מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
ייעוץ קניה – עליון מתחת ללוגו
KTM MENU
קונה אופנוע
שרקו
אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אופנוסנטר קוביה שמאל
סטפן
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
פרפקט קוביה שמאל
1 על 1
אוגוסטה קוביה הכי עליון
לרט
KTM עליון קוביה
רוית דדוש עליון
ברקום שמאל
HJC
מתלה לקסדה
הארלי שמאל
אינדיאן קוביה שמאל

קאסטום השבוע: Thunderbike R-Odynamic

קאסטום השבוע: Thunderbike R-Odynamic

אופיר דואק

צילום: יצרן

תמונות: Photos: Laurent Wohlfarth / Lorryson Arts – Luxemburg

סצנת הקאסטומים בבניה עצמית פעילה לא רק בארה"ב אלא חיה ובועטת גם באירופה כאשר מרכז העניינים בתחום היבשת הישנה נמצא בגרמניה. אחת ממובילות הסצנה היא סדנת Thuderbike הגרמנית שוכנת בנידרהיין (Niederrhein)  ובבסיסה היא סוכנות גדולה של הארלי וביואל. אבל את דרכה החלה הסדנה בשנת 1985 כסוכנות של סוזוקי ובמהלך השנים הייתה פעילה בספורט המוטורי בגרמניה והריצה קבוצת מרוצים.
בשנת 2003 נכנסו בסדנה לתחום שונה לגמרי כשהחלו לייצר חלקים תחליפים לדגמי הארלי ולהוות סוכנות לדגמי הארלי וביואל. אט אט תפס תחום הקאסטום חלק גדול בפעילות שהפכה להיות אינטנסיבית. הסדנה החלו לבנות אופנועי קאסטום בהזמנה אישית וכבר בשנת 2006 זכו במקום השני באליפות ה-AMD העולמית לאופנועי קאסטום.
כיום הסדנה נחשבת לאחת הגדולות בגרמניה וכזכר לימי העבר בונה קאסטומים לא רק על בסיס הארלי אלא גם על בסיס  דגמי הקאסטום של סוזוקי (ואף ימאהה) שפופולארים באירופה. הסדנה משתתפת ומפיקה אירועים רבים בסצנת הקאסטום הגרמנית. בנוסף יש לח'ברה בסדנה תחביב נחמד לעשות הפקות צילומים ליצירות החדשות שלהם עם דוגמניות להוטות. מי כמונו יודע שהשילוב הזה פשוט נראה מצוין.

ה-R-Odynamic שלפניכם הוא התוצר האחרון שיצא משערי הסדנה. כדי לציין את המאורע צרפו אליו את הדוגמנית הגרמניה Candy Dee ונתנו לצלם  Laurent Wohlfarth מ-Lorryson Arts להוציא משניהם את המיטב. השם אגב, נבחר כמשחק מילים על המילה אווירודינמי כדי להמחיש את המראה הזורם של האופנוע וכמו שרואים בתמונות קנדי זורמת איתו מצויין.

אם תצליחו להסיר את עינכם לרגע מקנדי ותוכלו להתמקד ב-R-Odynamic תוכלו לראות קאסטום יפיפה ומושקה הבנוי בתצורת דראגסטר (Dragster). דראגסטר היא קטגוריה בקרב בוני הקאסטומים ששמה ותצורתה נגזרים מעולם מרוצי הדראג בהם ניתן למצוא אופנועים ארוכים ומונמכים ככל האפשר על מנת להוריד את מרכז הכובד ולשמור על יציבות בזמן התאוצה. חובבי הקאסטומים החליטו שלשים את העכוז כמה שיותר קרוב לכביש יכול להיות בסיס נחמד ליצירות חדשות וכך התפתחה לה הקטגוריה. אין מה להגיד, הקונספט מצליח להתעלות בחוסר הפרקטיות שלו על פני כל קאסטום אחר אבל, כמו שניתן לראות ב-R-Odynamic, הפרופורציות נפלאות.

המנוע שבבסיס ה-R-Odynamic הוא הסקרימינג איגל 110 (1,803 סמ"ק) של הארלי דייוידסון שנושם דרך מסנן אוויר פתוח ונושף דרך מערכת פליטה של Vance&Hines שצינורותיה עטופים בכיסוי שחור מט. הצבע השחור המט שולט ברוב חלקי האופנוע ונמצא בכיסויי המנוע, המשולשים, הרגליות, הכידון ומנופי התפעול. את הניגודיות מעניקה השלדה הצבועה לבן שהיא מתוצרת עצמית של סדנת אופנועי הרעם. גם המזלג הקדמי מדגם V-Tech, עם הבקבוקים בשחור מט כמובן, הוא מתוצרת עצמית של הסדנה. הזרוע האחורית החד צידית היא מהפריטים הבולטים באופנוע ועוזרת לחשוף את מלוא החישוק הלבן והיפיפה שמאחור שמגיע בקוטר צנוע של 21 אינטש ועוטה גומי במידה 260/35. מלפנים ישנו חישוק בקוטר 23 אינטש, לא פחות, כשהגומי הצר הוא במידה 130/60.
מערכת הבלימה מתבססת על צמד דיסקים פרפריים מלפנים אך מאחור ניתן למצוא דיסק פרפרי היקפי עצום מידות שמאפיל על גודלו גלגל התמסורת הסופית המונע על ידי רצועה. מספר נגיעות בכתום בין היתר על מיכל הדלק, הכנפים ובתפר של המושב משלימות את המראה הכללי.

עוד במדור קאסטום השבוע:

DP Custom Cycle Top Fuel II

Revolution Cycle S&S 50th

A-1 Cycle All in

7 תגובות ל קאסטום השבוע: Thunderbike R-Odynamic

  1. מי שהצליח לקרוא את הטקסט הזה כשיש תמונות כאלו יצא גיי

  2. הצלם שהתמונות שהכתבה מתבססת על התמונות שלו מתקעקע אצלי בסטודיו שלי בלוקסמבורג! (וחבר קרוב!) 🙂
    למידע ותורים בתל-אביב:
    http://www.inkjunkies.com

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל