מוטו מדריך. עכשיו בחנויות וכאן

מטרו ימין 4
איפון
מתחת לשורת MENU מטרו
KTM
אבניר באנר קוביה שמאל
אפריליה
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
תמוז
פרפקט קוביה שמאל
סטפן
אייפקס
אופנוסנטר קוביה שמאל
Ad motorsport
לארט
KTM עליון קוביה
לרט
רפידו
מטרו לבן – קוביה שמאל
הארלי שמאל
HRP קוביה שמאל
אוגוסטה קוביה הכי עליון
ברקום קוביה שמאל
כרמיאל קוביה שמאל
שוברט
HJC
מטרו באנר שמאל הכי עליון

הפוך את ההונדה CB500X שלך למנצח בדקאר

הפוך את ההונדה CB500X שלך למנצח בדקאר

גיא בן ברק

חברת "אבזרי ראלי רייד" הבריטית פתחה קיט לשיפור יכולת ההונדה CB500X בשטחים לא סלולים, כך שיהפוך להיות יותר "אדוונצ'ר".
הדגם נבחר מאחר וזה אופנוע עממי ומאוד נפוץ בעולם (ובישראל), אמין ודורש אחזקה מועטה. למרות  שמדובר בגרסת X ההרפתקנית מבין השלוש, יכולת אוף רואד אינה נמנית על סגולותיו של ה-CB  המקורי: מהלך מתליו 140 מ"מ מלפנים ו-120 מ"מ מאחור, לא רע לאופנוע כביש אבל דו"ש זה לא, מושבו בגובה 810 מ"מ ומרווח הגחון 165 מ"מ, מידות מוגבלות לשטח הלא סלול, גם חישוקי החישורים היצוקים וצמיגי הכביש על חישוקים בקוטר "17 לא מיועדים למשהו מעבר לכורכר פה ושם.
בהתאם כולל הקיט של ראלי רייד פתרונות למגבלות אלה. הקיט הבסיסי כולל חישוקי שפיצים, קדמי בקוטר "19 ואחורי "17 כמקובל בעולם האדוונצ'ר, ועליהם צמיגי קוביות, מהלך המתלים מוארך עד ל-180 מילימטר מכובדים ואיתו גדל מרווח הגחון משמעותית ל-230 מילימטר, ומותקנת כנף קדמית מתאימה לצמיגים ולקצת בוץ מזדמן. הקיט משווה את נתוני ה-CB500x  לאלה של אדוונצ'ר בנפח בינוני כמו הב.מ.וו F700GS. קיט עשיר יותר של ראלי רייד יכלול גם מגינים לשילדה והמנוע, רגליות מחוזקות ותושבות מחוזקות לארגזי מטען, הרשימה המלאה מופיעה באתר היצרן המצורף כאן. מחיר הקיט – 2,500 דולר בארה"ב, לא זול, למעשה יותר משליש ממחיר האופנוע… אבל אם זוכרים שמקבלים אופנוע נוסף מבחינת יכולות אז זה פחות נורא.

התקנת הקיט פשוטה בסגנון "בולט און" ולא נדרשים כלים מיוחדים, ניתן להתקין לבד אבל אף אחד לא יקרא לכם חנונים אם תלכו למוסך מקצועי כפי שאני הייתי עושה.

גלריה

תגיות:

תגובות

מגדל אבניר
הונדה מגדל הימורים