מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
ייעוץ קניה – עליון מתחת ללוגו
אינדיאן ימין
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
אבניר קוביה שמאל
שרקו
סטומפ
רפידו
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
רוית דדוש עליון
תמוז
סטפן
אוגוסטה קוביה הכי עליון
KTM עליון קוביה
ברקום שמאל
הארלי שמאל
HJC
אינדיאן קוביה שמאל
מתלה לקסדה

קאסטום השבוע: Thunderbike Spectacula

קאסטום השבוע: Thunderbike Spectacula

אופיר דואק

צילום: יצרן

בשבוע שעבר במדור קאסטום השבוע סיפרנו לכם על סדנת Thunderbike הגרמנית שהוציאה תחתיה את ה-R-Odynamic, קאסטום יפיפה בתצורת דראגסטר. התגובות היו נלהבות בין אם בזכות האופנוע עצמו או בין בזכות התמונות של האופנוע עם הדוגמנית הצנועה קנדי די.

כזכור, סדנת Thunderbike היא יחסית צעירה בתחום בניית הקאסטומים ופעילה בו פחות מעשור. עיקר ניסיונה של הסדנה מגיע מהתקופה בה פעלה בספורט המוטורי, ניסיון שאותו השכילו ליישם כאשר פנו לייצר מכלולים תחליפים לאופנועי קאסטום. הסדנה נכנסה לתחום בניית הקאסטומים ברצינות רבה ובשנת 2006, 3 שנים בלבד אחרי שפנתה לתחום, הציגה את האופנוע שהעניק לה גושפנקא ומעמד בקרב בוני הקאסטומים. מדובר בספקטקולה (Spectacula) המרהיב, שלא לומר ספקטקולרי, שלפניכם שזיכה את הסדנה בתואר האליפות אירופה לבוני קאסטומים לשנת  2006 ובמקום השני באליפות ה-AMD העולמית באותה השנה.

הספקטקולה הוא קאסטום נמוך מאד עם זווית מזלג קיצונית במיוחד ועיצוב כולו שופע קווים מתעקלים המסתיימים בזוויות חדות. הירידה לפרטים בספקטקולה היא פשוט חולנית כאשר בסדנה ניסו להסתיר ככל הניתן את החלקים הנלווים, בפרט הנעים, כדי להעניק לאופנוע מראה חלק וזורם של פסל מתכת מעוצב. המזלג הקדמי נראה כצינור מתכת מבריק והידיות שבקצהו נראות כחלק אינטגרלי. לוח המחוונים המינימלי מוטמע במשולש העליון, מערכת ההנעה של הגלגל האחורי הוסוותה לגמרי בזרוע האחורית והאופנוע כולו בנוי מטונות של אלומיניום בכרסום CNC מדויק.
הפסל המתכתי הזה מסוגל גם לנוע בזכות מנוע של TP Engineering בנפח 124 אינטש מעוקב (2,032 סמ"ק) המוזן על ידי קרבורטור מיקוני 45 מ"מ ומספק 124 כ"ס ב-5,500 סל"ד. תיבת ההילוכים היא בעלת 6 מהירויות מבית Revtech כאשר יתר המכלולים בהם השלדה, הזרוע האחורית, המזלג , המפלט והבלמים הם מתוצרת עצמית של סדנת Thunderbike. הצמיג הקדמי הוא במידה של 120/70 על חישוק 21 אינטש כאשר מאחור ישנו צמיג במידת ענק של 300/35 עם חישוק 18'.
אם התוצאה הסופית עם צביעת הלהבות הכתומות על הרקע צבע הגוף הלבן לא מספק מרהיבה הוסיפו בסדנה כמנהגם דוגמנית חיננית בלבוש מינימלי התואם את רוח האופנוע. חגיגה לעיניים.

עוד על תהליך ייצור הספקטקולה תוכלו לראות בסרטון הבא

עוד במדור קאסטום השבוע:

DP Custom Cycle Top Fuel II

Revolution Cycle S&S 50th

A-1 Cycle All in

6 תגובות ל קאסטום השבוע: Thunderbike Spectacula

  1. תודה רבה על הסיקור תמשכו ככה, אתם בדרך הנכונה

  2. הסדנה מצוחצחת כמו בית מרקחת אז פלא שיוצאים להם דברים כאלו מדהימים?
    מעניין מה היה יוצא מהגי'פה של רחוב סלמה

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל