fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70

השומר אחי: הצטרפנו למשמרת בארגון 'השומר החדש'

השומר אחי: הצטרפנו למשמרת בארגון 'השומר החדש'

מיקי כהן

ארגון השומר החדש הוקם על מנת לסייע למשטרת ישראל ומשמר הגבול בשמירה על השטחים החקלאיים כנגד גורמים עבריינים, חזון הארגון הוא שמירה על אדמות המדינה באמצעות עבודה חקלאית ויערנית, חיזוק תחושת השייכות של החברה הישראלית לאדמתה, באמצעות לימוד ומיזמים חינוכיים. הם עושים את זה כבר 10 שנים מתוך אחריות, אומץ אזרחי ואהבת הארץ.

הארגון משלב אלפי מתנדבים ברחבי הארץ ביחידות שונות, אנו הצטרפנו למשמרת של יחידת האופנועים של השומר החדש. השומרים המתנדבים יוצרים נוכחות בשטחי חוות ומשקים חקלאיים ומהווים גורם הרתעה משמעותי בכל פעילות הסיוע לחקלאים. יחידת האופנוענים הוקמה על מנת להרחיב את השטחים הנשמרים באמצעות סיורים רכובים ומאפשרת סיוע למספר רב של חקלאים בשמירה על השטחים הפתוחים בלילה.

המתנדבים מסיירים באופן עצמאי באופנועי שטח פרטיים סורקים ומאתרים ניסיונות גניבה או חבלות וגרימת נזקים ומדווחים לגורמי האכיפה האזוריים.

עפ"י הארגון רוכבי אופנועי השטח מסוגלים להגיע לשטח רחב בזמן קצר ,גם במקומות בהם רכבי 4X4 מתקשים לעבור לאופנוע יש יכולת עבירות שמהווה יתרון רב בפעילות בשטח ובקיצור זמני תגובה. יכולת הניוד של רוכבי האופנועים בשטחים הפתוחים מאפשרת לשומר החדש לתת מענה לתופעות פשיעה בצורה מהירה יותר ומגוונת.

הוזמנו למספר משמרות על מנת לראות מקרוב את פעילות המתנדבים, במשמרת הראשונה נפגשנו בבוקרו של יום שישי אחד לתדרוך והסבר על הפעילות לאותו יום ועל תא השטח בו נסייר. התארגנות זריזה והופ יצאנו לשטח. המטרה היתה הפגנת נוכחות אשר הוכיחו כי היא מורידה את אחוזי הפשיעה החקלאית בכ-50%.

סיירנו בשבילים המותאמים לדו"ש גדול, בדקנו כי כל גדרות הבקר הינן שלמות וכי אין טיילים אשר מסתובבים בגפנים ו"עושים שוק", כמיטב המסורת, עצרנו לקפה והעברנו חוויות על רכיבות בשטח ושיחות על אופנועים. אולם בניגוד לשאר הפסקות הקפה של אופנוענים בשטח, פה נתקלנו גם בשיחות על אהבת הארץ ועזרה הדדית.

משמרת נוספת אליה הוזמנו, התקיימה באזור גמזו בשעות אחר הצהריים לבקשת החקלאים שחוו גל גניבות וכללה רחפן שסייר מלמעלה וכיוון את הרוכבים לאנשים אשר נראו משוטטים בשדות החקלאיים, גם פה תודרכנו מראש על תא השטח בו נסייר ועל סוגי הפשיעה החקלאית הנפוצה באזור ויצאנו לכמה שעות רכיבה באזור.

כאשר הוזמנו לראשונה, חשבנו לתומנו כי נצטרף לעוד חברות רוכבים לטיול שטח. שמחנו לגלות כי טעינו לחלוטין. רכיבת השטח הינה רק האמצעי בה משלבים רוכבי השטח את אהבתם לאופנועים, רכיבת שטח, עזרה לזולת וגם משהו אשר די נשכח במחוזותנו, פטריוטיות.

החקלאים אגב, מאמצים בשמחה את פעילות השומר החדש ומוקירים מעריכים את פעילות המתנדבים.

אז אם רכיבת שטח בשילוב רוח התנדבותית ואהבת הארץ מדברים אליך, ניתן לפנות לישראל מועלם בטלפון 054-2887814 ולשמוע כיצד ניתן להצטרף ליחידה.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובה אחת ל השומר אחי: הצטרפנו למשמרת בארגון 'השומר החדש'

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל