fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
סטפן
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר

רוכבות ובונות: תחרות ה-Wrench Off של PETROLETTES ו-Royal Enfield

רוכבות ובונות: תחרות ה-Wrench Off של PETROLETTES ו-Royal Enfield

PETROLETTES WRENCH OFF powered by Royal Enfield

זאת היא תחרות ה-WRENCH OFF של PETROLETTES בשיתוף רויאל אנפילד, אשר במסגרתה ארבע קבוצות המורכבות מנשים מכונאיות חובבות, מתחרות ביניהן בבנייה, עיצוב ושיפור 4 אופנועי רויאל אנפילד 650 חדשים. התחרות כבר מכה גלים באינסטגרם, הפלטפורמה העיקרית בה משתמשות המתחרות על מנת לתעד ולחלוק את תהליך הבניה עם ההאשטאג PETROLETTESWRENCHOFF#. המטרה, כך מספרת אירנה קוטניק, מארגנת פסטיבל הפטרולטס, היא לקדם את הפרופילים המקצועיים בקהילת הנשים שיש להן זיקה לתעשיית האופנועים באירופה, על מנת לחבר בין קהל הרוכבים והרוכבות לבין נשים בתחום שמעוררות השראה ליצור וגם "ללכלך את הידיים". התחרות מפארת מיומנות, יופי ותשוקה לחיים.

 

האתגר

החברה שנבחרה להשתתף עם אופנועיה בתור אופנועי הבסיס לתחרות היא לא אחרת מאשר רויאל אנפילד, אשר סיפקה ארבעה אופנועי טווין 650 מתוצרתה לקבוצות. ביחד, פטרולטס ורויאל אנפילד חיפשו את המכונאיות המוכשרות, המגניבות והקרביות ביותר בנוף האירופי והטילו עליהן את המטלה ליצור אופנוע קאסטום אישי אשר ישקף כמה שיותר את אופיין ואת תחום פעילותן. 

מהרגע שנמסרו האופנועים, התחיל השעון לתקתק ולצוותים יש זמן עד סוף אוגוסט כדי לסיים את העבודה, כאשר כל הדם, היזע והדמעות שבתהליך מתועדים על ידי פטרולטס.

 

אופנועי ה-Work in progress יוצגו בפסטיבל פטרולטס 2019, בעוד האופנועים במצבם הסופי יוצגו לראשונה בפסטיבל GLEMSEK 101 שנערך ליד העיר שטוטגרט בגרמניה בסוף אוגוסט. שם, הקבוצות ויצירותיהן גם יתחרו במספר מרוצי דראג אשר יכתירו מנצחת, כאשר פרס אחד יוענק לצוות המהיר ביותר, פרס נוסף יוענק לצוות שייצר את האופנוע המגניב והיפה ביותר לדעת הקהל ופאנל השופטים בפסטיבל.

 

איטליה #Bologna IT | בלה ליטינצקי | @TheBella.Lit

ברשימת המשתתפות, והאשה שנבחרה לייצג את ארץ המגף היא לא אחרת מאשר בלה ליטינצקי שלנו. אתם אולי מכירים אותה מאירוע מוטו שנערך באפריל ואולי מהכתבות בגליונות הקודמים, מה שבטוח הוא שכנראה לא חשבתם שהיא תלכלך את ידיה בבניית אופנועים ולא רק בעיצובם בסביבה סטרילית על נייר.

בלה היא מעצבת רכב, מוצר וגרפיקה, בלוגרית אופנועים וכתבת החיה באזור בולוניה באיטליה.

האופנוע שעונה לשם "Gungnir", מבוסס על דגם ה-Interceptor GT ושואב את ההשראה הסמלית והקונספטואלית שלו מנבכי המיתולוגיה הנורדית. כמו שמו שנובע מהחנית של אודין – שתמיד פוגעת במטרה שלה, הרעיון הוא לייצר אופנוע שמתקרב בבנייתו ובביצועיו כמה שיותר לאופנוע מסלול, על ידי שיפורים מכניים בעיקר למערכת המתלים, הורדת משקל, מערכת פליטה ותנוחת ישיבה. מהפן האסתטי, האופנוע ישלב מראה קודר עם נגיעות של סמלים עתיקים וכתובות רוניות שחרוטות במכסי המנוע ונועדו להבטיח נצחון במרוצים בהם ישתתף האופנוע. החריטות, דרך אגב, הן הראשונות שבוצעו על דגם אופנוע זה.

בין הפרטנרים שתומכים ומשתתפים בפרוייקט של בלה תמצאו את חברת קארדו הישראלית, חברת בייק-ליפט, חברת מתלי YSS, חברת HP Corse, המייצרת אגזוזים למערכות פליטה, חליפות Mithos וגם, באופן לא מפתיע, ענק תרבות ומוצרים ויקינגים אותנטיים, Grimfrost. 

בלה מספרת על תהליכי הבנייה, החריטה והפן המיתולוגי של האופנוע באתר שלה www.thebellalit.com.

 

 

גרמניה #Berlin DE | מלאני וקריסטי | @deliteindisordermel.o_dramatisch

צוות גרמניה מורכב משתי נשים: מל – מכונאית מוכשרת וקריסטי, פילוסופית ומטיילת בעולם, המשותף לשתיהן הוא האהבה הבוערת לאופנועים. החזון שלהן לפרוייקט הוא: כוח ושימושיות, עם אסתטיקה פשוטה ואלגנטית; כלומר, ללא דברים מנצנצים.

מלאני, נולדה וגדלה בברלין, קיבלה את ההסמכה שלה כמכונאית בשנת 2007. היא החלה ללמוד לתואר בהנדסת מכונות בשנת 2014 וכיום היא מהנדסת טכנית מוסמכת. מל היא petrolhead במלוא מובן המילה: היא בילתה את חייה בעבודה בתעשיית האופנועים וכשהיא לא עובדת, היא עסוקה בפרוייקטים במוסך שלה. היא מבלה את הזמן הפנוי שלה בפירוק ושיפור של כל דבר שהיא יכולה. הידע והמיומנויות שלה הם עמוד השדרה הטכני של הצוות.

כריסטי עברה לברלין לאחר שסיימה את לימודי הפילוסופיה שלה בניו יורק. היא עובדת באופן עצמאי על פרויקטים שונים, תוך כדי חיים על הכביש בכל רחבי אירופה וצפון אפריקה. כבעלת רוח חופשית עד הסוף, היא הכי מאושרת ברכיבה על אופנוע האנדורו וינטג' שלה בשבילים הצרים על הרים, בישול על מדורות על החוף ושינה ביער. בימים אלה היא מתגוררת בברלין, שם היא עובדת על אוטובוסי וינטג' של מרצדס ורוכבת על ה-BMW הקלאסי שלה בכל רגע פנוי.

לכריסטי יש חיבה עמוקה לאופנועים מאז היתה ילדה ולמרות שהלב שלה שייך לאופנועים קלאסיים, היא שרופה על כל דבר שיש לו שני גלגלים ומנוע. הניסיון האינטנסיבי של כריסטי עם מגוון רחב של אופנועים, תחת מגוון רחב של נסיבות, כמו גם את הרגישות האסתטית והחזון שלה הופכים אותה לחברה בעלת ערך בצוות. הפרוייקט של צוות גרמניה נהנה מתמיכת החברות motogadget ו-MAGURA

 

 

שבדיה Halmstad, SE | אידה אולסון | www.idaliol.com | @idaliol

אידה גילתה את תשוקתה לשני גלגלים כשהיתה עדיין ילדה, בעת שנסעה דרך הכפר הדרומי השבדי על פוך דקוטה והקימה מיני מסלולי שטח עם אחיה. על אף שאביה לא היה בעל רשיון אופנוע, המוסך שלו היה תמיד מלא טוסטוסים ישנים, מכוניות ואופנועים. כאשר היא קיבלה קטנוע ליום ההולדת ה-16 שלה, היה ברור שהיא לעולם לא תפסיק לרכוב. "זו תחושת החופש, שאתה באמת קיים … הרוח נושבת מבעד לשערך, הנופים החולפים על פניך, הריחות … זה הדבר הכי קרוב ללטוס", כך לדבריה. היום, אידה משוגעת על כל הדברים על שני גלגלים. כשקיבלה את רישיון הרכיבה לפני ארבע שנים, היא קנתה הארלי דיווידסון נייטסטר 1200 והחלה לעבוד ולבנות במוסך שהיא חולקת עם בן זוגה. היא עובדת על קסדות קסטום, אוספת ציוד אופנועי וינטאג', וכותבת על התאמה אישית ורכיבה באתר האינטרנט שלה. "אני אשמח לעבוד על הרויאל אנפילד עם הרעיונות שלי, ולתת לאופנוע את הסגנון שלי … אם אני מקבלת הזדמנות כזאת, אני הולכת לקחת את זה, בגדול! עד הפרט האחרון".

הסגנון של אידה הוא סגנון וינטאג'-קסטום קרבי, עם שילוב של חלקי מתכת חשופים ולפעמים עם חלודה. היא אוהבת לשלב חלקי עור ואסתטיקה מחוספסת בבניה שלה. בשביל להשיג את התוצאה הזאת, נעזרת אידה בתמיכת החברות Smiths, Caferacerwebshop, Kellermann, Milwaukee Sverige, Veldt

 

אוסטריה Vienna AT | פטריציה קאפקא, ליל בון דה-ויל
@patricia.kafkalillbonnedevillebreakfastclub_moto

פטרישיה קפקא וליל בון דה-ויל נפגשו בטיול דרך האלפים עם 8 נשים נוספות. זו היתה תחילתה של ידידות מופלאה ותחילתו של "מועדון הברייק פאסט קלאב” – קולקטיב של שלוש-עשרה רוכבות בווינה. פטרישיה היא חובבת אופנועים, חובבת אופנועי שטח וספורט ומורה לטכנולוגיה, כל זאת תוך כדי היותה אמא ​​לילד קטן. היא החלה לרכוב בגיל צעיר ותמיד היתה מוקפת בקהילת האופנועים. ליל רוכבת כבר במשך 10 שנים ועשתה מסעות סולו על שני גלגלים על פני מספר יבשות. המסע האחרון שלה הביא אותה לאוסטרליה, שם היא רכבה על רויאל אנפילד לאורך החוף מסידני. עבורה, אחד החלקים החשובים ביותר ומעוררי ההשראה של תרבות האופנוע הוא מפגש רוכבים אחרים מכל רחבי העולם. הצוות שמקורו בווינה, עיר השוכנת בנוף הררי יפהפה ומלא בניינים ואמנות היסטוריים, והפרוייקט של פטרישיה וליל יהיו בהשראת תנועת הארט דקו ותנועת היוגנדסטיל.

אנשי רויאל אנפילד מוכיחים שהם לוקחים ברצינות את המהלך שלהם להכנס לשוק האירופאי, עם אופנוע שפותח ותוכנן במלואו באגף שלהם באנגליה. על ידי תמיכתה של החברה בפרוייקט הייחודי הזה, היא גם מעבירה מסר שהאופנוע הזה הוא אופנוע "של כולם" ומתאים במיוחד בתור בסיס לאופנועים בבניה אישית, תודות למבנה הפשוט שלו ולאסתטיקה הקלאסית ממנה הוא נהנה.

 

נמשיך לעקוב אחרי הפרוייקט המדובר ביותר של הקיץ ונחכה לתוצאות, ממש בקרוב!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל