמעט מאד אנשים יודעים. אנחנו חושבים שחלק נכבד מתרבות מוטורית נכונה הוא האהבה לעבר ולקלאסיקה, לכן אנחנו רואים לנכון לתת מקום גם להיסטוריה על 2 ו-4 גלגלים, על מכוניות קלאסיות ולכל מה שפורט על נימי הנוסטלגיה והרגש.

שייט ואופנועי ים
טל נחשף בשנים האחרונות לעולם הרחב והעמוק, תרתי משמע, של השייט. יש מקום גם לעולם המרתק הזה אצלנו כמו גם לאופנועי הים שמכניסים לא מעט עניין ואנדרנלין למים.

דו"גרי טיולים
טיולים הם חלק ממהות האופנוענות. ליהנות מהרכיבה, ליהנות מלהגיע למקומות חדשים ולהיחשף לחוויות חדשות. לכן החלטנו לצאת אל המרחבים ולספר על טיולי רכיבה בארץ ובעולם, חוויות רכיבה, מסעות וטיפים למטיילים.
כמו כן אנחנו נמשיך לנסות ולהביא לכם עוד נגיעות מהעשייה העשירה של טל בכל תחום. כתבות, מבחנים, צילומים וכל מה שנצליח להביא בפניכם כדי להמשיך ולשמר את התוכן המוטורי שהותיר אחריו ואחראי לעיצוב התרבות המוטורית של רבים כל כך.

זה המקום להגיד תודה לאנשים שמתנדבים, פעלו וממשיכים לפעול יומם ולילה על מנת שדו"גרי ימשיך קדימה במצערת מלאה: לניסים ברדה, אריק רוזנבלום, משה ינקביץ, תומר לשר, בועז קורפל, שרון גולדר, מיס הילה, דורון וקנין, סטפן, רמי, לירון טל, צח כנען, יובל נווה, עמרי,  אולג, גלעד, גיל, רון, יורי, אלעד ועוד רבים וטובים.
והכי חשוב, תודה לכם הקוראים שממשיכים ללוות אותנו ומהווים את הדלק של דו"גרי

גלריה

8 תגובות ל FAQ דו"גרי 2012

  1. אתם עשר. באמת שאני נהנה כל יום להיכנס לאתר ולראות כתבות מעניינות, ענייניות וגם משעשעות. התכנים שלכם מצויינים והנישה שאתם תופסים היא נהדרת וחסרת תחליף. שלא נדבר על המעשה המדהים שאתם עושים ועל שאר המצוות שנשאיר אותם מאחורי הקלעים. כל צוות דוגרי והאנשים הפועלים על מנת להחזיקו – וזה קשה מגיע לכם שאפו ענקי ותודה מקרב לב ממני ומחבריו ובני משפחתו של האורך. תודה.

  2. מרשים, מרענן, מלבב.
    המומה שכבר שנה עברה. תמשיכו ככה.

  3. ממה שמתואר כאן האתר הולך להיות מעניין – אני אמנם בעיקר אופנוען אבל שאר נושאי רכב בהחלט מעניינים אותי (מת על טופ גיר). מחכה בשמחה להמשך.
    שיהיה לכם בהצלחה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל