מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינדיאן ימין
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
שרקו
אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
רפידו
תמוז
לרט
לרט
סטומפ
אישימוטו באנר קוביה שמאל
רוית דדוש עליון
KTM שמאל
KTM עליון קוביה
אופנוסנטר קוביה שמאל
אינדיאן קוביה שמאל
מתלה לקסדה
HJC
הארלי שמאל
ברקום שמאל

קאסטום השבוע: Walz Hardcore Cycle Benchmark

קאסטום השבוע: Walz Hardcore Cycle Benchmark

אופיר דואק

צילום: יצרן

כשמדובר בקאסטומים בבניה עצמית הגרמנים פשוט אוהבים הארדקור ללא פשרות, דוגמה לכך ראינו בעבר ביצירות של סדנת Thunderbike. גם בסדנת Walz Hardcore Cycle הולכים בקו דומה. אחרי הכל, השם מחייב. הסדנה הגרמנית הממוקמת בעיר הוקינהיים הוקמה על ידי מרקוס וואלץ שיש לו חיבה גדולה לז'אנר הדארגסטר המושפע מעולם מרוצי הדראג. אמנם ב-WHC ישמחו לבנות קאסטומים מכל סוג ומין אבל עיקר המומחיות שלהם היא בדראגסטורים, רצוי עם שימוש בחומרים אקזוטיים כמו סיבי פחם וטיטניום.

עם ותק של למעלה מ-20 שנה החברה קנתה לעצמה שם ברחבי העולם ובין לקוחותיה נמנים כוכבים הוליוודים כמו בראד פיט, ג'ורג' קלוני וקיאנו ריבס. שיתוף פעולה מעניין של הסדנה היה בשנת 2007 עם אופנוע מיוחד שנבנה בהשראת פרארי עבור אלוף העולם בפורמולה 1 באותה שנה, קימי רייקונן, אבל על כך בפעם אחרת.
הפעם נספר על התוצר האחרון של הסדנה שהוא ה-Benchmark שמהווה את הדור הרביעי של הדראגסטורים אותם בונה הסדנה. האופנוע נחשף בחודש דצמבר האחרון בתערוכת Custombike 2011 וכפי שתוכלו להתרשם בסרטון המצורף לא היה משעמם בתצוגה של WHC בתערוכה.

הצללית של ה-Benchmark אמנם דומה לדראגסטורים של הסדנה עם שלדה ארוכה ונמוכה וזרוע אחורית חד צידית אך הפעם הלכו ב-WHC הרחק קדימה עם האקזוטיקה ולא חסכו במחיר. השלדה עשויה אלומיניום ומכורסמים בה חורים גם לשם היופי וגם לחיסכון במשקל וכך גם המשולשים היפיפיים. האלומיניום הטבעי ובוהק שולט גם בפנס הקדמי, במיכל הדלק וביחידת המושב/זנב. היכן שאין אלומיניום תוכלו למצוא סיבי פחם שמהם עשויים הכנף הקדמית, מכסה מסנן האוויר וכיסויי ראש המנוע.
המנוע הוא מבית S&S בנפח 2,092 סמ"ק המספק 130 ב-5,700 סל"ד כ"ס עם למעלה מ-19 קג"מ והוא מחובר למפלט אקרופוביץ' יעודי המשלב טיטניום וסיבי פחם. את מצעד האקזוטיקה ממשיכים מכלולים שלא הייתם מצפים למצוא באופנוע קאסטום: מזלג אוהלינס מוזהב מלפנים, דיסקי בלימה מסיבי פחם וקליפרים רדיאלים. הצמיגים במפתיע הם במידות של אופנועים ספורטיביים מקובלים: 120/70 מלפנים ו-200/55 מאחור אך מכיוון שהאפנוע יושב כל כך נמוך חישוקי ה-17" נראים גדולים למדי. אגב, אם תהיתם, גם החישוקים עשויים מסיבי פחם.

למרות הממדים הגדולים השימוש בחומרים אקזוטים מעמיד את המשקל על 250 ק"ג נמוכים יחסית לאופנוע מסוג זה. שלא כמקובל בקרב אופנועי קאסטום, אפילו מזן הדראגסטר, נוקטים ב-WHC בנתון מהירות מרבית שעומד על 220 קמ"ש.
לכל האקזוטיקה הזו יש מחיר, והוא לא נמוך. מחיר היצירה עומד על לא פחות מ-150 אלף יורו, אבל לאקזוטיקה וייחודיות אין באמת מחיר.

8 תגובות ל קאסטום השבוע: Walz Hardcore Cycle Benchmark

  1. 2100 סמ"ק, 130 כ"ס, 250 ק"ג, 220 קמ"ש 150.000 יורו, עזבו אותכם משטויות. כואב בתחת. נקודה.

  2. סחתיין, איך הוא נראה אצלכם בבית ליד שורת הפורשה, הלמבורגיני והפרארי, נשאר מקום בחניה?

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל