fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן

מוטו פוגש: נציגי פאנטיק העולמית

מוטו פוגש: נציגי פאנטיק העולמית

מערכת מוטו

צילום: אריק רוזנבלום

קבוצת בן עזר, יבואנית פאנטיק לישראל, הזמינה אותנו לראיון בלעדי עם נציגי חברת פאנטיק העולמית, שהגיעו במיוחד מאיטליה לביקור רשמי. הנציגים שהגיעו הם פרנצ'סקו – מנהל המכירות הראשי של פאנטיק, לורנצו – מנהל השירות העולמי של המותג והמכירות של חלקי החילוף, ו-פבריציו – המכונאי הראשי שאחראי בחברה על פיתוח ושיפור המוצרים. כמובן שמדובר בכבוד גדול – לא כל יום יוצא לנו להפגש לראיון פנים מול פנים עם נציגים של יצרן אופנועים מחו"ל, וכאן המקום להודות לקבוצת בן עזר על ההזדמנות.

שאלנו את נציגי פאנטיק על העתיד החשמלי של החברה:

"אנחנו משקיעים משאבים מסוימים בפיתוח עתידי מאד של אופנועים חשמליים. נכון להיום, אין דגם קונקרטי שאמור לצאת, בעיקר בגלל שהתחום הזה נמצא בנסיקה ופיתוחים משמעותיים צצים כל הזמן בעיקר בתחום הסוללות לכן יכול להיות, שאם נציג כלי חשמלי בנקודת הזמן הזו, נמצא את עצמנו עם כלי שאולי יהיה טוב, אבל גם יקר מידי ולא כדאי, לא לנו ולא ללקוחות. לכן כרגע, אין אופנוע חשמלי מתוצרת פאנטיק על הכוונת. מה שכן יש, הוא כלי חשמלי חדש שישלב בין אופניים (לפאנטיק כבר יש דגמי אופניים חשמליים מצוינים) לבין קטנוע, וייחשף בקרוב". אנחנו לא אוהבים לדבר על משהו שלא נמצא אצלנו ביד. כך אומר לנו פרנצ'סקו.

במה אתם מתמקדים כרגע?

כרגע אנחנו מתמקדים בדגם של חדש של אופניים חשמליים לרכיבת אנדורו שיצא בקרוב, והרבה מאד בקבלרו, על דגמיו השונים.

פאנטיק החלה את דרכה המחודשת בשנת 2014, אז עמדנו עם מאזן של כמיליון יורו בלבד, ו-20 דילרים בלבד שמוכרים את המוצרים בצפון איטליה בלבד. היום, כאשר אנחנו מתקרבים ל-2020 ובחלוף כ-6 שנים בלבד, המטרה היא מחזור של 45 מיליון יורו, עם מכירות בכל אירופה, ארה"ב, יפן ואפילו ניו זילנד. ההתקדמות היא אדירה וזאת הודות גם לגב החזק שיש מאחורינו ועם זאת, אנחנו מקפידים לשמור כל העת על הערכים שהחלטנו לאמץ לעצמנו – אנחנו חברה קטנה, אבל שומרים על מקום גבוה ולא נוריד מחירים כדי למכור יותר. לפאנטיק שני מפעלים באיטליה, ואנחנו לא מנסים להתחרות בחברות הענקיות שעברו לייצור מסיבי בסין. האופנועים שלנו לא זולים, אך בסגמנטים מסוימים באיטליה אנחנו מובילים במכירות, כך שנראה שאנחנו עושים משהו טוב.
אפשר לומר שאנחנו משקיעים הרבה יותר בחיזוק המותג ובשם, מאשר שאנחנו מנסים להוריד מחירים.

האם אנחנו צפויים לראות דגמים חדשים בעתיד, לדוגמא אדוונצ'ר או דו"ש גדול?

יש תוכניות, אבל שוב, לא משהו קונקרטי. אנחנו מודעים להתחזקות הסגמנטים האלו ומקשיבים לרחשי השוק, אבל כרגע זה לא בתוכניות הקרובות שלנו. יש לנו את הפאנטיק קבלרו 500 ראלי שנותן מענה בתחום הזה.
הקבלרו בשבילנו הוא הרבה יותר מעוד אופנוע. אנחנו רוצים ליצור עולם שלם של חווית לקוח סביבו מתוך הבנה שהלקוחות לא קונים רק אופנוע, אלא את כל ה"מסביב". יש דף פייסבוק עולמי המרכז את קהילת הקבלרו סביבו, יש טיולים ויש מרוצים, ואפילו "קבלרו קאפ", במסגרתו יגיעו רוכבים מכל היבשת לתחרות חווייתית. ישנה גם פנייה מאיגוד הפלאט טראק האמריקני לצרף את הקבלרו כדגם רשמי לליגה.

מה לגבי דגמי השטח הקלים יותר שלכם? האם נראה אותם בפעילות תחרותית?

אין לנו ממש כוונה. זו אסטרטגיה שלקחנו מבחירה ולא מכפייה. דגמי השטח הקלים שלנו הם אופנועים המיועדים לרכיבת הובי, ולא לעבודה תחרותית. דאגנו לרכיבים טובים כמו מתלים ומנועים אמינים, אבל אין כרגע אינטרס להיכנס לתחומים חדשים. המכירות של הדגמים האלו יפות מאד באירופה ואנחנו מקבלים פידבק טוב מהרוכבים.

אנחנו מוכווני מטרה, ורוצים להמשיך את המומנטום החיובי של השנים האחרונות.

אם לשפוט לפי העבר, נראה שפאנטיק צועדים בכיוון טוב. יש עובדים מסורים, יש מוצרים טובים ויש גב כלכלי חזק, ונראה שפאנטיק כאן כדי להישאר. קבוצת בן עזר היבואנית בישראל, כבר החלה במהלך של הורדת מחירים על דגמים מסויימים ותנאי תשלום נוחים יותר, ובעתיד יש גם תוכניות לחזק את שיווקם של דגמי הקבלרו השונים. אנחנו עוקבים.

עוד בנושא: מבחן דרכים פאנטיק קבלרו 500

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל