מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

Ad motorsport רוית
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
KTM MENU
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
אבניר קוביה שמאל
שרקו
הווסקוורנה באנר שמאל
סטומפ
אישימוטו באנר קוביה שמאל
ברקום שמאל
1 על 1
לרט
KTM עליון קוביה
לרט
רפידו
תמוז
אוגוסטה קוביה הכי עליון
הארלי שמאל
מונדיאל קוביה
HJC
מתלה לקסדה
אינדיאן קוביה שמאל

אימון מסלול למועדון MV אגוסטה בהדרכת עמותת APEX

אימון מסלול למועדון MV אגוסטה בהדרכת עמותת APEX

כתב: סטפן אבנדיצ'י | צילום: ינוקא

השעון מצלצל ומעיר אותי כשעל הצג שלו 3 לפנות בוקר, מספיק זמן לשתות קפה לפני שאני מעמיס לבד את האופנוע על העגלה כדי להתייצב בסביבות 06:00 במסלול פצאל, שם יחכו עוד עשרות רוכבים ומכונות קצה מושחזות איטלקיות של אמ.וי אגוסטה.

חוץ מרכיבה על הכלי הפרטי שלי אני מתכוון במהלך היום לטעום כמה שאפשר גם מכליי ההדגמה של היבואן בכמה סשנים, זאת אומנם לא תהיה הפעם הראשונה שאני רוכב על אמ.וי במסלול; ב-2014 אירח אותנו היצרן במפעל באיטליה ורכבנו שם על מגוון הכלים שלו במסלול, וכבעל אמ.וי עד לפני זמן מה, כבר רכבתי על ה-F3 RC שלי במסלול; אך כאן מגיעה ההזדמנות להרגיש גם אופנוע יום-יומי כמו הברוטאלה 800 בפצאל.

לרכב על מסלול מרוצים זאת לא-הליכה-בפארק, ורכיבה ביום קר וגשום במסלול איטי וטכני, עוד יותר בעייתית: קשה לפתח עומסים גבוהים כי הצמיגים לא מגיעים לטמפרטורה הנכונה ולכן האחיזה הייתה נמוכה לאורך כל היום.

יום האימון בהדרכת צוות עמותת APEX מתחיל בתדרוך מקצועי, חלוקה למקצים ובדיקות אחרונות, אחריהן אנחנו מורשים לעלות על המסלול. התארגנו, עלינו על האופנועים ויצאנו למספר סשנים כשאני בוחר להתחיל את היום דווקא על הברוטאלה 800, אותו עוד לא חוויתי על המסלול.

מי שאמר שאמ.וי אוגסטה מייצרים רק אומנות ולא אופנועים, כנראה לא רכב על הברוטאלה 800.

במהירויות הנמוכות שמכתיב מסלול פצאל הברוטאלה מפתיע ומאוד מהנה ומרגיש 'גיבור' ומלהיב בכל פרמטר – הוא זריז, יציב, חזק דיו ומערכת הבלימה מתמודדת עם כל דרישה ברכיבת מסלול ומלאת רגש. במיוחד התרשמנו מתפקוד המצערת וניתן סוף סוף להגדירה כחלקה, שיפור ניכר במה שהיה נקודת תורפה בדגמי העבר של MV. מנוע הטריפל הוא בכלל פנינה ומלווה בסאונד מטמטם. וכל זה באופנוע נייקד, כן?

אחרי הברוטאלה לקחתי לסשן ה-F3 675, דגם שאני מכיר היטב משתי יחידות כאלו שהיו בבעלותי כ-3 שנים.

ה-F3 נועל צמיגים דביקים, הרבה יותר משל הברוטאלה, איתם היה ניתן להעלות קצב, לחמם אותם יותר וכל מה שציינתי בברוטאלה – למעט המצערת שכאן מעט גסה יותר -מורגש ב-F3 בעצימות גבוהה יותר, הוא הרגיש זריז כמו שד ונסח ביטחון בעיקר בזכות רגש גבוה יותר בכניסה לפניות, שם הוא כוכב על.

בכלל, ה-F3 הוא כלי שמשלב באופן מושלם גאומטריה זריזה עם יציבות ורגש בכניסה לפניות; אגדיל ואומר – מנסיוני ולדעתי האישית – שהוא עושה זאת בצורה הטובה ביותר בעולם הדו-גלגלי הסדרתי.

חשוב לציין שוב את הארגון המצוין והמושלם של עמותת אייפקס לאורך כל היום, ראינו כמה הם עושים זאת מכל הלב.

תגובה אחת ל אימון מסלול למועדון MV אגוסטה בהדרכת עמותת APEX

  1. הכי כיף לרכוב עם ארגזים. מצוין במקרה של חלילה החלקה. 🙂
    ואיפה עמוס ברעם???? מוקדם לו? 🙂

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל