fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה

מוטו מדרג | אופנועי חתונה

מוטו מדרג | אופנועי חתונה

כתב: מיקו שלו

צילום: יצרנים

פורסם לראשונה במגזין מוטו, גיליון 290,


ימאהה MT01

קשה לשים את האצבע על הסיבה המדויקת, אבל זה אופנוע שרוב מכריו טוענים שאיתו היו מוכנים להתחתן ולא למכור לעולם. האופנוע בעל ה-1670 הסמ"ק ומפיק 90 כ"ס בלבד. המראה אגרסיבי, כבד ( 240 ק"ג יבש), מסורבל, והוא גם לא בדיוק צעיר (משנת 2005). אבל באהבה אין היגיון ולפעמים המראה החיצוני כן קובע.



הונדה גולדווינג

לזוג הורומנטיקן מגיע אופנוע אגדי שכזה, על שש בוכנותיו החרישיות ואינסוף הנוחות שהוא מספק,
הזוג המרוגש מודה שהאופנוע נקנה יומיים לפני החתונה ובעיקר בזכות התפוח הגרירה שמאחוריו, לתפוח נקשר עוד לפני החתונה נגרר המצויד בכל טוב, ולמעשה הזוג יוצא מהחתונה ישירות ל"ירח דבש רכוב" לאורכה ולרחבה של ארצות הברית.

אופנוע חשמלי – ווקטריקס

פה מדובר על זוג קצת עדין שחרד לשלום הסביבה, הבחירה שנעשתה מתוך שיקולים סביבתיים הנחתה אותנו לבחור את הווקטריקס, אבל אם כבר וקטריקס, אז את דגם הסופרבייק קונספט שנחשף בתערוכת מילאנו ב-2007. לאופנוע 80 כוחות סוס ויכולת להגיע למהירויות של מעל ל-200 קמ"ש באופן חרישי, מתאים לבעל הטרי שעסוק ברכיבה תוך לחישת מילות אהבה לכלה הטרייה באוזן.

סוזוקי היאבוסה 1300

כמו בשיר "אדון חרדון פחד מאוד מגברת חרדונה", החתן במקרה הנכחי לא ממש מת על הכלה, ולמעשה נאלץ להתחתן איתה בשל נסיבות בהן מעורבת וודקה זולה, מסיבה בבית של חבר ובטן שכבר אי אפשר להסתיר. תכל'ס, יש לחתן ממה לפחד, בעיקר מהאחים של הכלה, לכן בחרנו לו אופנוע בעל יכולת מוכחת עוד משנת 1999 להגיע די בקלות למהירויות המראה של מטוס קטן (325 קמ"ש).

פיאג'ו X-9

זו לא רק חתונה, זו חתונה קתולית, כמו שקורה גם עם נשים, לפעמים מסתבכים ומתעוררים מאוחר מדי. הקטנוע שמציג דווקא נתונים מבטיחים כגון מנוע 460 סמ"ק מבית טוב וכ-40 כוחות סוס, הפך בארצנו לדוגמא לכלי שאינו סחיר בעליל. באשמתו או שלא באשמתו, גם במקרה הזה הרוכב יודע שאין מצב שהכלי יימכר אי פעם ושמברית הנישואין הזאת כנראה יסבול עד אין קץ.

ב.מ.וו  K1600GTL

קורה שהכלה לא קלה במיוחד ועדיין רוצה להגיע לאולם בצורה ספורט מוטורית, הבעל לא חסך וגייס את האופנוע בעל המידות המכובדות לא פחות. 320 ק"ג, מנוע משושה בוכנות 1650 סמ"ק, 160 סוסים בריאים ו- 17.5 קג"מ, מבטיחים לחתן המבוהל את הגעתם בבטחה לאולם החתונות, במקרה הזה גם הכלה התעקשה על האופנוע הזה בטענה שהוא מרזה אותה.


הארלי דיווידסון נייטרוד  

במקרה הזה האופנוען לא ממש נרעש או מתרגש מהכלה, ההפך, הרעיון הבסיסי בהבאת האופנוע לחתונה הוא בכך שכולם יסתכלו בעיקר על האופנוע בעל מנוע ה-1,250 סמ"קים והמראה הנשכני. הרעיון המשני נובע מהאגזוזים הפתוחים שמונעים ממנו לחלוטין את האפשרות לשמוע מה אומרת הכלה או אמא שלה.

דוקאטי 851

דוגמא לאישה המושלמת היודעת איך לעשות את הכול ובצורה הנכונה ביותר, האופנוע האגדי שיוצר בשנת 1987 פרץ את הדרך לניצחונותיה הרבים של חברה זו וכבר אז נחשב לאופנוע סופרבייק מתקדם ומיוחד בזכות מנועו מקורר המים בעל ה-93 הסוסים בתצורת וי-טווין וארבעת השסתומים לצילינדר. רוב בעליהם של ה-851 ידועים כרווקים מושבעים וטוענים שהם כבר נשואים באושר עושר וכושר לאופנוע.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל