מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
ייעוץ קניה – עליון מתחת ללוגו
KTM MENU
אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
שרקו
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
רפידו
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
פרפקט קוביה שמאל
רוית דדוש עליון
1 על 1
אופנוסנטר קוביה שמאל
לרט
סטפן
מתלה לקסדה
ברקום שמאל
HJC
הארלי שמאל
אינדיאן קוביה שמאל

קאסטום השבוע: Three Two Choppers AMFU

קאסטום השבוע: Three Two Choppers AMFU

אופיר דואק

צילום: יצרן

צ'ופרים כידוע מתאפיינים לרוב במראה מינימליסטי אבל השבוע נציג בפניכם צ'ופר שלוקח את המונח צעד אחד קדימה. היצירה הנקראת AMFU ונבנתה על ידי סדנת Three Tow Choppers או בקיצור TTC. הסדנה שייכת לאחים כהן, לא איתן וג'ואל הבמאים המפורסמים אלא JC וג'ימי לי מפורט וורת' שליד דאלאס טקסס. שם הסדנה בא לבטא את הקשר המיסטי לטענתם של שני האחים למספרים 3,2 שמופיעים בשעת הלידה של שניהם ובעוד כמה צמתים מרכזיים בחייהם. המוטו של שני האחים הוא הארד קור ויצירתיות וכפי שניתן לראות הם נאמנים לו מאד.

ה-AMFU כאמור מתאפיין בגישה מאד מינימליסטית כשהעיצוב נראה כאילו בניית האופנוע טרם הושלמה. למעשה על חלק מהמכלולים פשוט החליטו לוותר וחלק מהם פשוט הוצנעו ככל האפשר. מה שכן קיים עוצב בצורה תעשייתית ולא ממש מתחשבת ברווחת הרוכב, למשל הכידון. בעצם אין באמת כידון אלא חיבור ישיר של הידיות למזלג מתחת למשולש העליון. המושב, אם אפשר לקרוא לו כך, הוא חתיכת מתכת מחוררת המונחת על תושבת שנראית כמו אגרופן. זווית המושב הבלתי אפשרית שיוצרת תנוחה של חצי ישיבה וחצי עמידה עם רגלים שלוחות הרחק לפנים. תוסיפו לכך צינורות פליטה שעוברים ממש מתחת ותקבלו שילוב שלא מומלץ עבור מי שמעוניין בהבאת צאצאים לעולם.
האלמנט עיצובי הבולט הוא קידוח של חורים במתכת בשביל היופי כמובן ולא  חלילה כדי לחסוך משקל. כך למשל נקדחו חורים בתושבות הרגליות, תושבת הקליפר האחורי וגם משולשי האלומיניום המרכיבים את הזרוע האחורית. פתחי הפליטה הוצנעו ומבצבצים מבין החורים שבזרוע האחורית ושום מילה על הדוד בצד ימין שנראה כמו.. דוד. אם אתם מחפשים את אור הבלם תוכלו למצוא אותו בדמות עיגול קטן הצמוד לגלגל השיניים האחורי.

ברשימת ה"לא צריך, נשאיר את זה במחסן" נמצאים הבלם הקדמי והבולם אחורי אבל לפחות יש מנוע. הבסיס הוא מנוע הארלי בנפח 1,311 סמ"ק (80 אינץ' מעוקב) עם מוטות דחיף שנלקח מהארלי משנת 83'. רוב המכלולים הוחלפו בכאלו משופרים של S&S ובהם שסתומים, בוכנות, גלי זיזים וקרבוראטור. החישוקים הם בקוטר "21 מלפנים ו-"18 מאחור כשיוצא דופן הוא הצמיג האחורי ברוחב צנוע של 140 מ"מ בלבד. מינימלי או לא?
התוצאה הסופית נראית נהדר אם כי אני חייב להודות לא ממש מזמינה לרכב לכן פשוט עדיף להסתכל ולהתפעל מהירידה לפרטים. הירידה לפרטים בהחלט השתלמה עבור האחים כהן כאשר ה-AMFU זכה במקום הרביעי בקטגוריית ההארלים המשופרים באליפות ה-AMD השנה.

4 תגובות ל קאסטום השבוע: Three Two Choppers AMFU

  1. יש כל כך בוני קאסטומים מטורפים בארה"ב שבאמת קשה לחדש אבל תמיד כיף לראות לאיזה עוצמה מגיעה היצירתיות

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2