מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
ייעוץ קניה – עליון מתחת ללוגו
קלים KTM
אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
שרקו
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
רפידו
רוית דדוש עליון
סטפן
KTM עליון קוביה
לרט
פרפקט קוביה שמאל
אופנוסנטר קוביה שמאל
תמוז
אוגוסטה קוביה הכי עליון
1 על 1
מתלה לקסדה
HJC
אינדיאן קוביה שמאל
הארלי שמאל
שוברט
ברקום שמאל

קאסטום השבוע: AFT Customs Asumati

קאסטום השבוע: AFT Customs Asumati

אופיר דואק

צילום: יצרן

לפני מספר שבועות הצגנו בפניכם את סדנת AFT Customs  מקליפורניה שנמצאת בבעלותו של ג'ים גיופרה ומשלבת בין בניית אופנועים בהזמנה אישית וסוכנות דוגמניות. בין אם התרשמתם מה-LowLa ובין אם התרשמתם מהדוגמניות המצודדות של AFT שגם לוקחות חלק פעיל בבניית האופנועים, החלטנו להביא בפניכם עוד טעימה ממה שג'ים וההבנות של AFT יודעים לעשות.

הפעם מדובר באופנוע בשם Asumati שנבנה בהזמנה של מלון ובית הקזינו ג'קסון רנצ'יארה  Jackson) Rancheria) שפועל בשמורה של אינדיאנים משבט המי-ווק (Me-Wuk). השם שנבחר לאופנוע הוא לא מקרי, מכיוון ש-Asumati הוא למעשה אחת מצורת ההגייה של השבט ל-Yosemiti, שמו של הפארק הלאומי המפורסם שגובל עם שטחי המחיה של שבט המי-ווק בקליפורניה.
האופנועים אותם בונה ג'ים ג'יופרה ב-AFT הם הדרך כלל על בסיס קאסטומים יפנים כאשר הפרשנות הניתנת להם היא רטרו מודרנית, הווה אומר מראה רטרו אך עם מכלולים מודרניים. הגישה של הסדנה באה לידי ביטוי גם ב-Ausumati שנבנה על בסיס הונדה VT750 שאדו צנוע אותו ניתן למצוא גם במחוזותינו.

נאמן למראה המינימליסטי הופשט השאדו מהניקלים הבוהקים, נפטר מהכנפיים המגושמות וקיבל מיכל דלק חדש ונאה יותר. גם מנועו של ה-VT750 הוא בעל קירור מים לכן כמו ב-LowLa עבר המצנן מהחזית אל תחת למושב מטעמי אסתטיקה. הקיצוצים הועילו גם בסעיף המשקל שכן ה-Asumati שוקל כ-210 ק"ג צנועים מאד כשמדובר באופנוע קאסטום וכמעט 40 ק"ג פחות מהונדה שאדו סטנדרטי.
האופנוע קיבל זרוע אחורית חדשה עם בולמים ספורטיביים המעוגנים ישירות לקצה השלדה מתחת למושב. המזלג הקדמי אגב הוחלף בכזה שנלקח מימאהה R1. גם המנוע לא נותר על כנו ועבר  טיפול מקיף הכולל גלי זיזים חמים, בוכנות משופרות ומפלט ספורטיבי.
בהתאם להגדרתו כ-Street Tracker החישוקים של  ה-Asumati כמעט זהים בגודלם כשמפנים ניתן למצוא חישוק 19" הגדול במידה אחת מהמידה המקורית ואילו מאחור ישנו חישוק 18" לעומת 15" במקור. הצמיג האחורי נשמר ברחב צנוע יחסית של 180 מ"מ והגומי הוא ספורטיבי למהדרין.

את סעיף המראה משלימה צביעה בגוון חום עמוק כשעל חיפויי הצד המסתירים את המצנן שתחת המושב מוטבעת טביעת רגל של דב גריזלי, חיה נפוצה באזור השמורות וחביבה על בני שבט המי-ווק. על כיסויי ראש המנוע  וגל הארכובה מופיעים עיטורים מסורתיים ועל המושב הדקיק מוטבע סמל הקזינו, בלוט ושתי נוצות בצידו.
כמובן שג'ים והבנות לא הסתפקו בבניית האופנוע וטרחו גם להצטלם איתו, בין היתר גם בהשראה אינדיאנית כמתבקש. והרי בכנות, זו הסיבה שבכלל נכתבה הכתבה הזו.

23 תגובות ל קאסטום השבוע: AFT Customs Asumati

  1. בהתחלה שאלתי את עצמי היכן הרדיאטור, קראתי ומצאתי שמתחת לכסא, התבוננתי בתמונות ואז לאחר שנפעמתי מהרדיאטור התחלתי לחפש את המצבר, שהרי לקחו לו את המקום מתחת לכסא, מצאתי אותו מתחת לזרוע האחורית, עבודה מדהימה ומעוררת השראה!!!

  2. אצל האינדיאנים לא צריך מושב אחורי, הן מסתדרות. לפעמים יושבות על הכידון ולפעמים הן פשוט גונבות את האופנוע סולו לרכב בשמורה…

  3. בולמי הזעזועים בזווית מאוד מאוד יפה ובולטת לראווה. זה הדבר הראשון שהבחנתי בו- אהבתי אהבתי.

  4. 210 ק"ג, ניחא, כמה דלק נכנס במיכלית הזו? תארגן לנו עוד פסיכים (בתנאי שיש שפיפות איתו).

  5. מה קורה על הליפטים בסוף יום העבודה…. בודקים את הספק המנועים של המכונאיות 🙂

  6. כל איצרובל שנופל מעץ (לא מעצי הסקוייה הענקיים), אלא מעצים נורמטיביים- כגודל הצילינדר האחורי.

  7. לא צריך הרבה גלי זיזים. זיז אחד מספיק כדי לעשות שם גל.

  8. לפוקהונטס השלישית מימין עם הקעקוע, טרזן מחכה, ונותן לך פטור מהחזיה…

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל