מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
לרט
לרט
פרפקט קוביה שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
ברקום שמאל
תמוז
KTM עליון קוביה
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
הארלי שמאל
מתלה לקסדה
מונדיאל קוביה

אודות

חברי מערכת מוטו – היפים והאמיצים

במשך שנים נאספו האנשים הכי טובים, מוכשרים ויפים בענף הדו"ג בכדי ליצור את הצוות המושלם. לנו יש את הצוות שלנו, צוות לעניין.

 

ניסים "מר סדום ערד" ברדה

צילום: עדי בראון

מר R, מייסד טייסת סדום-ערד, נחשב שנים רבות לאחד הרוכבים הטובים בארץ, אנחנו מוסיפים – אם לא הטוב ביניהם, חבר מועדון האופנועים הישראלי מהראשונים עוד מימיי "המילקי" העליזים – יחד עם יוסי מילקי, נחמיה סירקיס, איתן שטרר, מושיק יודלא, מוטי קו אדום, מיקי דיבל, נתי קטיושה ועוד רבים וטובים נוספים – שאחרי כל שם יש סיפור שבגללו נקרא בשם שנקרא.
אחראי על הלוגו המיתולוגי של המועדון שעיצבה חברתו לאותם הימים, דפנה בן אורי ובין מקימי המפגש של המועדון האופנועים בלונדון מינסטור,
ממקימי ארנב, ברווז, פרפר, מוטו טסט, אישימוטו ואחד על אחד. מאחוריו רכיבה של לא פחות מכמה מאות אלפי קילומטרים על דו גלגלי, מדריך רכיבה מתקדמת ונחשב לדון קורליאונה של העולם הדו גלגלי.
משנן לכל רוכב מתחיל וותיק כבר עשרות שנים את הפתגם "בדו גלגלי יש לרכוב עם מחשבה של מה יקרה אם" (ויש אין סוף של דוגמאות של מה יקרה אם..).


 

סטפן "זה בדוק" אבנדיצ'י

צילום: אדם בלנגה

בעבר, מבעלי מוסך "אישימוטו" ומקימי מוסך "אחד על אחד", יחד כ-10 שנים. עוסק באבחון ובדיקה לפני קניה לרכב דו גלגלי מסוף שנות ה-90. לאורך השנים עבר השתלמויות מקצועיות על צמיגי אופנועים והדרכות רכיבה מתקדמת בכביש ובשטח. רוכב פעיל על כל סוגי הדו גלגלי ובמיוחד על אופנועי כביש ספורטיביים, מאמצע שנות ה-80. מדריך רכיבה מתקדמת בכמה מסגרות משנת 1997. בין היתר הדריך את יחידת משטרת התנועה. משתתף לאורך השנים במבחני-דרכים לרכב דו-גלגלי בעיתונות הכתובה ובאינטרנט.


 

אסף "הארכיאולוג" לביא

צילום: אריק רוזנבלום

באוויר העולם מאז 1994, רוכב רשמית מ-2010, כתב במגזין מוטו מאז 2011.
גדל במוסך נוע-תנוע בכרמיאל על טהרת הונדה וכעת מנסה לפתח טעם לדברים בצבע אחר מאדום. חפרן מסוג נדיר, בעל ידע בלתי נדלה וחיבה מוזרה לעובדות דו"ג לא חשובות, יכול לדבר במשך שעות – לא חייב שמישהו יקשיב. יש טוענים שראו אותו פעם שותק. מעריץ את אלי פנגס. מאז שמוטו נסגר הבטיח שיקום לתחייה – וקיים, וכעת ממלמל משהו על עוף החול.
אוהב אופנועים קלים לרכיבה. בעיקר כי הוא עצלן.


 

עודד "החיה" גביש

צילום: סוזוקי

ב-1985 קיבל סיבוב על GSX400 וזה סגר את כיוון חייו. אחרי ארבעה אופנועי כביש, אחרון R750, הגיע ב-1990 לשלומי אופנועים שם ראה את האור ומאז על אופנועי שטח.
גדל במדבריות אילת ונדד למתקן אדם. השתתף במרוץ אחד אותו סיים עם שלושה שברים והבין את הרמז. סובל מרקע וידע טכני רב מדי ומעולם לא היתה מכונית בבעלותו.
ציטוט נבחר, "תן לי דו גלגלי ואני כבר אמצא איך להנות ממנו בשטח".


 

עמית "ראסטי ג'יימס" משיח

צילום: עדי בראון

דור שלישי לרוכבי דו"ג, יליד 1972, גדל והתחנך במושב בית חנן, רוכב ונוהג מהרגע שהגיע לדוושות – בשטח ועל הכביש, עם שלדה וגיר וגם עם לא מעט וריאטורים.
לאורך השנים פעיל ומוכר בפורומים הדו גלגליים, מ-8 ועד בכלל; החלום שלו הוא שתרכבו ממוגנים, שתעשו קורס ושהספורט המוטורי ישגשג ויפרח פה כבר. שחקן ותאורן בעברו, נותר עם פריצות דיסק, בעקבות תאונת עבודה. אוהב גדול של השפה העברית ובעל צמד תארים ראשונים מן האוניברסיטה העברית בי-ם, אבא גאה לרוכבת אופניים אתגרית וזאטוט שכבר זוחל ומכרכר סביב הסטריידר ועוד היד נטויה.


 

דניאל "מיצו" פטרי

צילום: רותם פרי לסק

את מיצו אנחנו מכירים כבר מפורום 8 בתפוז, הרכיבות למצדה בליל ראש השנה, ופעילויות ומפגשים גדולים שאירגן. מאז שהקים את האתר "מיצו בדרכים" הוא רוכב וכותב על כל מה שזז, וגם מסקר כמו נץ את מערך האכיפה של מצלמות המהירות. ביום יום מיצו עוסק באבטחת מידע ועובד עם לקוחות ברחבי העולם, אבל רק תציעו לו מפתח של אופנוע עתיר סמ"קים וסוסים – ומיד תראו אותו מתנדב בשמחה לרכוב עליו מאילת ועד מטולה וחזרה, אם רק צריך. מיצו חסיד גדול של רכיבה בטוחה, אביזרי מיגון, ושיפורים טכנולוגיים המיועדים להגברת בטיחות הרוכבים – והוא אף פעיל בסטרט-אפ מוביל בתחום. המוטו של מיצו הוא "אף אחד לא מתכנן לא לחזור הביתה – תחייה כל יום כי אתה מת רק פעם אחת", ומאז התאונה הקשה שעבר ב- 2017 הוא גם יכול להגיד "אחד שיודע". מיצו רוכב ביום יום על דוקאטי דיאבל מפלצתי ומשמש גם כיו"ר מועדון דוקאטי בישראל, ומניסיוננו למרות הפוזה הוא חביב למדי, אז תרגישו חופשי להציק לו בכל שאלה.


 

שניר "הסטיג" ג.

צילום: אריק רוזנבלום

טוען שנים שכל הקטע הוא שלא צריך לדעת עליו כלום, אבל הכרחנו אותו אז: רוכב סופרבייק מקצועי, עוסק בכל תחום אפשרי, ויקיפדיה וגוגל אנושי, רכב במסלולי המרוצים בארה"ב, חובב גז מגיל ההתבגרות, בעלים מאוכזב של פרצ'יה שהפסיד את כל הונו ומאז נאמן להונדה, יש אומרים שהוא יבואן פרללי של SHים. אל תנסו לעקוף אותו ברחובות הקטנים של העיר, הוא השליח הכי מהיר..


 

מיקי "רובוקופ" כהן

צילום: אדם בלנגה

יליד פעם, מזמן, מהמאה הקודמת. רוכב עם רישיון מאז 2011. בוחן אופנועים ובעל טור פורמולה 1 באתר מוטו, בוחן כל מה שעונה להגדרה אדוונצ'ר. עשה הסבה מנסיעה בשטח על 4 לרכיבה על 2. פעם רכש אופנוע קסטום אבל הבין שזה לא בשבילו. חובב מותגים מזרח אירופאים ולמרות שמכחיש זאת, פוזל גם למזרח הרחוק יותר. דוגמן הבית של המערכת, עושה עבודה סבירה לאור נתונים שלא היו מתקבלים בתעשיית היופי, רשום בסוכנות הדוגמנות רוזנברדה בע"מ.
מוטו לחיים – מה שיותר גבוה ויותר גדול, יותר טוב. הוא מדבר על אופנועים יא סוטים.


 

רון "האקרשטיין" לב

צילום: אריק רוזנבלום

בקע לעולם בשנת 1999 ומאז אוהב כל מה שקשור למנוע וגלגלים יחד.
הערס של המערכת, אל תתנו למראה להטעות אתכם, הילד חוליגן טהור. גז, ווילי ובעיקר דריפטים הם הדבר שמעלה לו חיוך הכי מהר. הרוח הצעירה במפרשי מוטו. החלום שלו: שנעשה כיף כבר.


 

אדם "די כבר" בלנגה

צילום: אריק רוזנבלום

הגיח לאוויר העולם באביב 93 ומאז מסרב לעזוב את תל אביב. שורף כיכרות פעיל עם דו גלגלי מאז שנת 2009 ומכוניות מ-2010.
את הרומנטיקה לצד הטכני גילה בחיל באוויר שם שירת בתור טכנאי מטוסים.
האדם היחיד במערכת שיתעניין בציוד רכיבה כמו באופנוע. אוהב לטייל בשבתות בבוקר בעיקר בשביל לתפוס איזה תמונה מעניינת.
היינו מגדירים אותו כהיפסטר תל אביבי טיפוסי, אבל זה יותר מדי מיינסטרים.
צלם המערכת שלנו מעדיף להעביר את היום יום על קטנועים… אבל תמיד תהיה לו פזילה לכיוון אופנועי וינטאז׳ מיוחדים.


 

צחי שף "The Chef" לוי

כשנשאל לגילו אמר שמרגיש בן 23 עם הרבה שנות ניסיון. גדל בשכונה קרוב הביתה, שף בהכשרתו ותעודת זהותו, מכין אוסובוקן ורוכב על אינדיאן FTR, לא תמיד במקביל. משמש כראש מחלקת הדוגמנות במוטו והקייטרינג הנייד. זוכה פרס דוגמן צנרת בלם לשנת 2020. רוכב פעיל מ-2006 על מגוון כלי, התחרה באליפות ישראל וזכה לראות את פודיום מספר פעמים. ממציא מדבקת ההתהפכות. כמו וולדמורט וביטלג'וס הוא יופיע אם תצעקו 'היידה' שלוש פעמים.


 

שי "תמיד צודק" שיוביץ

חולה הגה בצורה אנושה, ללא תקווה להירפא בעתיד הנראה לעין (וגם בזה שלא). התיישב מאחורי ההגה לפני כ-20 שנה, ושומר אמונים באופן לא רציונלי לפולקסווגן טרנספורטר, שהיה הרכב הראשון עליו נהג באופן חוקי (וגם לרנו אקספרס חבוטה, אבל זה כבר סיפור אחר). החל לכתוב על רכבים באתר KML, זוכר נתונים על רכבים באופן כפייתי, ובעל נטייה מעצבנת ביותר להיות צודק בכל נושא שהוא.
האגדות מספרות שהוא אחד מהאנשים הבודדים בעולם שעונה למיילים שנשלחו מ"הבוס" גם בשלוש לפנות בוקר. לאחר לחץ פסיכולוגי לא מתון, הוציא לאחרונה רישיון על אופנוע, ועכשיו מחכה להארה שסוף סוף יראה ממה כל שאר המוזרים במערכת מתלהבים.


 

אביעד "קפטן בומרנג" רייס

יליד 87, נשוי פלוס גיבורת-על. בין הבודדים בעולם שהתחתן פעמיים עם אותה האישה. גדל ברמת הגולן, בין ציר הנפט לירידות של מבוא חמה, והשביע את רעבונו המוטורי עם טרקטורים של ג'ון דיר. חובב דו"שים ומחרשות מקוריות. נוהג ורוכב על כל מה שזז בשטח ולפעמים טועם קצת כביש. אדום עורף ישראלי עם חיבה בלתי מוסברת לטנדרים, רכבים רועשים במראה ובצליל וכלים שמהווים שלב אמצע באבולוציה שבין אופנוע למכונה הנדסית כבדה. נשיא כבוד של מועדון ה-CRF250L ויוצר מטבע הלשון "לא מזמין".


 

אריק "הבוס" רוזנבלום

אל תתנו לכינוי להטעות אתכם, אריק רק מדליק את האור בבוקר במשרד – מעבר לזה לא עושה כלום, חוץ מלדאוג לכל "הילדים" שלו וגם לילדים שלו, לעבוד, לבחון, לרכוב, לנהוג, לכתוב, לערוך, לנהל, לתאם, לתכנת, לצלם, לרוץ מפגישה לפגישה, לאסוף ציוד מכאן, להחזיר ציוד לשם, להכין, לסדר ולכעוס עלינו כשצריך (וצריך). לישון ולאכול אלו שתי פעילויות שעליהן ויתר מזמן. במשך שנים בחן וכתב ב"אוטו" ולאחר שנים מצא את מנוחתו בדוגרי והחזיר לחיים את מוטו, טוב לא בחירת המילים הנכונה ביותר. הרוח במפרשי מוטו.


 

מאחורי הכלים:

 

יעוץ משפטי: עורכת דין ענת ברדה

ילידת שנת 1974, נשואה, ואם ל-3 ילדים, גויסה למערכת ע"י בעלה על מנת לענות על שאלות הקוראים. עם נסיון של כמעט 20 שנים, היא נחשבת לעורכת הדין המובילה בשוק האופנועים ומטפלת במספר רב של לקוחות מתחום הדו גלגלי. משרדה מתמחה בטיפול בתביעות בגין תאונות דרכים (ותביעות נזיקין) והפך לשם דבר.

לקוחותיה מספרים על שירות סופר מקצועי, מסור ואמין, שימת לב וירידה לפרטים הכי קטנים תוך מחשבה מעמיקה בכל תיק על פי נסיבותיו, גם עבור הלקוח "הקטן" וגם עבור הלקוח "הגדול".

לקוחותיה מספרים על יחס אישי ולווי צמוד מרגע קרות התאונה ועד סגירת התיק וקבלת הפיצויים, ויותר מזה – הם סוף סוף מבינים. הם מבינים מה קורה בכל שלב ושלב והם מבינים את המשמעות של כל החלטה שהם מקבלים, כי לעו"ד ברדה יש מה שאין לרבים אחרים וזה את הסבלנות להסביר ולפרט כמה פעמים שצריך.
בשנת 2003 הקימה עו"ד ברדה משרד בוטיק אשר פועל עד היום.

ומה אנחנו מספרים, אין לנו מה להרחיב אבל תרשו לנו להשוויץ שיש לנו עורכת דין ונוטריון שסיימה את לימודי המשפטים בהצטיינות במרכז הבינתחומי.


* האתר אינו קשור למשפחת שביט.

תגובה אחת ל אודות

  1. מכולם לצערי ושמחתי מכיר רק את ענת.
    כל מילה שכתבתם נכונה.
    מקצועיות ויחס כזה לא קיבלתי מעולם ותאמינו לי ש"נפלתי" יותר מפעם אחת.
    והשתמשתי בעו"ד לא מעט פעמים.
    ענת את באמת אלופה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל