מוטו מדריך. עכשיו בחנויות וכאן

קיוואי בנלי
רוית עליון
מתחת לשורת MENU מטרו
פרפקט אופנועים
אבניר באנר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
אפריליה
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אופנוסנטר קוביה שמאל
לארט
פרפקט קוביה שמאל
תמוז
Ad motorsport
סטפן
אייפקס
KTM עליון קוביה
רפידו
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מטרו לבן – קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
כרמיאל קוביה שמאל
ברקום קוביה שמאל
HJC
HRP קוביה שמאל
הארלי שמאל
אוגוסטה קוביה הכי עליון

דו שיפוץ בווארו-אוסטרלי

דו שיפוץ בווארו-אוסטרלי

ראסטי ג'יימס

Photography by Courtney Cutchen

באחד משיטוטיי הליליים במרחבי הרשת, צדה את עיני צדודית מוכרת. בעצם, שתיים. ב.מ.וו 2002 (כמו שהייתה לדודה שלי בשנות ה-80' המוקדמות) ובימר R75/6 – מיכל דלק, 'אוזני פיל' למנוע והכל… עצרתי וחקרתי;

קורטני קוצ'ן ראיינה באתר פטרולישס בחור אוסטרלי שפגשה באחת מתערוכות הרכב, אי שם ברחבי היבשת הדרומית. מייקל לי שמו, או מייק – כפי שהוא מבקש להיקרא. קוצ'ן משתפכת שם על טיב הקהילה ועל יכולותיו המופלאות של הבחור – משפץ מכוניות קלאסיות וותיק ודו"גיסט יחסית מתחיל – אך נלהב. בראיון הוא מספר קצת על שיפוצי עבר שלו; דגמי ב.מ.וו שונים, מיני קופר אחת ביחד עם ווספה אחת… והופה! נולד לו בראש זוג מושלם – 02' ו-R75/6. וזה לא שתיכף הוא מצא, ולא שהיה לו קל, והוא התחבט, התלבט, פנה וקיבל עזרה מחברים וסדנאות.

המכונית קיבלה מנוע של-M42, גיר 5 מהירויות של E21 ועוד מלא ממתקים, מכאניים וקוסמטיים. האופנוע קיבל רענון וחיזוק למתלים ומשולשים קדמיים, סט רגליות משוך לאחור, מצבר קל-משקל, גריפים מעץ והתאמת הריפוד לזה של ה-02'. בשביל להתקין וו גרירה לאוטו (כדי לחבר את הנגרר של האופנוע, כאילו, דא! ואגב הנגרר, גם אותו בנה מייק בעצמו – מחלקים שקנה ברשת), הוא אפילו טס עם הרכב ללוס אנג'לס, סוג של עלייה לרגל – מחוסר בעלי מקצוע מקומיים שיסכימו לבצע ניתוח יומרני שכזה. התוצאות המרהיבות בתמונות שלפניכם ומייק מדגיש ששתי היצירות המוטוריות הללו משמשות אותו בחיי היומיום והוא לא מרחם עליהן – אבל גם לא מפסיק לתחזק…

מומלץ בהחלט להיכנס לאתר ולשוטט גם בין שאר דפי הפלא המוטוריים שהוא טומן בחובו.
פורסם במקור באתר פטרולישס ב-2 ביוני 2017

תגיות:

תגובות

הונדה מגדל 520